winnitou schreef:@Meelen wordt tijd dat we wer eens bij kletsen. Heb je het lekker gehad. Wanneer gaan we een bakkie doen?
Zeer binnenkort hoor.
Veel plezier vandaag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:@Meelen wordt tijd dat we wer eens bij kletsen. Heb je het lekker gehad. Wanneer gaan we een bakkie doen?
winnitou schreef:NATUURLIJKLIQUITA schreef:
Xan, gezellig als je mee gaat.
mag ik ook mee?
!!!! xan schreef:hahahaha, zie je nu je tijd waarop je inlogt Winnitou.
Daar hadden we het gister nog over, logisch dat het dan rustig is.![]()
. Veel plezier vandaag!!! winnitou schreef:Xan, gezellig als je mee gaat.
winnitou schreef:mag ik ook mee?
ATE schreef:Ik ben ook zeer benieuwdben benieuwd hoe jose straks het paard gaat vinden waar ze naar gaat kijken daan vind het een erg leuk paard bombroef
. Ik zal het vanavond wel lezen
. Ik ga nu naar mijn werk
, ben er vanavond na 10 uur weer
! IQUITA schreef:ATE schreef:Ik ben ook zeer benieuwdben benieuwd hoe jose straks het paard gaat vinden waar ze naar gaat kijken daan vind het een erg leuk paard bombroef. Ik zal het vanavond wel lezen
. Ik ga nu naar mijn werk
, ben er vanavond na 10 uur weer
!
. 
. 
)
. xan schreef:hahaha, je mag dus nooit erg enthousiast zijn als je daar bent, maar dat is natuurlijk niets voor mij.![]()
Het is waarschijnlijk wel helemaal het paardje wat ik zoek.
Heel braaf met van stal halen en poetsen, hoofdstel indoen en zadelen.
Allemaal heel rustig. Toen gingen ze hem voorrijden, echt keurig lopen hoor.
Daarna ben ik erop gegaan. En het voelde meteen heel fijn. Geen enge kriebels in mijn
buik of andere dingen waardoor ik het "eng" zou vinden (alleen al die mensen van Marijnissen
die kijken, da's wel "eng")
Mooi stapje, drafje en galopje. Het ging echt lekker, ik had het gevoel dat als er nu een bom
ontploft, ik gewoon nog op zijn rug zit.
Daarna paard op het land gezet. Ook dat ging heel rustig.
Het is een echte kroelkont, en dat wil ik natuurlijk ook !!!!
Dus met een woord SUPER.
Ik ga van de week nog even kijken met Joline, nog even poetsen enzo. Daarna ga ik met een instructrice van de
blijde ruiters kijken, en dan gaat ook Joline nog rijden.
Tja, en dan ................ als alles dan nog steeds ok is, dan wordt het dus kopen.
das mooi