Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovefi schreef:Zit tot kwart over 4.. Nee eva doet hem voor de laatste keernu moet ik toch echt iemand anders gaan zoeken.. Die hem wellicht ook gewoon wil rijden, maar dat zal nog niet meevallen.
aatjuh12 schreef:lovefi schreef:Zit tot kwart over 4.. Nee eva doet hem voor de laatste keernu moet ik toch echt iemand anders gaan zoeken.. Die hem wellicht ook gewoon wil rijden, maar dat zal nog niet meevallen.
stopt eva der mee? krijgt ze het te druk met der studie?
is er hier niet iemand die hem kan gaan doen? stefanie ofzo?
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:Zo ik wordt al 2 dagen gebeld door een +44 nummer, iemand enig idee welk land dat is?
op je mobiel of bij Hypo, ik word hier regelmatig vanuit +44 lastig gevallen door een bedrijf wat cartridges wil verkopen
lovefi schreef:Eva gaat voortaan op de woensdag nog iets extra's doen voor haar studie! Dus die kan een hele tijd hem niet doen.. Steef kan hem inderdaad wel doen, maar fi heeft zo zijn buien en dan lukt steef het niet ( mij ook niet hoor steef) En dan gaat de hele stal weer zeuren dat steef hem niet aankan en blablabla( vind ik niet hoor steef !) Dus ik moet nog even goed na denken wie hem gaat doen.