jongens zeik neit over dik zijn hoor kop op, ik vind jullie allemaal prachtig mooie meiden, niets aan veranderen! Zelf zou ik af meotne vallen maar ik heb er geen zin in
Hallooo! Ook ik heb een buikje....maar ben echt veel te lui om meer te bewegen, ik zou gaan skeeleren deze zomer maar heb niks gedaan.... maar van Marlous mogen we geen snoep kopen aankomende week, dus dat miss maar beter
Moest vnaaf op Popje, leuk dus!! Alleen had een oude rijbroek aangetrokken omdat ik me goede schoon wilde houden, nou die doe ik dus niet meer aan! Me kruis doet AUW! Maar komt ook door het zadel.... maar het rijden ging wel goed!
Nou ik ben idd best wel afgevallen blijkbaar, want heb de broek gekocht die 3 weken geleden nog te strak zat. Hij zat nu als gegoten!! Heb dus niet de broek die voor mij apart was gehouden. Die was echt te ruim en zat echt minder mooi dan die ik nu heb ben er helemaal verliefd op! Wilde er eigenlijk 2 kopen maar hij had alleen in het blauw. Dus binnenkort internet maar is afsapeuren want dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten tot hij ze binnen heeft... Echt leverprobleem daar!! En ik wil eigenlijk ook niet naar horseplaza er voor... Nouja dat kijk ik na me vakantie wel(hij gaat overigens niet mee!!)
Zat vandaag op Sylvester. Ging wel aarsdig en kon best goed weer op m doorzitten maar dinsdag ging ie beter.