Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en idd vast meer als dat je verwacht had

Melanie wat een prachtige foto,s
. Ine had het tijd terug gevraagd maar had niks meer gehoord dus ik dacht, nou ja, dan zal het wel neit he
. Maar toch wel...
), prog. uitdelen en hulp bij hindernisbaan (das dan weer wat beter
). Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:Kijk als ik het leuk vind, kan ik misschien wel regelen(als ik vriendlief zo ver krijg) om met de auto te gaan. Alleen ik wil eigenlijk dan wel de bezinekosten delen, aangezien het naar deurne toch wel een eindje is..
Maar ff eerlijk.. Ik heb echt totaal geen zin om een hele dag rond te moeten lopen met mensen die ik eigenlijk helemaal niet zo mag..
Als ik ga wil ik gewoon gezellig met wat vriendinnen, van mij hoeft het geen bokt meeting te worden![]()
Ik vind bijv. Samantha helemaal niet onaardig ofzo.. Maar om daar een hele dag mee rond te lopen op zo'n terrein lijkt me niks.. Dat heb ik ook met Melanie, en een beetje met Kirsten S.
Ik weet niet hoe jij daar over denkt. Maar misschien kunnen Jane, Anna, jij en ik dan samen gaan?
Of mag je een van hun ook niet?![]()
En misschien Maaike dan nog?, als die kan![]()
xx

Dj69 schreef:![]()
Melanie wat een prachtige foto,s
Vooral de onderste 2.Supermooi.Inlijsten
Iriis_ schreef:Maar ff eerlijk.. Ik heb echt totaal geen zin om een hele dag rond te moeten lopen met mensen die ik eigenlijk helemaal niet zo mag..
Als ik ga wil ik gewoon gezellig met wat vriendinnen, van mij hoeft het geen bokt meeting te worden![]()
Ik vind bijv. Samantha helemaal niet onaardig ofzo.. Maar om daar een hele dag mee rond te lopen op zo'n terrein lijkt me niks.. Dat heb ik ook met Melanie, en een beetje met Kirsten S.
Melanie_B schreef:Fijn dat wij daar iig het zelfde over denken!
Maar verpest het niet voor de andere; Die willen wel gewoon graag met z'n alle.
Ahtnamas schreef:Iriis_ schreef:Maar ff eerlijk.. Ik heb echt totaal geen zin om een hele dag rond te moeten lopen met mensen die ik eigenlijk helemaal niet zo mag..
Zo he... dit soort berichtjes kan je dus beter via PB doen! Lekker aardig ook om mensen met naam te benoemen!
potverdikkie, heeft Emma toch nog gelijk! De enige reden waarom ik overwoog om mee te gaan was omdat het me leuk leek om met zijn alleen iets te doen (en dan kijk ik niet naar wie ik mag en met wie ik wat minder heb), hoe zo een dag verloopt is altijd even afwachten en splitsen kan je altijd nog doen, maar om op voorhand zoiets te zeggen vind ik een beetje jammer.
Maar het is voor mij dan ook duidelijk, ik heb geen zin om daar in mijn eentje zometeen rond te wandelen. Dus, sorry Anna, ik hoop dat je alsnog met iemand mee kan rijden!

Ahtnamas schreef:@ Danielle! GEFELICITEERD!!!!!!

poedersuiker.
Melanie_B schreef:Gaat die vrijdag ook gelijk?