x_sabine schreef:Ik wil een foto van die zorro zien !
Ik moet ze nog op de foto zetten voor de paarden en pony pagina

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meerreell schreef:Nou, er is geen één naar een slecht huis, de rest is gewoon afgemaakt en vervolgens naar de slacht..
Maar bijvoorbeeld bij Blitz, toen die net weer een beetje beter was, lieten ze 'm na 1 dag meteen weer 2 uur lopen.. Ja, dan vind ik het niet raar dat ie na twee dagen weer kreupel loopt ..
DJoysDesignz schreef:hahaha zeg je toch ook als babys lelijk zijn.... ohhh wat een lieve babyzeggen we ook over zorro en zavier awww wat een lieve paarden
DJoysDesignz schreef:http://www.djoys-designz.com/spel/
AMAN!!!! je kan gaan spelen met Harry
** Duurt wel even met laden **
sambagirl schreef:Meerreell schreef:Maarja daar denken ze niet over na, zolang er maar een extra paard is, kan het hun niet schelen hoe of wat dat arme beest meemaakt
Nou niet zo zwart wit dames, ik ken geen 1 manege waar de paarden hebben zo goed hebben, dat is ook de reden dat ik er rij.
Pas 5...... betekent dat die over het algemeen dus ongeveer 2 jaar onder het zadel is, dus zou al wat moeten kunnen. Paraat was 4 toen die de les inging en volgens mij laten ze niet jan en alleman op de nieuwe paardjes rijden. Tamara had gisteren Zorro en kreeg duidelijk de instructie vandaag er weer op te rijden en veel aandacht aan hem te besteden en voorzichtig te doen
dus..... dat was dan even mijn betoog
Meerreell schreef:Nouja weetje, het is misschien wel een goeie manege.. Maar als je het goed bekijkt, is geen een manege goed..
Ik bedoel, de paarden mogen ook bijna nooit in de wei ofzo..
En als ze 1 keer kreupel zijn dan mogen ze meteen weg ..
Dat betekent dan ook weer niet dat Chardon super slecht is hoor, anders zou ik er ook niet rijden..
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:Laten we gewoon maar weer gezellige berichten doen....
waarom, we mogen toch ook af en toe wel eens van gedachten wisselen over minder leuke dingen??? hoort er ook bij hoor!
Heb je nou je Gorilla pak al???? al bedacht hoe je naar toilet moet met zo'n pak en al dat bier??? (heb een keer een wegenwachtpaalpak aangehad, daar wordt je niet blij van als je moet plassen......)
KarinW86 schreef:Zo worden de hokken in het pension
Hok1(onderste lat die je ziet, komt dat aan de la vast die erin komt)
Hok2
Ingang van het pension al begonnen aan de wanden
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:hahaha zeg je toch ook als babys lelijk zijn.... ohhh wat een lieve babyzeggen we ook over zorro en zavier awww wat een lieve paarden
ik zeg bij lelijke babys, lelijke nieuwe kleren, lelijk haar, lelijk..........goh wat apart![]()
![]()
weet je ook genoeg toch?
Ik hoef toch niet op Zavier of Zorro dus.......laat maar komen al die andere grotere, bespierde paarden!
aatjuh12 schreef:DJoysDesignz schreef:http://www.djoys-designz.com/spel/
AMAN!!!! je kan gaan spelen met Harry
** Duurt wel even met laden **
Joyceik kwam met harry niet langs de 2 groene monsters!