Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Sterkte Marion... 
klassieke dressuur heeft te maken met rechtrichten enzo (als via de Antoine de Bodt methode of Marijke de Jong), vrijheidsdressuur is kunstjes doen
Ook goed, maar wel iets anders

Nou ja, eigenlijk zou donderdag zijn vrije dag zijn maar dat is dan maar vandaag geworden, ziet er gelukkig naar uit dat ik de komende dagen niet zo onwijs laat klaar ben (moet ik natuurlijk niet te hard roepen)
Niet getreurd...ik verdien nog steeds even weinig, maar door allerlei veranderingen op mijn werk als gevolg van reorganisaties, ben ik ooit vrijwel nooit op tijd klaar. Maar Jetje is niet gek: al die uurtjes gaan mooi op de lijst. Voor niets gaat de zon op, voor de rest moeten ze me betalen!

), maar nu nog maar even op bokt voor degenen die ik nog niet heb gesproken;
Na 6 hele fijne jaren op deze superstal. Zoals de meesten wel weten was ik er al even mee bezig, maar er is nu een plekje vrij gekomen op de stal waar ik graag naartoe wil, het gaat lekker met Evita en vanaf april stopt ook mijn werk in Den Haag.. dus ik denk dat dit het juiste moment is. Ik ga dus ook meteen bij Frank wonen!
Ireen_ schreef:Dat is zeker balen Thessa.. Ik ben ook niet zo vaak op tijd klaar, maar die uurtjes worden hier ook lekker opgeschreven
Ik heb ook nog een nieuwtje.. Sommige mensen heb ik het al zelf kunnen vertellen, anderen weten het al (de roddel gaat snel), maar nu nog maar even op bokt voor degenen die ik nog niet heb gesproken;
Evita gaat in april verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 6 hele fijne jaren op deze superstal. Zoals de meesten wel weten was ik er al even mee bezig, maar er is nu een plekje vrij gekomen op de stal waar ik graag naartoe wil, het gaat lekker met Evita en vanaf april stopt ook mijn werk in Den Haag.. dus ik denk dat dit het juiste moment is. Ik ga dus ook meteen bij Frank wonen!
Evita gaat naar stal Heeremans in Santpoort, ongeveer 5 minuutjes van ons flatje. Ze komt daar in een "bejaardenclubje" van ik geloof 4 of 5 paardjes, waarmee ze het hele jaar door overdag het land op gaat. Voor 's nachts krijgt ze een binnenbox.
En we zitten straks vlakbij de Kennemerduinen en de bossen, dus we kunnen zo het bos en duin in rijden/wandelen! Klinkt heel leuk, maar het wordt echt wel even wennen (ook voor Evita) en ik ga jullie en de stal heel erg missen!!
Hopelijk mag ik bij de BBQ's en andere feestjes nog gewoon meedoen, want daar kom ik zeker voor naar Delft!
Foto's van de stal staan hier; http://www.mijnalbum.nl/Album=VRZJUBZD
Ze komt in een van de stallen tegenover de zadelkasten. En als het zo ver is zal ik vast nog wel wat foto's plaatsen
. Nog even en Syb en ik zijn er het langst van allemaal!!
.
maar toch wil ik je alvast heel veel plezier op je nieuwe stal wensen
Ziet er mooi uit
)
Over ca 3 weken gaat hij voor de wagen