Manege Chardon Topic is niet te stoppen [deel 2]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 17:55

x_sabine schreef:
Ik wil een foto van die zorro zien ! :o

Ik moet ze nog op de foto zetten voor de paarden en pony pagina :P whahahah maar of ik die nou op de foto wil hebben whahahah :P

Reformer

Re: Manege Chardon Topic is niet te stoppen [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:57

Oh is die niet bijzonder dan:p?
Ik zie in ieder ze onderschrift ZORRO(L)(L)(L) dus was wel benieuwd :p

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:57

Meerreell schreef:
Nou, er is geen één naar een slecht huis, de rest is gewoon afgemaakt en vervolgens naar de slacht..

Maar bijvoorbeeld bij Blitz, toen die net weer een beetje beter was, lieten ze 'm na 1 dag meteen weer 2 uur lopen.. Ja, dan vind ik het niet raar dat ie na twee dagen weer kreupel loopt ..

Wat ik wel vind is dat de communicatie tussen de instructeurs beter kan, misschien is dat ook met Blitz gebeurd? De 1 zegt hij kan weer lopen, niets aan de hand en de volgende haalt hem uit de les en dag erna is het ineens weer over?

ik heb heel lang niet op Gup mogen rijden omdat ik te dikke billen heb, terwijl ik over het algemeen redelijk met hem kan sturen (ook niet altijd hoor) maar dan mocht er wel een lichtgewichtje op die ging zitten rukken en plukken en dat die vervolgens met hoofd in de lucht en weggedrukte rug door de bak stierde.....ook niet echt lekker

nou ik ga zo uitklokken...... weeeeekeeeennndd

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:58

DJoysDesignz schreef:
x_sabine schreef:
Ik wil een foto van die zorro zien ! :o

Ik moet ze nog op de foto zetten voor de paarden en pony pagina :P whahahah maar of ik die nou op de foto wil hebben whahahah :P

das discriminatie!! :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 17:58

Ja Karin mocht toch ook nooit op Stefan... maar Len vind hun een topcombinatie.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 17:59

sambagirl schreef:

ahahhahaa ja eigenlijk wel he :P.....
Laatst bijgewerkt door JustJoyce op 20-02-09 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Meerreell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:59

Nouja ikga, ik moet tennissen, doeegg Xx

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 17:59

Doeiii!! kijk je uit ;)

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:02

DJoysDesignz schreef:
sambagirl schreef:

ahahhahaa ja eigenlijk wel he :P.....

:j :j :j :j :j :j

ik vind het ook geen mooie hoor, is die ook nog geschoren......, maar op stal was die wel ontzettend lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:03

Tsjaah, :) Er zijn altijd verschillen tussen instructrices...
Collin-Annemiek hebben ook vaak een hele andere mening over de paarden. :)

Zo,ik ga even wat soep drinken want kan niet veel met die beugel en het doet echt pijn.. En dan rijden :D.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 18:03

hahaha zeg je toch ook als babys lelijk zijn.... ohhh wat een lieve baby :P zeggen we ook over zorro en zavier awww wat een lieve paarden :P

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:08

DJoysDesignz schreef:
hahaha zeg je toch ook als babys lelijk zijn.... ohhh wat een lieve baby :P zeggen we ook over zorro en zavier awww wat een lieve paarden :P

ik zeg bij lelijke babys, lelijke nieuwe kleren, lelijk haar, lelijk..........goh wat apart _O- _O- _O- weet je ook genoeg toch?

Ik hoef toch niet op Zavier of Zorro dus.......laat maar komen al die andere grotere, bespierde paarden!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 18:09

hahaha idd!!!! :D...... Apart :P goeie!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:47

DJoysDesignz schreef:
http://www.djoys-designz.com/spel/

AMAN!!!! je kan gaan spelen met Harry
** Duurt wel even met laden **

Joyce :( ik kwam met harry niet langs de 2 groene monsters!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:52

Roomiey schreef:
ja helemaaaal mee eens merel met je betoog *D

ik ook ik ook!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:53

Meerreell schreef:
aatjuh12 schreef:
MEREL! ik krijg nog voetbalplaatjes van jou! van je broertje weet je nog :P ga je ze morgen niet vergeten?

Ja ik heb het stapeltje klaar liggen, maar ik kan ze niet meenemen morgen, want dan zit ik in de autoooo :P

haha wanneer ben je dan weer nterug?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:53

Meerreell schreef:
ja dat arme beestje is pas 5 ..

is die niet pas 4? waaaant.. zivenchy begint ook met een z.. en die word in april/ mei pas 5.. dus hij zal 4 zijn.. of idd net 5..

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:56

sambagirl schreef:
Meerreell schreef:
Maarja daar denken ze niet over na, zolang er maar een extra paard is, kan het hun niet schelen hoe of wat dat arme beest meemaakt

Nou niet zo zwart wit dames, ik ken geen 1 manege waar de paarden hebben zo goed hebben, dat is ook de reden dat ik er rij.

Pas 5...... betekent dat die over het algemeen dus ongeveer 2 jaar onder het zadel is, dus zou al wat moeten kunnen. Paraat was 4 toen die de les inging en volgens mij laten ze niet jan en alleman op de nieuwe paardjes rijden. Tamara had gisteren Zorro en kreeg duidelijk de instructie vandaag er weer op te rijden en veel aandacht aan hem te besteden en voorzichtig te doen

dus..... dat was dan even mijn betoog

daar ben ik het ook wel mee eens :P ze hebben het wel heel goed bij ons.. en met enig instructie zullen die paarden er vast wel komen.. al vind ik wel dat ze misschien beter een paardje hadden kunnen nemen van een jaar of 7 ongeveer.. die al gewoon een tijdje aan het rijden zijn.. doorhebben wat mensen bedoelen.. en niet meer als "groentjes" de les in gaan..

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:59

Meerreell schreef:
Nouja weetje, het is misschien wel een goeie manege.. Maar als je het goed bekijkt, is geen een manege goed..
Ik bedoel, de paarden mogen ook bijna nooit in de wei ofzo..
En als ze 1 keer kreupel zijn dan mogen ze meteen weg ..
Dat betekent dan ook weer niet dat Chardon super slecht is hoor, anders zou ik er ook niet rijden..

daar ben ik het ook niet helemaal mee eens hoor :P er is bij ons gewoon niet veel weide en dat maakt dan ook meteen dat er minder tijd is om alle paarden in de wei zetten.. ze vinden het wel lekker.. maar ben benieuwd of ze het missen als ze niet gaan.. en ze kijken de kreupele paarden eerst goed aan! ze gaan niet gelijk weg! kijk maar naar bijvoorbeeld macho.. die is al een aantal keer kreupel geweest.. last van zijn rug gehad.. maar ze hebben wel geduld met ze!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:02

sambagirl schreef:
DJoysDesignz schreef:
Laten we gewoon maar weer gezellige berichten doen.... :P

waarom, we mogen toch ook af en toe wel eens van gedachten wisselen over minder leuke dingen??? hoort er ook bij hoor!

Heb je nou je Gorilla pak al???? al bedacht hoe je naar toilet moet met zo'n pak en al dat bier??? (heb een keer een wegenwachtpaalpak aangehad, daar wordt je niet blij van als je moet plassen...... :D )

HAHAHAHA die jongens met wie ik ga! die hebben een soort overal.. en daar zit een ritsje in.. das handig plassen! en goed overnagedacht! want er gaat een hoop bier in die jongens! en dat moet er uiteraard ook weer allemaal uit ;)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:04

KarinW86 schreef:
Zo worden de hokken in het pension

Hok1(onderste lat die je ziet, komt dat aan de la vast die erin komt)
Afbeelding

Hok2
Afbeelding

Ingang van het pension al begonnen aan de wanden
Afbeelding

ben echt benieuwd hoe het er uti ziet als het klaar is! word namelijk steeds leuker! vind die kleuren ook echt heel leuk! tenminste niet zo een saaie winkel :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:07

sambagirl schreef:
DJoysDesignz schreef:

ik zeg bij lelijke babys, lelijke nieuwe kleren, lelijk haar, lelijk..........goh wat apart _O- _O- _O- weet je ook genoeg toch?

Ik hoef toch niet op Zavier of Zorro dus.......laat maar komen al die andere grotere, bespierde paarden!

hahahaha daar ga ik eens op letten! als ik een keer iets nieuws aan je kom laten zien ;) maar dat hoor je inderdaad stukke vaker.. wat vind je van mijn nieuwe.... jaa uhh.. apart.. maar uhh.. wel leuk hoor.. moet gewoon een beetje wennen..

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:07

zoooo ik ben weer bijgepraat.. en zie dat niemand zn heeft om het te lezen.. dus ga er maar weer vandoor! Ajuuuuuus (L)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 19:13

aatjuh12 schreef:
DJoysDesignz schreef:
http://www.djoys-designz.com/spel/

AMAN!!!! je kan gaan spelen met Harry
** Duurt wel even met laden **

Joyce :( ik kwam met harry niet langs de 2 groene monsters!

ahahhaha hele obstakels ;) maar het moet lukken :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 19:20

Dalijk lekker pakken passen whahahahah wordt grappig :P