KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 01:48

Gelukkig gaat t dan wat beter marjan!

Pff zit me nu toch in een situatie... Via een of andere site kreeg ik bericht fat X mss een date wilde nouja ik kende X dus (leraar van 7jaar geleden) is nu begin 30.
Nouja eerst gereageerd met "ja" wil ook date (hij kon foto ziem en kha echt zoiets van halo ken je me niet meer ofzo haha)
Dag erna begon ie chat gesprek heel oppervlakkig ik zat te vissen naar zn "werk" vroegie hoe ik heette en toen zei die al ik meende het al aan foto te zien etc. Nou gewoon wat algemeen gebabbel update over alles enzo. Dag erna al wat meer watdoe je op deze site (bleek datingsite te zijn ik heel onschuldug denkem dat het soort hyves was hahah)
Uiteindlijk zei ik iets van wanneer gaan we uiteten (refererend aan de "date" afspr) hij zei zatd (morgen) mr dan kank niet dus zou die in agenda kijken ik denk ja mooie smoes hoor ik niks meer over hAha
Nou vanavond gesorek gehad was gezellig iets meer uitdagem van wta wil je nou... Toen vroef die om 8u of ik later nog onlinne was ik zo ja hoezo jaaa echt later 11-12 u ofzo oas ik zzo ja roep maar kijk wel ofk dan nog wakker ben... 10u wasie er al :p koetjes en kalfjes ging t ineens over mijn bed en of die groot was ik nee hijs klein en kraakt en als er iemand bij ligt gooi ik die eruit nou die uitdaging wilde hij wel aangaan (toen dacht ik okeeee dus toch....)
Nouja nog hoop
Flauwekul zonder echt "vieze" dingen allemaal heel subtiel bewoord haha maar we wisten beide wat er bedoeld werd :=
en nu kwamie. Terug op date dat t dit en volgend weekend erg lastig is enzo maar hij wilde wel bladiebla maar datie wel verlegen was enzo mbt vragen. Echt kei lief haha. En we nemen 2 kinderen gaan trouwen op een tropisch eiland en hij past op de kineeren in de vakantie. Goede deal leek me haha.
Kortom ben niet klaar maar vind t best grappig hoe t kan lopen mss is t wel niks mAar nu is t iig heel gezellig haha
En ga nu echt slapen! Trusteee!
Sorry voor typfouten maar zit met bevroren vingers op touch screen

Ps training ging super vandaag hopelijk zietie morgen geen spoken :=

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 09:15

whaha colette! het is net of je straalbezopen was toen je dit typte! Maar wie weet wat dit je gaat brengen......

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 09:27

Was ik niet haha alleen moe ;)
Heb vanavod bij hem in de buurtbwedstrijd probeer m over te halen mja hij kan eigenlijk niet +hij kent mensen daar haha dus dan zouden we door de regen moeten wandelen en denk datie dat niet voor me over heeft snif ;)
Ik voel me net een puber net allemaal fotos zitten kijken v hem totaaaal niet mijn type mja hij kletst zo gezellig :=

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:26

colet hoe is het nu met je vent?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:39

Pfff haha heel verhaal.
Het is "serieus" mbt dat wel ook dadwerkelijk gaan date maja hij heeft altijd voetbal en k rijden maar we hebben nu kerstvakantie staan.
Alleen zitie in crisis mbt watie in toekomst wil (vaste en kind) of latten en studeren en tja in eerste plaatje pas ik niet ;).
Hij zegt hele tijd datie interesse heeft en we whatsaopen nu veel maar hij ia nt zon chatter (zegt ie) dus is soms erg kortaf en dat trek ik me persoonlijk aan... Dis dat is nog wel lastig mja hoop dt t we snel afspr denk datt t dan wel beter zal gaan omdat je dan beter beeld v elkaar hebt ;)
Dus :)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:51

Er is een datum haha 29e ben errug benieuwd ofie t niet vergeet ofnwat dan ook is nogal een verstrooide proffesor haha.
Hoe gaat t met jou liefje bianca?

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:16

Wauw ik mis hele liefdesverhalen hier ;) leuk zeg colet! Hoop dat het wat wordt, of is de situatie inmiddels al veranderd?
Ik ben nog lekker aan het rijden op m'n super paard, hij blijft alleen wat schraal, ook wbt z'n spieren. Ben dan ook sinds kort meyoplast aan het bijvoeren (au in m'n portomonnee) maar ik zie wel al wat verschil. Ik ga denk ik dit jaar niet mee naar de instructieweek want het is een beetje rottijd ook zo net voor m'n afstuderen en ik kom op dit moment eigenlijk ook wat tijd te kort, dus hoop dat ik het wel red voor eind juni. Maar ik ga misschien met paard al leiding op ponykamp in soerendonk. Daar ging ik als jong meisje zelf ook op ponykamp en was altijd erg gezellig. Maargoed, ik hoop dat het bij de rest ook goed gaat?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:23

Oke saartje tijd voor wat fotos :)?
Myoplast idd erg duur (aanbiedingen van medhorse in de gaten houden is vaak 10,- korting etc daarop)

En de rest? Zijn jullie allemaal overgelopen naar t nieuwe topic :+?

Uh ja ik werd beetje ziek van zijm gezanik (lang verhaal) en kwam er steeds meer achter dat niet matchte al zou ik wel dedate door hebben willen laten gaan maar toen flikte die me iets en heb ik alles afgekapt en ervoor bedankt. Daarna niks meer gehoord (geen eens een poging gedaan zichzelf te verdedigen dus ben erg blij dat ik het zo gedaan heb ;)).

Inm wel iets anders, nog nikss afgesproken ofzo hoor maar hij kwam iets bij ons brengen en er was een rare klik tussen ons, maar kan um op facebook niet vinden (weet alleen voornaam en waar die werkt)
Dus dat word afwachten tor ze in jan stallen komen monteren haha ;).

Kortom verveel me niet en... Heb mn z1 debuut ingeplanned := (begin feb).
Er zijn zeeeer weini wedstrijden hier z (1p/m in winter) dus dacht optijd opgeven ;)

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 21:24

Wij hebben al een poosje niet kunnen rijden door een prutbak vol water :P mag nu (tegen een vergoeding) de bak van de buren gebruiken, die hebben een eb en vloed bodem, veeeeeeel beter! Heb daar gister gereden en hoop daar 2x per week toch een beetje onze training op niveau te kunnen houden ;)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:29

Mooi martine :) heb je nog wedstrijden staan?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 21:32

Ja al 1 := half januari..

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:58

Heey girls,
Ik heb gelezen dat er een aantal IW2-ers afhaken voor 2012... jammer jammer jammer....!
Ik zie net dat er 2 weken zijn in juni: "De instructieweken "Allround paarden" worden gehouden van maandag 11 t/m vrijdag 15 juni en maandag 25 juni t/m vrijdag 29 juni 2012. "
Ik zit eraan te denken om 25 t/m 29 juni te gaan (die andere week kan ik het thuis niet rondkrijgen...).
Maar misschien zijn voor deze week nog meer gegadigden?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:55

Als ik ga ga ik ook die week denk ik ellen, ivm examens

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:26

Ow colet, hoop dat je met deze man meer geluk hebt.
Martine je moet inderdaad wel een goeie bak hebben met dit weer, die van ons is nog aardig te rijden gelukkig, ligt een swanenburg bodem in erg fijn.
Ellen ja ik vind het ook jammer dat het niet gaat lukken dit jaar maar er zijn vast weer nieuwe bokkers die gaan. Al kan dat nooit zo gezellig worden als vorig jaar ;)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:29

Swanenberg is echt fijn :)
Ik ben nog op zoek naar 20x60 waark 1/2x pw kan oefenen, moet ik overal tot nu toe nog 30min reizen :(

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:32

Ow dat schiet ook niet op. Zelf 1 aanleggen is ook geen optie zeker :p om te oefenen is het inderdaad wel fijn.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:09

Haha nee, dan zouden we een deel van de wei moeten gebruiken, wat al niet gaat, en daarnaast moet dan gedreineerd en goed afgemaakt worden ( :$ ) zit er even niet in haha, eerst de rest allemaal maar verbouwen :=
Nouja het is vooral met de nieuwe letters en even kijken hoe de lijnen vallen (voor appuyementen enz) dat ik weet hoe scherp die gereden moeten worden :=

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 22:42

Ocrab schreef:
Heey girls,
Ik heb gelezen dat er een aantal IW2-ers afhaken voor 2012... jammer jammer jammer....!
Ik zie net dat er 2 weken zijn in juni: "De instructieweken "Allround paarden" worden gehouden van maandag 11 t/m vrijdag 15 juni en maandag 25 juni t/m vrijdag 29 juni 2012. "
Ik zit eraan te denken om 25 t/m 29 juni te gaan (die andere week kan ik het thuis niet rondkrijgen...).
Maar misschien zijn voor deze week nog meer gegadigden?

Ohja ze zijn nu allebei in juni! Vorig jaar 1 in juni en 1 in juli.. Ik hou het bij week 3, is me dit jaar ook prima bevallen! :)

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:15

ook hier een ondergelopen bak :( mag gelukkig trainen bij de buren 3 km verderop in de binnenbak tegen vergoeding, maar daardoor kunnen we wel blijven trainen !!

ik ga helaas ook niet naar de instructieweek, qua gezelligheid heb ik het reuze naar mijn zin gehad alleen qua instructie vond ik het tegenvallen ik ga dan liever 1 week ergens intern. daarnaast is er direct na de 1e week een cross die ik graag wil rijden.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 14:17

Nou dan blijft er niet veel van "ons groepje" over ;)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:23

MartineC1711 schreef:
Nou dan blijft er niet veel van "ons groepje" over ;)

Wordt het toch weer samen in de les..... :') ..... zouden we gewoon iedereen afgeschrikt hebben, dan ze niet eens meer in dezelfde week op kamp durven?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 15:05

O:) hoe kom je er bij :P

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:17

:+

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:33

haha :) nee hoor voor de gezelligheid zou ik zo weer komen!!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:57

niemand durft meer :+

colet ik kan jou liefdesleven niet meer bijhouden
met mijn liefde gaat het trouwens prima, ben al bijna ingeburgerd in Brabant :P