Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSannee schreef:& thamar, je staat nu 2e en je was foutloos
Emma ziet jou.
omg 

ben heel erg schor.
en toen ging ik lekker niet aan de kant ghehe
maarja ze is wel onder mij geeindigt 

wel vervelend he als ze iets beloven maar niet doen, zou wel een teleurstelling schelen als ze gelijk zouden zeggen, of iig niet beloven..
Maar ik ging toen gelijk Bonny thuis brengen, want die was helemaal leeg en die heeft vandaag ook nog 1,5 uur gelopen (2 lesjes) dus die is nu helemaal leeg, maarja gewoon deze week beetje vakantie, en goed voeren zodat ze weer op gewicht komt. Ik baalde wel van dat balletje in de finale maar goed ik blijf sportief niet iedereen kan winnen, en ik wil wel goed zijn, maar hoef niet echt per se te winnen. 

nee maar eerst stapte me moeder met Bonnepon, omdat ik nog ff ging verkennen en toen ging ik ff maar toen moest k nog lampjes enzo af doen(we waren lopend) en daarna ging ik zelf ff stappen. Maarja ze liep opzich wel lekker, toen had ze al wel 3x het stuk van huis naar daar gelopen, in totaal dan al 27km... dus ja vond het niet zo gek dat ze moe was aan het einde, heb het der vergeven
nee grapje, maar moet gewoon nog meer op kracht trainen, dus vaker met kar rijden in de bak bij ons, dan traint ze die spieren wat meer, want in conditie is ze wel.

Dat stukje is nog van het vorige profiel,