xan schreef:Tytje schreef:Ik heb net mijn gewonnen Clubkampioendeken opgehaald, leuk!!
Is ie mooi ????
Met grote letters Paardenhof erop ???
Hihihihi...wilde ik net vragen. Waarschijnlijk iets van "Clubkampioen De Paardenhof 2009" ofzo???
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Oeps, rustig aan met je armen Lin.
Dat moet je niet hebben. Schijnt echt heel vervelend te zijn.
Lin weet jij een middeltje (of verkopen jullie dat) tegen ongedierte in fruitbomen ??
Wij hebben een appelboom die ieder jaar prachtige appels geeft, maar helaas ook vol met orenkruipers enzo (brrrr)
Daar willen we wat aan doen. Weet jij misschien iets ???
Ik heb het nu twee dagen bij Maisie in haar manen en staart gesmeerd en ze lijkt wel minder schuurneiging te hebben (haar staart was vanmorgen niet geschuurd!). Ik ga het morgen ook op haar achterbenen smeren, want ze heeft wat korstjes daar die er al wat langer zitten. Een ultieme kans om het ook echt zichtbaar te krijgen!
Shenavallie schreef:Hallodieloo!![]()
@ Nicole: is het zilverwater niet iets voor je slijmbeurs?Ik heb het nu twee dagen bij Maisie in haar manen en staart gesmeerd en ze lijkt wel minder schuurneiging te hebben (haar staart was vanmorgen niet geschuurd!). Ik ga het morgen ook op haar achterbenen smeren, want ze heeft wat korstjes daar die er al wat langer zitten. Een ultieme kans om het ook echt zichtbaar te krijgen!
![]()
Ik ga het nieuws even kijken, tot later!
Ik geef Nicole nu door haar eten.Ze heeft ook al een veel rustigere huid gekregen op haar hoofd.Ga over 2 weken weer foto maken dan ben ik een maand bezig en leg ik ze naast elkaar.
ff it`s a simpel
!!!
! Heb er enorm veel zin in! We hadden afgelopen jaar voor een aantal voorstellingen kaartjes besteld en dit is de laatste voorstelling. Ik hoor er wisselende verhalen over, dus we zien wel hoe of wat!
Eerst maar eens kijken of ik de hele zit vol hou met die kont/rug van me, hi hi hi!
Komt vast wel goed!
). ATE schreef:ja dat zijn rot dingen winn en ik denk dat die ex van je daarin ook nooit zal veranderen
lekker liquita dat zo goed ging met first

Nicole1995 schreef:Pyrethrum van Bayer.
Een orenkruiper valt bijna weet wel zeker onder de kevers.Heb nog even aan een collega gevraagd.Kan wel voor je meenemen hoor.
Ben er donderdag weer dan pas.Zeg het maar,dan heb je het wel met korting als je wilt wachten,kan ik ook meteen ff vragen wanneer je het moet doen staat er wel in de gebruiksaanwijzing.Is belangrijk met vruchtdragende planten/bomen.

LIQUITA schreef:Ieuwwwww...jaggie bah