Pff zit me nu toch in een situatie... Via een of andere site kreeg ik bericht fat X mss een date wilde nouja ik kende X dus (leraar van 7jaar geleden) is nu begin 30.
Nouja eerst gereageerd met "ja" wil ook date (hij kon foto ziem en kha echt zoiets van halo ken je me niet meer ofzo haha)
Dag erna begon ie chat gesprek heel oppervlakkig ik zat te vissen naar zn "werk" vroegie hoe ik heette en toen zei die al ik meende het al aan foto te zien etc. Nou gewoon wat algemeen gebabbel update over alles enzo. Dag erna al wat meer watdoe je op deze site (bleek datingsite te zijn ik heel onschuldug denkem dat het soort hyves was hahah)
Uiteindlijk zei ik iets van wanneer gaan we uiteten (refererend aan de "date" afspr) hij zei zatd (morgen) mr dan kank niet dus zou die in agenda kijken ik denk ja mooie smoes hoor ik niks meer over hAha
Nou vanavond gesorek gehad was gezellig iets meer uitdagem van wta wil je nou... Toen vroef die om 8u of ik later nog onlinne was ik zo ja hoezo jaaa echt later 11-12 u ofzo oas ik zzo ja roep maar kijk wel ofk dan nog wakker ben... 10u wasie er al :p koetjes en kalfjes ging t ineens over mijn bed en of die groot was ik nee hijs klein en kraakt en als er iemand bij ligt gooi ik die eruit nou die uitdaging wilde hij wel aangaan (toen dacht ik okeeee dus toch....)
Nouja nog hoop
Flauwekul zonder echt "vieze" dingen allemaal heel subtiel bewoord haha maar we wisten beide wat er bedoeld werd

en nu kwamie. Terug op date dat t dit en volgend weekend erg lastig is enzo maar hij wilde wel bladiebla maar datie wel verlegen was enzo mbt vragen. Echt kei lief haha. En we nemen 2 kinderen gaan trouwen op een tropisch eiland en hij past op de kineeren in de vakantie. Goede deal leek me haha.
Kortom ben niet klaar maar vind t best grappig hoe t kan lopen mss is t wel niks mAar nu is t iig heel gezellig haha
En ga nu echt slapen! Trusteee!
Sorry voor typfouten maar zit met bevroren vingers op touch screen
Ps training ging super vandaag hopelijk zietie morgen geen spoken