Gaan we trouwens ook nog 'n avondje opstap ofzo vind dat we dat eig wel moeten doen
Queelens
Geplaatst: 30-01-11 23:38
xLoki schreef:
nooo dan mag ik niet mee, ik ben dan 15.
Owja chips we zitten natuurlijk met degene die nog geen 16 zijn.. Weet niet of je in zo'n boeren gerucht overal zo binnen kan komen maar mij is het wel eens gelukt als 14 jarige in een club te komen in een boeren gerucht
Hoeveel 16+ ers zijn er dan? dan kunnen wij 16+ ers evt gaan en voor de jongere die het willen proberen mogen dat van mij gerust proberen binnen te smokkelen
En er zijn wel meerderen mee die ouder zijn, als je met een groep binnenloopt is de kans ook kleiner dat je id moet laten zien en als er meerderen wel ouder als 16 lijken dan denken ze vaak dat iedereen wel ouder is dan 16..
Ja dan lijk je ook al ouder Zul je zien dat jij er zo binnen komt en ik mijn id moet laten zien
Queelens
Geplaatst: 30-01-11 23:42
stunning schreef:
Ja dan lijk je ook al ouder Zul je zien dat jij er zo binnen komt en ik mijn id moet laten zien
Haha idd hier the same Alhoewel ik heb nog nooit mijn ID hoeven laten zien 1x dan in de kelder maar dat is daar 'standaard' daar word rete streng gecontroleerd.
Cuarda
Geplaatst: 30-01-11 23:43
stunning schreef:
Haha oh dat heb ik vaak ook, alleen is het dan andersom, dan kan ik doorlopen en moet de ander ID laten zien Terwijl die wel al 18 is en ik niet