*al denken mn benen daar nu anders over gloof ik 
En... Toen we terug fietsten naar huis zagen we dit in de lucht:

Egt Bizar!
*UFO's? Aliens?
of gwoon de reflectie van het affakkelen van de DOW-chemicals..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*al denken mn benen daar nu anders over gloof ik 

zo'n paard vind je nooit meer. Heb je ook op de zwaanhoek gereden dan? of ken je ze gewoon van horen zeggen?
Alles is goed gegaan, meeste ruiters waren er ook wel, geen ongelukken en de paardjes allemaal vlotjes de trailer in
dus t was een leuk, gezellie dagje 
waar zijn jullie weesten wokken Nel? voicenel schreef:He annemijn, misschien was het wel een vallende ster, dan had je een wens kunnen doen!!!
Merken we snel genoeg *eerste wat ik gedaan heb is natuurlijk een wens doen
Daarna nog maar eens goed gekeken naar die tog wel vreemde rooie gloed...*
voicenel schreef:Ik zie een man en een vrouw...anne
) Staat ook in t stukje tekst onder t plaatje uitgelegd. Klinkt wel logisch wat er staat
of ik ze alle 9 zie, weet ik eigenlijk niet.. voicenel schreef:O ja ik zie nu ook heel veel dolfijntjes...
Leuk dat je weer gaat starten bij de zwaanhoek bar.
In de L toch?!
Ik reed met voice en balou ook het meest bij zwaanhoek mijn wedstrijden want dat was haast de enige bak waar ze normaal doorheen liepen, ergens anders moesten ze altijd schrikken...
Was wel nog erg moe na Indoor, de dag erna om 9 uur beginnen is toch niet ideaal!
Eerst VIP zn manen gedaan, was bezig met een kammetje, maar toen kreeg ik van iemand een soort mes-kammetje (had er nog nooit van gehoord) en dat werkt echt perfect, gaat 10 x zo snel! Tussen de buien door ging ik met Nous nog even een rondje b-weg doen, had geen zin om in de bak te rijden. Nous vond het allemaal prima, oortjes naar voren en een fikse middendraf
Helaas ging toen het ijzer los...
Die dolfijnen zag ik echt pas na 2 minuten turen, dus weet niet of mijn verstand nu bedorven is? Heb al zin in zaterdag, kijken of er bij de springwedstrijd nog spannende momenten zijn

Dusse, kunnen we mooi een clubje oprichten!
Trein ben ik nu al weer zat, lessen ben ik al weer zat (net als de snel naderende toetsen
) enne.. Nouja, heb t al weer gehad, dus ben gwoon weer behoorlijk toe aan vakantie 
Balen hoor! *hihi, gloof dat Nous t bakje ook zat was dan
met der lekkre middendraf!
Spannend!]
Hoe ziet VIP er nu uit? Nog bijzondere dingen meegemaakt verder
ik wist dat je t in je had! Een ZEVEN! Whieieieie
Super Bianz!
dat avondje bank hangen
Super gaaf! Je eigen huisje vanaf 1 februari!
(wie neemt de toeters, vuurpijlen en klappers mee?
)
niet pas over een hoop weekjes... Achjah, sla me er wel weer door heen!