Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:13

B_a_b_e schreef:
ik moest vanmorgen schapen vangen hahahaha ze waren uitgebroken! Wel straks allemaal voorzichtig zijn op de weg en op stal het is gladjes.....

Oh dat is wel even spannend ja, dat dijkje op en af.
Heb je die schapen te paard gevangen? Zie het al helemaal voor me: jij en Babe 'cuttend' achter de schaapjes aan hihi.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:26

Hihi, spannend hoor cutting met schapen :D

Mensen, het is een drama op het spoor. Ik vrees het ergste... <zucht>

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 08:37

ja ja! vakantie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 09:27

Hahaha Yiiiihaaa Rieneke achter de schapen aan ~~}> Die beestjes hebben wel lef hoor, dat ze al het ijs op durfden :=

Is iedereen gisteren normaal thuis gekomen? Wat een sneeuw zeg! Had ik weer, was bijna op de dijk komt er een auto aan! Dus ik wachten op die helling en dan maar hopen dat je nog wegkomt op die ijslaag... Maar gelukkig had ik mijn 4x4 ingeschakeld dus hij reed zo de dijk op. Braaf autootje 8-)

Whis vond de sneeuw erg apart, had haar moonboots over d'r ijzers aangetrokken en we zijn even gaan wandelen. De eerste meters leek ze net een hond hoe ze met die neus over de grond liep. Toen ik in de buitenbak kwam bleek deze nog erg stroef dus had ik haar ff los gezet, wie weet wou ze wel een sneeuw-engel maken :+ Maar na wat gescharreld te hebben bleef ze alleen maar staan een keek mij aan van: "Ik wordt nat, haal me hier weg!" ^) Dus toen maar lekker warme slobber gemaakt en lekker wezen tutten frutten in haar stalletje.

Jeeej fijne vakantie Esther! :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:45

Morning allemaal! Gister was het absolute diepepunt van mijn treincarriere! . Ik stond he-le-maal vast op Sloterdijk en was om 20.40 uur thuis.... Nu staat er aan de overkant van de straat een enorme sneeuwpop bij mij naar binnen te kijken. Paul en de overbuurman zijn gister even los gegaan. Ik vind 'm eng, het is net alsof 'ie mij de hele tijd in de gaten houdt...

Beau, wat een geluk dat je 4x4 hebt zeg! Je zal niet de eerstte zijn die onder aan de dijk beland!

Vanavond moet ik nog helemaal naar Amsterdam rijden voor ons kerstdiner op mijn werk en ik heb daar ZO geen zin in!

Oja, en nog een verzoek: willen alle mensen die een kerstkaart van hun eigen kind met een kerstmuts op versturen zichzelf uit hun lijden verlossen? Vre-se-lijk !

Zo, even lekker tegen jullie aan gemopperd, nu ben ik het weer kwijt.

Iemand nog wat leuks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:11

Jeetje wat laat Sandra! Ik snap echt niet waarom de NS ineens zo weinig treinen heeft ingezet. Tenslotte was er alleen veel sneeuwval in het Noorden :o? Er gingen idd gewoon geen treinen vanaf CS weg en de ene na de andere viel uit! Als ik jou was zou ik vanavond lekker met de auto naar Amsterdam gaan :x Wel balen dat je op je vrije dag alsnog je collega's moet zien :Z

Hihi succes met je sneeuwpop en de kerstkaarten _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:16

San1978 schreef:
Oja, en nog een verzoek: willen alle mensen die een kerstkaart van hun eigen kind met een kerstmuts op versturen zichzelf uit hun lijden verlossen? Vre-se-lijk !

-O- En als t een echo is van een babypaardje met een kerstmuts op?? Mag het dan wel?!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:27

Oh ik ben wel blij dat ik dicht bij het werk woon hoor als ik al jullie horrorverhalen hoor over het spoor. Bah San wat zal jij gevloekt hebben (in jezelf) gisteravond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:31

Haha nou ik weet niet hoe San daarin is, maar de NS krijgt het vaak wel dusdanig voor elkaar dat mensen hun vloeken echt niet meer voor hunzelf houden :+ Zeker met het gezeik van de laatste week hebben de meeste reizigers wel een aantal nieuwe woorden aan hun vocabulaire toegevoegd :Y)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:41

Ja ik kan me voorstellen dat de kerstgedachte een iets naar de achtergrond raakt terwijl je in de kou staat weg te waaien op het perron.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:55

ik leef met jullie mee hoor tis vreselijk als je op zo'n koud station op een niet komende trein staat te wachten.....beetje sneeuw en heul nederland staat weer eens op z'n kop! Belachelijk....denk dat ik maar ga emigreren hahahaha

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:59

He Rien! Ben je er wel??!! Open 's je Yahoo...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:03

Hihi thanks voor het meeleven ladies! Het is idd niet altijd fijn! Moet maar gauw mijn masssagesalon aan huis van de grond krijgen en zorgen dat ik daar een boterham mee kan verdienen dan hoef (en ga) ik nooooooit meer met de trein :D .

Nu ik zo naar buiten kijk met dat zonnetje ziet de wereld er in het wit toch een stuk leuker uit. Mijn katten zijn er trouwens niet zo blij mee. Ik heb ze net heel gemeen naar buiten gegooid want ze lagen al de hele ochtend languit voor de kachel en toen gingen ze bij elke stap de ze namen hun pootjes uitschudden. Echt lachen om te zien !!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:07

San1978 schreef:
Hihi thanks voor het meeleven ladies! Het is idd niet altijd fijn! Moet maar gauw mijn masssagesalon aan huis van de grond krijgen en zorgen dat ik daar een boterham mee kan verdienen dan hoef (en ga) ik nooooooit meer met de trein :D .

Nu ik zo naar buiten kijk met dat zonnetje ziet de wereld er in het wit toch een stuk leuker uit. Mijn katten zijn er trouwens niet zo blij mee. Ik heb ze net heel gemeen naar buiten gegooid want ze lagen al de hele ochtend languit voor de kachel en toen gingen ze bij elke stap de ze namen hun pootjes uitschudden. Echt lachen om te zien !!

over massages gesproken....kan ik binnenkort even langskomen.. zit namelijk helemaal vast! Wat is je uurtarief ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:12

Ja San dat is een leuke onderneming, lekker voor jezelf beginnen :j Voeg mij ook maar alvast toe aan je klantenbestand O:)

Ooh emigreren... goed plan! Alleen waar ik dan naartoe wil is het nog kouder en ligt momenteel een pak sneeuw. Dus dat helpt dan ook weer niet echt nu :7

Hebben jullie al gehoord dat het morgen overdag wel eens -6 zou kunnen worden? :\

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:15

@kim: heb ut gezien hihi

@beau: ja waar ik heenwil ligt nu veeeeeel meer sneeuw en is een stuk kouder....alhoewel ze daar wel elektrisch ondergoed hebben hahhahah

edit: elektrisch ondergoed om jezelf warm te houden....soort van elektrische deken....mochten er weer iemand bijdehandjes hebben gegeten
Laatst bijgewerkt door B_a_b_e op 18-12-09 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:16

B_a_b_e schreef:
@beau: ja waar ik heenwil ligt nu veeeeeel meer sneeuw en is een stuk kouder....alhoewel ze daar wel elektrisch ondergoed hebben hahhahah

OMG ik zie het helemaal voor me: Allemaal mensen met stekkers uit hun broek _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:19

oh zit nu taste of life te kijken en wat hebben ze het over.....MY FAVOURITE : CHEESECAKE!!!!!!!! en wat ik ook mis hier zijn popcornshrimps......

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:21

KimLittle schreef:
B_a_b_e schreef:

OMG ik zie het helemaal voor me: Allemaal mensen met stekkers uit hun broek _O-

hahaha en dan kan je bij elk tankstation je onderbroek opladen hahahahahahhahaha........nee die Canadezen zijn niet gek......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:22

Hahahaha! HELP heeft er iemand nog een verlengsnoertje bij zich????!!! :') Lijkt me een interessant spektakel daar in dat land :+

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:43

>;)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:48

@san: hoezo de 'sad' face

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:03

Geen sad face, maar een bedenkelijk gezicht: ik ben even afwezig en het gaat gelijk weer over elektrische dingen in je onderbroek :D !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:15

Zouden ze deze ook incl stekkers/verlengsnoeren verkopen?
Afbeelding

:+

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:41

San1978 schreef:
Geen sad face, maar een bedenkelijk gezicht: ik ben even afwezig en het gaat gelijk weer over elektrische dingen in je onderbroek :D !

Oh jemig San _O- :=