Wat een küt weer, gatverdamme
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Talida schreef:kan iemand tal nog even in de mini zetten vanmiddag, tussen de buien door? Ga ik vanavond nog een keer. Vanochtend is het ook allemaal aardig gelukt tussen de buien door.
Staat een pan met familierecept satesaus klaar in de koelkast, ik heb mark weten over te halen!
kohtje schreef:Zo ik heb de aardappels op staan voor de salade.
Ik heb echt zin in morgen.
sniesie schreef:kohtje schreef:Zo ik heb de aardappels op staan voor de salade.
Ik heb echt zin in morgen.
Ben benieuwd Lin
kwa werk en voorbereiding Talida schreef:ik zag 1 stukje, zonder rem?
Talida schreef:kan iemand tal nog even in de mini zetten vanmiddag, tussen de buien door? Ga ik vanavond nog een keer. Vanochtend is het ook allemaal aardig gelukt tussen de buien door.
Staat een pan met familierecept satesaus klaar in de koelkast, ik heb mark weten over te halen!
sniesie schreef:Talida schreef:Had je nou iemand in je les aan het huilen gemaakt?
Ach gossie, nee hoor. Ze had vernomen dat Noeska er niet meer is en dat was haar favoriet.
Tja, dat heb je met die manegepaarden en ruiters.
voel me aangesproken als manege ruiter
.
!!! annitavier schreef:Talida schreef:kan iemand tal nog even in de mini zetten vanmiddag, tussen de buien door? Ga ik vanavond nog een keer. Vanochtend is het ook allemaal aardig gelukt tussen de buien door.
Ik ben gek op satesaus !!!!!
xManon_ schreef:Noeska, Dusica en Jane.
Ofja Jane hoort weg te zijn maar die is er nog. (Hoe zit dat?)
En Elly en Sprite komen niet meer op winterstalling.
En er zijn twee nieuwe.
Een haflingertje, Bowie.
En een bruin paard die op Nicky lijkt en Joerie heet.
ben de wortels vergeten
Talida schreef:Toppie!
ben de wortels vergeten
maar ik heb wel heule lekkere satesaus![]()
net terug van stal, heel klein stukje op tal gereden. nu afwachten hoe het been is morgen...
ben ik net 5 meter aan het draven, gaat binkie van dinges op oj zitten die vervolgens begint te rodeoen![]()
tal keek stond erbij en keek ernaar