Simpie, jij hebt vanavond toch in de les van acht uur gereden voor het eerst? Ik ken Sonja en Koos heel goed, heb er ook in pension gestaan met mijn andalusier toentertijd. Ik woon ook in Siebengewald en rijd vrijdags in de les van negen uur. Manon heb ik ook nog gesproken. Zij was toch samen met jou?
Heb twee daagse er op zitten. Twee dagen 25 kilometer in het zadel. As had nergens last van, maar ik moet bekennen dat ik toch wel lichtelijk spierpijn heb
Er gingen overal pijltjes terwijl we ook brief meekregen, en bij het onbekende stuk werden we constant ingehaald. Verkeerd rijden was dus niet mogelijk. Toch is het een paar gelukt zaterdag; 2 ruiters die de route van zondag opgestuurd werden. Daar hingen nog niet overal pijljes. Een schetlandspan dat achtergelaten werd door ander schetlandspan en zonder sleutel van slagbomen (koetsjes zijn te laag bij de grond om over de autowering te kunnen), en een tweespan dat eens goed gas gaf helling op, en daar halverwege pijltje misliep. Was beetje schrikken toen bleek dat de andere kant stijl omlaag ging