Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Ik heb zélf nog nooit commentraar gehd ven meerdere insturctrices in de les dat hij zijn mond steeds open houdt. Ik heb ook een keer te horen gekregen, dat hij zijn MOND open doet als hij iets erg moeilijk vindt en op meerdere dingen tegelijk moet letten (nageven-inbuigen-doorlopen).
En ik let écht niet alleen maar op dat zijn kop in de krul is hoor zoals het nu wordt genoemd.
Anders had ik die drie jaar wel op een ander paard gereden, falco krijg je namelijk niet eens met getrek erin. En hij gaat vanzelf inbuigen. Ik heb zoals Eva zegt aan die punten eerst gewerkt, en heb na 3 jaar dan toch gemekert dat hij nu gaat nageven. Maar ik trek hem [b]absoluut[/b[ neit want hij geeft niet na door getrek en geschop. Dus dat zou totaal geen zin hebben.
Eevj schreef:@ joyce ; ja en het gekke was toen ik begon met mallow was ik heel wantrouwend. Ik durfde zijn achterhoeven niet eens uit te krabben. Omdat ik op de manege altijd te horen kreeg dat dat paard gemeen was, en die beet, en die deed dat en de ander weer zo. Ik was altijd bang er af gegooit te worden, en er waren ook echt paarden waar ik niet meer op durfde. Maar mallow heeft echt m'n vertrouwen gewonnen. Hij is zo geduldig. ( behalve met gras eten dan* denkt weer even terug aan de shoot )
Stef_Winston schreef:Nouja ik heb dat nog nooit bij iemand gezien dat ie met z'n mond open loopt, al loopt ie bij andere ook wel is nageeflijk
DJoysDesignz schreef:hahaha Karin heeft HET bewijs dat niet alles word gezien whahahahahahhahahah
Ze is er een keer afgevallen en bijna niemand had het gezien;) zo snel zat ze erop whahaha
Jorine_Falco schreef:DJoysDesignz schreef:hahaha Karin heeft HET bewijs dat niet alles word gezien whahahahahahhahahah
Ze is er een keer afgevallen en bijna niemand had het gezien;) zo snel zat ze erop whahaha
Maar getrek gaat de hele les door.
En als een instructrice dat niet ziet, is het geen goede lesgeefster als ze geen getrek ziet. Dus die rede klopt gewoon niet.
Eevj schreef:Elk paard is met getrek in een krul te krijgen, dit is het minst pijnlijkst voor ze bij getrek. Ook mallow is in de krul te krijgen zo, zelfs zonder bit zal dat makkelijk gaan.
Manege lessen zijn zo ontzettend druk ( vaak gewoon te druk ) om echt zo goed les te krijgen dat daar op gelet wordt. En z'n mond open? Ik val echt bijna van m'n stoel. Z'N MOND OPEN? En je trekt niet? je hebt niet teveel contact? Maar hij doet z'n mond open omdat die het moeilijk vind. Dus als jij een wiskunde opgave moeilijk vind ga je met je mond open zitten, en zet je overal spanning op?
Eevj schreef:Ik hoop dat er gestopt wordt met trekken als die in z'n krulletje looptLiep die de hele les in een krul dan?
Eevj schreef:ja om 1 iemand op 12 mensen te laten letten is inderdaad gewoon veel
Eevj schreef:Elk paard is met getrek in een krul te krijgen, dit is het minst pijnlijkst voor ze bij getrek. Ook mallow is in de krul te krijgen zo, zelfs zonder bit zal dat makkelijk gaan.
Manege lessen zijn zo ontzettend druk ( vaak gewoon te druk ) om echt zo goed les te krijgen dat daar op gelet wordt. En z'n mond open? Ik val echt bijna van m'n stoel. Z'N MOND OPEN? En je trekt niet? je hebt niet teveel contact? Maar hij doet z'n mond open omdat die het moeilijk vind. Dus als jij een wiskunde opgave moeilijk vind ga je met je mond open zitten, en zet je overal spanning op?
DJoysDesignz schreef:Eevj schreef:Ik hoop dat er gestopt wordt met trekken als die in z'n krulletje looptLiep die de hele les in een krul dan?
Nee laatste stukje in de krul
Jorine_Falco schreef:Dat isniet waar.
Ik heb gezegt, dat ik NIET trek. Ik weet het zeker. Ik trek hem NIET in de krul want dat helpt niet. Mensen gaan gelijk conclusies trekken, maar annemiek zegt ook dat ik niet trek en die is instructrice.
En falco heeft 3/4 van de les niet in de krul gelopen, maar nageeflijk. waarvan maar kleine stukjes met zijn mond open.