heb der ffies een paar opgeslagen hoor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
flair schreef:Maar idd ben ik ook erg blij dat ze mij en Flair wilde helpen en ik vond haar super betrouwbaar rijden met de trailer! Dat kan je ook niet van veel mensen zeggen.
gomir schreef:Als ik mag kiezen dan draai ik het liever om een Cabochon-merrie voor de fok en een Amethist-ruin voor de sport
Met die cabochon kun je in de fokkerij nog wat verdienen, dat bloed zien ze graag en je kunt mooi commercieel fokken binnen het huidige KWPN-bestand, veel hengsten passen mooi bij het cabochon-bloed.
Die amethist zien ze voor de fok wat minder graag(je kan toch al beter dressuurpaarden gaan fokken), maar daar kan ik dan wel weer het een en ander mee in de sport
gomir schreef:Zo heb ik eens mijn laarzen in de gang laten staan...
Ik zet altijd alles bij elkaar en pak dan de auto in, toen had mijn moeder ingepakt en die dacht dat ik ze aan zou trekken en had ze laten staan(mijn zusje deed dat wel altijd, ik nooit). Ik heb niet meer gecontroleerd en ben op mijn schoenen de deur uitgelopen.
Paar uur later in venhuizen mistte ik ineens wat...Toen heb ik laarzen kunnen lenen
Mijn zusje was op de kamp. haar bodywarmer vergetenDie heeft mijn vader toen nog gebracht. Kamp. was op wieringen en mijn vader ging toch naar friesland
Verder vergeet ik de videocamera nog weleens, die hebben we nog niet zolang namelijk
Niekie schreef::) Leuk om te horen dat je cabochon ook zo leuk vindt
Ze hebben idd gouden karakters en over het algemeen mooie compacte bouw.
Aangezien cabochon helaas niet meer onder ons is kun je ook nog leuk verdienen
Ilzas schreef:Het kan altijd erger: Simon hier van stal vergeet ELKE week wat: of zijn rijboek of zijn laarzen of zijn jasje of zijn cap. Het gebeurt nog een keer dat ie zijn paard vergeet !