Had me toch wel gezellig geleken
Lekker uit enzo..Ik HAAAAAAAAAAAAT toetseweken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekker uit enzo..
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Berlingo is op sommige foto's echt níet meer te herkenne!!Echt moooi! Ben benieuwd naaar de rest
In het echt zag er NOG mooier uit![]()
. Ze werd wel een beetje nerveus van al die aandacht! hahah!!

.
.
.
. Iriis_ schreef:Maar ze heeft al heeeeeeel lang last van der rug hoor..
Ik heb op haar gereden toen ze hier net was (nog drachtig) toen liep ze heel anders, veel soepeler. Toen had ze natuurlijk ook wel een beetje last van der rug, doordat Carlos natuurlijk niet zo'n klein veulen was![]()
Maar echt sneu van d'r rug, ik hoop dat ze erover heen groeit. Ze is nog zoo jong.. het komt denk ik ook een beetje omdat al zo jong een veulen heeft gehad..
Iriis_ schreef:Maar ik merk nu eigenlijk ook pas hoe gevoelig paarden eigenlijk wel niet zijn.. Valentino heeft nu ook steeds last van z'n rug enzo.
Het is echt lastig om aan te voelen waar ze nou precies last van hebben enzo.. En om er iets aan te doen.

) ( Of staat die er al niet meer ?
) Sabinee__ schreef:Manon, leuk dat je morgen weer naar DJ gaat !
Ik morgen Pebbles eens bekijken/rijden !
( Niet die van onze manege hoor) ( Of staat die er al niet meer ?
![]()
)
Kirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:Manon, leuk dat je morgen weer naar DJ gaat !
Ik morgen Pebbles eens bekijken/rijden !
( Niet die van onze manege hoor) ( Of staat die er al niet meer ?
![]()
)
pas je een beetje op met wat je zegt...
pebbles is naar de eeuwige groene weides..
.
.
.
Iriis_ schreef:Hihi kijk wat ik tegen komIs melissa in de bus met reizenweek
![]()
Actiee foto![]()
http://i18.photobucket.com/albums/b135/ ... /MELIS.jpg
Maaikeee schreef:Melissa! Voor ik het vergeeet, ik heb jou plastron!
Mel had hem even aan mij gegeven, aangezien ik jou maandag zie (je moet werken toch gewoon?)
Xx

)