Oei Oei Oei Vandaag op school wat te horen gekregen over m'n stages de komende 2 jaar
Komend jaar.. 1e Half jaar GGZ RIBW T (Schijnt jeugdzorg te zijn Schijnt best wel heftig te zijn.. als het jeugdzorg is dan he haha) Hoop dat t in Tilburg is iig!!
2e Half jaar weer een verpleegtehuis.. (Weet nog niet welke!)
En in mijn 3e leerjaar.. 1e Half jaar gehandicaptenzorg (Weet nog niet waar)
2e Half jaar algemeen ziekenhuis (waarschijnlijk 2Steden of Elisabeth!)
klasgenootje van mij moet echt al een half jaar naar dongen op en neer.. maar alles wat ik tot nu toe heb kunnen vinden van ribw is Tilburg, rijen (=te doen met de trein) berkel-enschot en waalwijk. Dus dat is allemaal wel te doen!
Al blijf ik stiekem natuurlijk gewoon hopen dat het Jeugdzorg in Tilburg is
Weet iemand hier trouwens hoeveel je ongeveer betaald als je bij de Rooi Pannen gaat eten? (uit eten dus Vriendje en ik hebben geen groot inkomen natuurlijk ) haha
Aquilia
Geplaatst: 10-06-09 13:45
Woow wat heb ik hier lang niet kunnen zijn Maar ben weer terug hoor
Hey mensen, ik heb nog niet bijgelezen maar ik wou even een berichtje plaatsen vanaf mijn stage in hongarije. Het is hier wel kei leuk ik rijd hier elke dag op dartmoor pony's die zo ongeveer 1.15m zijn het is hier de laatste dagen heel lekker weer! we moeten inderdaad nog taart eten (dat zag ik net ff voorbij komen) nou ik ga snel ff eten en dan verder met stage lopen. spreek jullie snel weer
Aquilia
Geplaatst: 10-06-09 13:52
Oeh leuk Pas je nog wel op die Moortjes? Weet niet hoe groot je bent namelijk xD
Jen; Wil morgenavond nog een lesje meepikken met Robin, het liefst bij Chantal.. Maar de een zegt dat Chantal les geeft, en de ander zegt dat het iemand anders is Schiet ik nog niet veel mee op dus!!
Ik ben aan het uitstappen op het erf, belt Chantal; nee ik geef geen les vanavond. Nee, ik heb t gemerkt Ze heeft me wel geholpen met losrijden gisteren Een groot verbeterpunt; ontspanning in de ring Ze zei nog van met het losrijden ging het zo lekker ontspannen, en dan kom je daar die bak in.... Tsja, weg ontspanning, alleen maar aan het terugrijden, en dan word alles slordig. Toch nog 177 punten, maar die waren niet verdiend.