Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:08

;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:09

Ik heb et even opgezocht.. ik zit helemaal goed hoor! :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:31

Ja klopt ze rekken/gebruiken andere spieren dan met andere sporten dus het inderd goed voor soepelhouden ook en ze kan natuurlijk geld voor je verdienen hoef je niet met een viool op de markt te gaan staan maar dan kan je met je paard haha.

Ik wil ook graag meedoen als ik kan natuurlijk denk dat tenk het wel leuk vindt :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:32

goeiemorgen trouwens

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:53

Goeiemorgen!
Wel leuk dat vrijheidsdresuur! :)
Vandaag even naar de stad, kijken voor mobiel.
En Donderdag heb ik die shoot bij Xenia! :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 16:00

Ben benieuwd zet je de foto's van de shoot op bokt????

wat is het hier uitgestorven zeg.

Mam is oma er al???

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 16:49

hahaha dat scheelt wel weer lekker met je mama praten zo. Mijn moeder heeft bokt nog niet gevonden :D .

het is inderdaad rustig! bokt staat bij mij tussen de meest bezochte sites hahaha

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:42

Ja tuurlijk zet ik de foto's hierneer
Hahaha ;)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:04

Katrichta :(:) Sterkte Marion...
Volgensmij zwaaide ik een beetje wazig naar je laatst, maar had niet direct door dat jij het was ;)

Soof, klassieke dressuur is wel wat anders dan vrijheidsdressuur :P klassieke dressuur heeft te maken met rechtrichten enzo (als via de Antoine de Bodt methode of Marijke de Jong), vrijheidsdressuur is kunstjes doen ;) Ook goed, maar wel iets anders :D

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:40

Hmmm vrijheidsdressuur, daar geef ik Aike maar niet voor op, dat gaat hem niet worden denk. Eerder leuk voor Blaze, die kan al buigen, nu nog zit, af en rol om :+
Moet wel ff mopperen hoor, leuk hoor die nieuwe baan maar ben wel geregeld echt laat klaar, heeft Sander vandaag ook nog late dienst, dus moest ik naar huis voor de honden, wilde eigenlijk gaan rijden, maar dat werd hem dus niet meer :( Nou ja, eigenlijk zou donderdag zijn vrije dag zijn maar dat is dan maar vandaag geworden, ziet er gelukkig naar uit dat ik de komende dagen niet zo onwijs laat klaar ben (moet ik natuurlijk niet te hard roepen) ;)

Groetjes Thessa en Aike :wave:

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:39

Tja...hoe meer verantwoordelijkheden, hoe later je klaar bent. Heb je nét dat treetje hoger op de salarisschaal bereikt, kom je erachter dat er ook veel meer werk aan vast zit! :(:) Niet getreurd...ik verdien nog steeds even weinig, maar door allerlei veranderingen op mijn werk als gevolg van reorganisaties, ben ik ooit vrijwel nooit op tijd klaar. Maar Jetje is niet gek: al die uurtjes gaan mooi op de lijst. Voor niets gaat de zon op, voor de rest moeten ze me betalen! }>

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:40

Trouwens.....raadsel van de week! Van welk materiaal zijn koersijzers gemaakt?
Hoofdprijs deze week: Een aai over je bol!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:34

Dat is zeker balen Thessa.. Ik ben ook niet zo vaak op tijd klaar, maar die uurtjes worden hier ook lekker opgeschreven ;)

Ik heb ook nog een nieuwtje.. Sommige mensen heb ik het al zelf kunnen vertellen, anderen weten het al (de roddel gaat snel ;) ), maar nu nog maar even op bokt voor degenen die ik nog niet heb gesproken;
Evita gaat in april verhuizen :D |( :D |( :D |( Na 6 hele fijne jaren op deze superstal. Zoals de meesten wel weten was ik er al even mee bezig, maar er is nu een plekje vrij gekomen op de stal waar ik graag naartoe wil, het gaat lekker met Evita en vanaf april stopt ook mijn werk in Den Haag.. dus ik denk dat dit het juiste moment is. Ik ga dus ook meteen bij Frank wonen!

Evita gaat naar stal Heeremans in Santpoort, ongeveer 5 minuutjes van ons flatje. Ze komt daar in een "bejaardenclubje" van ik geloof 4 of 5 paardjes, waarmee ze het hele jaar door overdag het land op gaat. Voor 's nachts krijgt ze een binnenbox.
En we zitten straks vlakbij de Kennemerduinen en de bossen, dus we kunnen zo het bos en duin in rijden/wandelen! Klinkt heel leuk, maar het wordt echt wel even wennen (ook voor Evita) en ik ga jullie en de stal heel erg missen!!
Hopelijk mag ik bij de BBQ's en andere feestjes nog gewoon meedoen, want daar kom ik zeker voor naar Delft!

Foto's van de stal staan hier; http://www.mijnalbum.nl/Album=VRZJUBZD
Ze komt in een van de stallen tegenover de zadelkasten. En als het zo ver is zal ik vast nog wel wat foto's plaatsen :)

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:39

jammer hoor ireen, maar de stal ziet er goed uit. lekker licht!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 23:54

Ireen_ schreef:
Dat is zeker balen Thessa.. Ik ben ook niet zo vaak op tijd klaar, maar die uurtjes worden hier ook lekker opgeschreven ;)

Ik heb ook nog een nieuwtje.. Sommige mensen heb ik het al zelf kunnen vertellen, anderen weten het al (de roddel gaat snel ;) ), maar nu nog maar even op bokt voor degenen die ik nog niet heb gesproken;
Evita gaat in april verhuizen :D |( :D |( :D |( Na 6 hele fijne jaren op deze superstal. Zoals de meesten wel weten was ik er al even mee bezig, maar er is nu een plekje vrij gekomen op de stal waar ik graag naartoe wil, het gaat lekker met Evita en vanaf april stopt ook mijn werk in Den Haag.. dus ik denk dat dit het juiste moment is. Ik ga dus ook meteen bij Frank wonen!

Evita gaat naar stal Heeremans in Santpoort, ongeveer 5 minuutjes van ons flatje. Ze komt daar in een "bejaardenclubje" van ik geloof 4 of 5 paardjes, waarmee ze het hele jaar door overdag het land op gaat. Voor 's nachts krijgt ze een binnenbox.
En we zitten straks vlakbij de Kennemerduinen en de bossen, dus we kunnen zo het bos en duin in rijden/wandelen! Klinkt heel leuk, maar het wordt echt wel even wennen (ook voor Evita) en ik ga jullie en de stal heel erg missen!!
Hopelijk mag ik bij de BBQ's en andere feestjes nog gewoon meedoen, want daar kom ik zeker voor naar Delft!

Foto's van de stal staan hier; http://www.mijnalbum.nl/Album=VRZJUBZD
Ze komt in een van de stallen tegenover de zadelkasten. En als het zo ver is zal ik vast nog wel wat foto's plaatsen :)

Ireen,

Na zes jaar gezorgd te hebben voor vietje zal ik haar missen in haar box, maargoed ik wens je heel veel geluk toe in je nieuwe omgeving met Vietje, het samen wonen met Frank en je verdere ontwikkelingen daarom heen.

Het was mij een genoegen je hier op stal gehad te hebben samen met Vietje.

En nu maar hopen dat Warenko net zo`n lief paardje naast hem krijgt als Vietje.

Het gaat jullie goed.

John

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:07

Jammer Ireen, maar heel veel plezier op je nieuwe stal alvast

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:41

Oh Ireen wat super jammer dat je weg gaat maar wat een mooie stal krijg je er voor terug! Ik wens je heel veel plezier en succes, niet alleen op stal maar ook met het samen wonen := . Nog even en Syb en ik zijn er het langst van allemaal!! :D.
Maar goed heel veel succes en plezier natuurlijk ook voor Evietje. Ik ga jullie wel missen hoor! :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:43

Volgens mij ben ik er ook het langst na Nous en Ireen..

Jeetje :o

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:03

Goeiemorgen iedereen

Hey ireen heel jammer dat je weggaat we zullen je wel missen en evita ook.
Ziet er goed uit die nieuwe stal en leuk dat ze daar ook leeftijdsgenootjes heeft :)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:50

mogguh!!

Pff had vanochtend echt moeite om mijn bedje uit te komen!! :z

Ireen, we zullen jou en Evietje gaan missen ;( maar toch wil ik je alvast heel veel plezier op je nieuwe stal wensen :-) Ziet er mooi uit :j
Uiteraard ben je van harte welkom op onze stal bbq's en waarsch gaan we in (begin)april nog bbq-en bij Gonzales, dus daar ben je natuurlijk van haarte welkom :D

Diddle heeft een "nieuw" menhoofdstel, deze is veel sjieker als de mijne en past echt netjes... Via MP gevonden, was een aardige vrouw, ze had zelf 6 shetjes en als t hoofdstel niet zou passen dan mocht ik t zelfs nog terugbrengen!! (wat gelukkig niet nodig is :D )
Van de week dus aan de slag met Diddje, met menhoofdstel :+ Over ca 3 weken gaat hij voor de wagen 8-)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:23

goede morgen.
Hoera rubje is jarig.
Aman oma is goed aangekomen hoor aman,maar waren natuurlijk wel weer laat hihi
Ireen heel veel plezier bij je nieuwe stal.Het is voor jou ook leuk om te gaan samenwonen en als evita zo dicht bij je nieuwe huis staat is dat ook heerlijk.Heel veel geluk.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:27

heel erg veel plezier op je nieuwe stal Irene, jammer!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:40

Wel jammer dat Vietje weg gaat hoor!
Maar het is er wel een mooie stal.
Even aankleden en dan ga ik naar Uniekjeeee :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:08

Ruben gefeliciteerd met je verjaardag!!

Bah, hoor net op de radio dat er een vliegtuigongeluk is bij Schiphol!! van turkisch airlines, toestel ligt in stukken ;(

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:17

Ruben gefeliciteerd!

Goeiemorgen allemaal..

Ieuw vliegtuigongeluk?? Zaten er ook mensen in?

Ik moet maandag met het vliegtuig.. Maar ik vlieg niet met turkisch airline misschien scheelt dat weer..