manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 21:18

Zoooo, indoor ook weer overleefd Lachen *al denken mn benen daar nu anders over gloof ik Schijnheilig

En... Toen we terug fietsten naar huis zagen we dit in de lucht:
Afbeelding
Egt Bizar!
*UFO's? Aliens?
of gwoon de reflectie van het affakkelen van de DOW-chemicals.. Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:59

Ja je benen zullen wel bijna onder je lichaam uitvallen! Maar was het een leuke dag?
Ik was vrijdag avond naar de showcompetitie geweest, was echt leuk! Gisteren ben ik naar apassionata in Antwerpen geweest, opzich wel leuk, maar niet zo spectaculair als ik had verwacht! Dus dat was wel een beetje jammer...

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 09:53

nou de show ging van geen kanten nicole ging alle kanten op die niet moesten en sprong er van door vn bordjes die aan de kant liggen en tosca op me voet gehad bij inladen maar voor de rest wel leuk or

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 12:27

balen dat Apassionata een beetje tegen viel Bar.. Met wie ben je daar naar toe gweest?

www.santoucha.nl -->
zat even op haar site te kijken. Haflo Beertje Kwijl
*Met Beer ben ik in april 2004 gestart met wedstrijden. De winstpunten vlogen binnen en al snel bleek dat Beer een natuurtalent is. In 2005 hebben we de Aqua-Deltabokaal gewonnen en in 2006 werden we tweede bij Zeeland Outdoor.

Met Beer rijd ik nu in de Z2-klasse en we hebben al acht winstpunten. Hierna hopen we te starten in de ZZL.*

En ook Palmbier is van haar trouwens:
*Palmbier is mijn pony. Hij was ooit verwaarloosd en is met spierbevangenheid bij ons terecht gekomen. Ik ben maanden met hem bezig geweest met behandelingen. Dit heeft geholpen en hij is nu een super lieve pony die het heerlijk vindt om door al de meisjes van de manege vertroeteld te worden. Hij loopt ook mee in de lessen. Palmbier is echt de knuffel van de stal.*

Oeh, klinkt pijnlijk Tosca op je voet! Was dat smorgens al denice?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:13

Was het weer een geslaagde dag bij indoor?
Tja denice, niemand kan zo goed een show rijden, als de meiden die het normaal altijd deden.... noem geen namen.....kuch....

Wij zijn lekker wezen wokken zaterdag avond echt heerlijk!

He annemijn, misschien was het wel een vallende ster, dan had je een wens kunnen doen!!!

He kim, ik had ook even in je profiel gekeken, leuke foto's trouwens! en las toen je verhaaltje over de zwaanhoek, en werd nieuwschierig welk paard je dan verzorgt had daar?
Van djoeska of monique of...
Ken je de fjord bliksem ook daarzo?
Want sinds vorige maand is bliksem van een vriendin van mij, ze heeft hem gekocht.

Ik ben vorige jaar ook naar apassionata geweest bar en vondt het ook een beetje tegenvallen.
Maar vondt het ook wel leuk hoor.

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:59

nee annemijn was de terug weg toen wou ze der echt niet in en toen gingen ze staan duwen en toen kwam ze er verkeerd op en toen viel ze

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:15

@ bar & nel: Ik vond apassionata ook tegenvallen (een paar pagina's terug schreef ik dat) okee, het was wel leuk hoor, al die paardjes. Maar na 10× de spaanse pas had ik dat wel gezien, maar de piaffe ging niet 1 × zuiver. Het niveau vond ik ook wel laag eigenlijk... Maar alsnog van genoten hoor Lachen

@nel: Ik verzorgde Gentleman, het paard van Monique. Echt een ontzettende lieverd was dat Lovers zo'n paard vind je nooit meer. Heb je ook op de zwaanhoek gereden dan? of ken je ze gewoon van horen zeggen?
Leuk dat bliksem verkocht is! Hij zal het vast fijn vinden dat ie nu een vaste eigenaresse heeft. Ik had altijd het idee dat hij de manegelessen niet zo tof vond. Verder altijd een vrolijke pony die wel van racen hield Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 21:21

Ow auwie Denice! Gelukkig was t wel pas op de terug weg, anders kan je der nog fijn de hele dag op moeten lopen...
En ik vond t wel een geslaagd dagje Indoor Ja Alles is goed gegaan, meeste ruiters waren er ook wel, geen ongelukken en de paardjes allemaal vlotjes de trailer in Wow! dus t was een leuk, gezellie dagje Haha!

Jammie; wokken! Vingers aflikken waar zijn jullie weesten wokken Nel?

voicenel schreef:
He annemijn, misschien was het wel een vallende ster, dan had je een wens kunnen doen!!!

Tja wie weet Knipoog Merken we snel genoeg *eerste wat ik gedaan heb is natuurlijk een wens doen *LOL* Daarna nog maar eens goed gekeken naar die tog wel vreemde rooie gloed...*

Zeg, wat zien jullie hier in?
http://www.ongein.nl/Ongein/item.aspx?ID=5239

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:25

anne ben je ook fan van laurensje Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:33

Ik zie een man en een vrouw...anne

Kim, ja gentlemen was een lief paard, jammer dat ie dood is gegaan.
Ik heb op de zwaanhoek gestaan met voice.
Dat was wel gezellig, het enige nadeel was dat voice zo mager werdt daar omdat ze nogal zuinig zijn met voeren.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:41

Ik ga weer een aantal keer starten bij de zwaanhoek Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 20:40

voicenel schreef:
Ik zie een man en een vrouw...anne

Tja, ik ook. Schijnt dat kleine kindjes daar dus dolfijnen in zien (En die zie ik dus pas na een poosje kijken Knipoog ) Staat ook in t stukje tekst onder t plaatje uitgelegd. Klinkt wel logisch wat er staat Ja

Verder; ik wil vakantie! Verdrietig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:44

Tussen die armen, die die vrouw omhoog houdt zie ik wel 2 dolfijntjes!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 21:12

Ja ik zie (na wat zoekwerk) wel meer dolfijnen Ja of ik ze alle 9 zie, weet ik eigenlijk niet..

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:00

O ja ik zie nu ook heel veel dolfijntjes...
Leuk dat je weer gaat starten bij de zwaanhoek bar.
In de L toch?!
Ik reed met voice en balou ook het meest bij zwaanhoek mijn wedstrijden want dat was haast de enige bak waar ze normaal doorheen liepen, ergens anders moesten ze altijd schrikken...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:13

voicenel schreef:
O ja ik zie nu ook heel veel dolfijntjes...
Leuk dat je weer gaat starten bij de zwaanhoek bar.
In de L toch?!
Ik reed met voice en balou ook het meest bij zwaanhoek mijn wedstrijden want dat was haast de enige bak waar ze normaal doorheen liepen, ergens anders moesten ze altijd schrikken...

Ja dan ga ik starten in t L1!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:37

Zo, heb mn werk-marathon ook weer overleefd Clown Was wel nog erg moe na Indoor, de dag erna om 9 uur beginnen is toch niet ideaal!

Vanmiddag lekker naar de paarden dacht ik...maar wat een weer Scheve mond Eerst VIP zn manen gedaan, was bezig met een kammetje, maar toen kreeg ik van iemand een soort mes-kammetje (had er nog nooit van gehoord) en dat werkt echt perfect, gaat 10 x zo snel! Tussen de buien door ging ik met Nous nog even een rondje b-weg doen, had geen zin om in de bak te rijden. Nous vond het allemaal prima, oortjes naar voren en een fikse middendraf Haha! Helaas ging toen het ijzer los...

Waarom wil jij nu alweer vakantie Anne, net gehad Tong uitsteken Die dolfijnen zag ik echt pas na 2 minuten turen, dus weet niet of mijn verstand nu bedorven is? Heb al zin in zaterdag, kijken of er bij de springwedstrijd nog spannende momenten zijn Knipoog

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 19:48

waar is springwedstrijd thirz?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:30

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 21:00

haha, ja Thirz; duidelijk een zwaar verdorven Verstand Clown
*moet eerlijk bekennen dat ik t ook pas na een min of 2 zag Schijnheilig Dusse, kunnen we mooi een clubje oprichten! Knipoog

Tja, ben al behoorlijk weer toe aan vakantie Ja Trein ben ik nu al weer zat, lessen ben ik al weer zat (net als de snel naderende toetsen Wow! ) enne.. Nouja, heb t al weer gehad, dus ben gwoon weer behoorlijk toe aan vakantie Haha!

En zo'n mes kammetje ken ik wel (denk ik) Volgens mij hebben we dat ook wel om Tinker te plukken...
Ow bah, een los ijzer Balen hoor! *hihi, gloof dat Nous t bakje ook zat was dan Knipoog met der lekkre middendraf!

JAA! ook egt zin in zaterdag. Hihi, lekkr lol maken én natúúrlijk spannende momenten checken!

[gaat nu maar ff t filmpje kijken van Denice.. Wat zou t zijn! Clown Spannend!]

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 21:02

whaha, súper Denice! Mijn avond is ook weer hélemaal goed! Haha! Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:05

Hee anne, rijd jij nou bij scheldestad?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 21:08

Neehoor Clown

*ja dus. Al een jaar of 10, hoezo?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:11

Hahaha mag ik me ook aanmelden bij de club met het zwaar verdorven verstand? Ik zag de dolfijnen ook pas veeeeel later...
Ik hoop dat ik zaterdag ook nog een beetje op tijd in Goes ben, want heb er ook zin in om een beetje actie te zien!
Verder vandaag weer naar school geweest, kreeg m'n toets terug... had gewoon een 7! En ik maar zeuren dat ik 'm zo slecht gemaakt had, ben dus superblij nu!
Ennn... het huis is nu gewoon echt van mij vanaf 1 februari!! Alles is goedgekeurd, dus op naar 't tekenen en dan lekker klussen om er mijn eigen plekje van te maken! Iedereen is welkom om te komen kijken en zodra ik er zit doen we een gezellige avond bankhangen voor we gaan stappen op zaterdag!
Balen dat het ijzer van Nous los is Thirz, maar bij jullie is 't vast sneller geregeld Knipoog Hoe ziet VIP er nu uit? Nog bijzondere dingen meegemaakt verder Clown
Leuk dat je op Zwaanhoek gaat starten Bar, kom ik snel een keertje kijken!
Ach Anne, je hebt zo alweer vakantie hoor, nog even doorbijten Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 21:15

JEEJ OK dan! Go jij! Go jij! ik wist dat je t in je had! Een ZEVEN! Whieieieie Hyper! Super Bianz!
En daar hou ik je aan hoor Bianz Knipoog dat avondje bank hangen Lachen Super gaaf! Je eigen huisje vanaf 1 februari!

Hihi, en als er zaterdag niet egt actie te zien is, zorgen wij gwoon voor wat actie Clown (wie neemt de toeters, vuurpijlen en klappers mee? Haha!)

Bijna vakantie... Nou... ik wil NU vakantie Schijnheilig niet pas over een hoop weekjes... Achjah, sla me er wel weer door heen! Vork

Verder; *schud hand* welkom bij de "verdorven verstand" club Ja