Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 15:53

Leuk joh Mariek!
Hoop dat je het naar je zin gaat hebben. Ja

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:57

Nou vandaag een druk dagje gehad Gaaaap .. Wilde met Mos gaan rijden in de bak.. haal ik hem van zijn uit loopje.. Ijzer kwijt.. Frusty Frusty En hij liep ook een beetje moeilijk.. hs gebelt.. Komt morgen ochtend.. Toen dacht ik.. Dan ga ik wachten tot de paarden het land op mochten.. Eerst de merrie groep.. Allemaal dribbel naar het land.. Daarna de ruinen.. Nou die ging niet dribbelen naar het land.. Maar als een stel dwazen in het land.. Hyper! Die bleven maar rennen bokken en stijgeren.. Toen moest ik effe met Opa Heli lopen.. want die liep ook niet helemaal gezond.. Mijn vriend weet trouwens hoe het komt.. Hij heeft er even over nagedacht.. En het komt doordat het paard van Sinterklaas altijd over de daken moet lopen.. En Madje heeft dus toch een beetje gelijk.. Alleen heeft hij geen ongelijke benen.. maar is hij scheef gegroeid!! Ja Ja En daarna kwam Jet en die was helemaal alleen voor de ruinen.. Dus ik Jet helpen.. Eerst alle dekens op.. Toen had ik caram buiten vast gezet en ging ik Joepie halen.. Hoor ik ineens Tessa haar vriendje.. He hier staat een paard los.. hij keek er ook een beetje verward bij.. haha.. Verward Ik met Joepie en Caram naar het land.. Jet had haar eerste skiles al gehad met Kolientje.. Die was effe lekker uit ze dakkie.. (Die wilde bewijzen dat hij echt een merrie was.. die wilde het merrie land in..)Die Ging ze met Biz voor mij uit.. Wilde Biz ook al rennen met Jet eraan.. Jet effe strenk doen.. Maar Joepie had ook geen tijd meer om nog langer te wachten die moest rennen en eten.. Ik effe strenk doen.. Ik Joepie effe aan Jet gegeven in het land zodat ik Caram zijn halster los kon maken en Jet Joepie zijn halster.. Maar Joepie ging met zijn hoofd in de hemel dus moest Jet weer effe strenk kijken.. En toen kwam hij weer op aarde en kon zijn halster af.. En toen moest ik nog mesten.. en Toen ging ik naar huis..

Nou lief dagboek dit was het weer voor vandaag.. Ik schrijf je snel weer met mijn nieuwe avonturen

Liefs,

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:12

De paarden zijn allemaal gek Gestoord geworden hoor hier op stal. Ik weet niet wat Johnie ze te eten geeft 's morgens en 's avonds. Haha! Gisteren met binnen zetten waren ze ook al niet goed in hun bovenkamer hoor.......Caramba, Guco en Spetter wilde al helemaal niet gepakt worden die hebben Jet, ik en Zarah maar opgejaagd uit het land en dan maar laten doorlopen tot aan de bak. Jet en ik hebben wel drie keer het halve ruinenland door lopen rennen. Uiteindelijk Guco en Spetter door de opening gekregen maar Caramba niet hoor die hebben we laten staan. Caramba besloot toen maar dat het in zijn eentje niet echt leuk was en ging alle draadjes onderdoor. Toen tante corrie overgenomen van Richard want die werd zowat gesandwicht door Kola en tante Corie omdat er een rennende Caramba langsliep. Toen liep ik met een dansende grote tante Corrie. Was wel gaaf. Staart erop en al dansend meelopend, liep eigenlijk best wel lekker zo'n groot dansend paard naast je hahahaha......

Maar ik wil jullie dan toch bij deze bedanken voor het buitenzetten van de paardenbeestjes. OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:37

o o ik schaam me voor mijn paardenbeestjes Bloos Doen ze anders nooit hoor Schijnheilig

Ik kan over vandaag maar 1 ding vertellen!!! Die nieuwe collega is echt een verschrikking!!! Haha! Haha! Ik heb het gelukkig volgehouden om haar de hele dag naast me te hebben, maar hoop dat ik de rest van de week dat ook ga redden Sigaar 1 ding scheelt, na vrijdag ben ik er vanaf, want maandag de 21e ben ik er maar een paar uurtjes en hoeft zij niet te komen Knipoog

Ga me nu omkleden en naar stal want ik heb strakjes les!!!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:56

ow jee nous dat is niet zo mooii wat is er dan zo erg aan Haha! Tong uitsteken
kijk daar heb ik niet last van Schijnheilig ik loop alleen de benen uit mijn lijf hihi
xxx

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:45

Nou er werd verteld dat ze alles wist, veel ervaring en diploma's enzo. Maar ze blijkt er achteraf al dik 2,5 jaar uit te zijn en het werk wat ik doe heeft ze niet eens gedaan!! Pfff erg vermoeiend, en als ik dan ook nog hoor dat ze onze site heeft zitten bestuderen en niemand op de foto lijkt Sigaar En de micky mouse blouse en de oma schoentjes zijn ook gewoon erg fout Haha! Haha!

Net weer heerlijk gelest. Ko liep weer erg lekker, (vrij) constant goed rond en licht in de hand!! En als klapper weer erg goed nageeflijk in de linkergalop!! Cool

Mariek, jouw les met Biz zag er ook netjes uit, ondanks dat Biz beetje pissed werd van de oefeningen Clown Bizje gaat echt weer lekker Pling Verder heb ik niet veel van de andere lessen gezien, behalve gehoord dat Sil meer moet lachen tijdens het rijden Haha! Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:17

en dat heb ik allemaal weer gemist!
maar kop op anous, nog twee en een halve dag even op de tandjes bijten en met die geweldige les kun je er minstens weer een halve dag tegen aan.

Of je meld je vrijwillig ziek Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:04

spettertjuh schreef:
De paarden zijn allemaal gek Gestoord geworden hoor hier op stal. Ik weet niet wat Johnie ze te eten geeft 's morgens en 's avonds. Haha! Gisteren met binnen zetten waren ze ook al niet goed in hun bovenkamer hoor.......Caramba, Guco en Spetter wilde al helemaal niet gepakt worden die hebben Jet, ik en Zarah maar opgejaagd uit het land en dan maar laten doorlopen tot aan de bak. Jet en ik hebben wel drie keer het halve ruinenland door lopen rennen. Uiteindelijk Guco en Spetter door de opening gekregen maar Caramba niet hoor die hebben we laten staan. Caramba besloot toen maar dat het in zijn eentje niet echt leuk was en ging alle draadjes onderdoor. Toen tante corrie overgenomen van Richard want die werd zowat gesandwicht door Kola en tante Corie omdat er een rennende Caramba langsliep. Toen liep ik met een dansende grote tante Corrie. Was wel gaaf. Staart erop en al dansend meelopend, liep eigenlijk best wel lekker zo'n groot dansend paard naast je hahahaha......

Maar ik wil jullie dan toch bij deze bedanken voor het buitenzetten van de paardenbeestjes. OK dan!

haha wat een toestanden,nou binnenhalen was geen enkel problee,ze waren zo mak als lammetjes.Wat doen jullie toch met die peerden? en Gelukkig konden we ze pakken ,want guc had weer geen halster om en Caram mag eigenlijk ook wel halster omhouden.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:06

Lekker dat de les goed ging! Haha! Haha! Haha!

Ahum Tessa...Doxje had vandaag de "ik ga NIET mee het land af" dag... We kregen meneer niet te pakken, telkens als we in de buurt van zijn hoofd kwamen, draaide hij ons zijn kont toe. En maar zwiepen met die staart... Haha!
Dus hadden Naomi en ik maar besloten meneer te laten staan. Hij natuurlijk de hele weg meelopen, maar bij het hek waren we hem te snel af en hij moest alleen blijven staan, gna gna gna... Duivel Daar stond ie 5 minuten later nog steeds als een klein kind te wachten... JOEHOE, IK MOET OOK NAAR BEDJE TOE....hahahahahahaha, gekke poownie! Toen kon ik hem zo het halster omdoen en meenemen... Heb hem nog wel een dikke knuffel gegeven toen ik het halster eindelijk om kon doen Knipoog

En Moon wilde stout zijn bij het longeren (he, uitgang... He, bosjes...) maar nadat ik ff strenk had gedaan, durfde hij dat toch niet zo goed. Toen is ie maar gek gaan schudden met zijn hoofd en lekker galloperen en bokken. Heb hem dus maar flink aan het werk gezet Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:09

Binar schreef:
o o ik schaam me voor mijn paardenbeestjes Bloos Doen ze anders nooit hoor Schijnheilig

Ik kan over vandaag maar 1 ding vertellen!!! Die nieuwe collega is echt een verschrikking!!! Haha! Haha! Ik heb het gelukkig volgehouden om haar de hele dag naast me te hebben, maar hoop dat ik de rest van de week dat ook ga redden Sigaar 1 ding scheelt, na vrijdag ben ik er vanaf, want maandag de 21e ben ik er maar een paar uurtjes en hoeft zij niet te komen Knipoog

Ga me nu omkleden en naar stal want ik heb strakjes les!!!

haha je boft maar weer,enne tot vrijdag kan lang zijn hoor,haha.Ik heb morgen ook niet fijne dag .Heb Kennismakingsgesprek en tevens functioneringsgesprek met nieuwe baas.Kan dus allemaal hihi.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:25

nou Aman en Romana zijn nu op weg naar de vogelopvang met een gewonde eend die aangevallen is door een kat.Ze kwamen net van boksen af en zagen dat arme beest daar zitten.
Moet natuurlijk geen gewoonte worden om alle dieren maar op te vangen he.Hihi verleden week al die moederpoes met jonkies.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:29

sybje schreef:
maar kop op anous, nog twee en een halve dag even op de tandjes bijten en met die geweldige les kun je er minstens weer een halve dag tegen aan.

Ja idd met die les kan ik er wel weer tegenaan Knipoog
Ziekmelden ga ik niet doen, dat kan ik gewoon niet, en wil de boel wel netjes achterlaten...

Bah nu regent het weer Verdrietig

Ik weet trouwens ff niet wie er voor vrijdag op onze lijst staat om in het land te gooien, maar Biz mag niet op het land vrijdag. Onno komt en Biz krijgt weer nieuwe ijzers en sillicoontjes!! Die silicoontjes moeten uitharden Ach gut

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:32

Binar schreef:
sybje schreef:

Ja idd met die les kan ik er wel weer tegenaan Knipoog
Ziekmelden ga ik niet doen, dat kan ik gewoon niet, en wil de boel wel netjes achterlaten...

Bah nu regent het weer Verdrietig

Ik weet trouwens ff niet wie er voor vrijdag op onze lijst staat om in het land te gooien, maar Biz mag niet op het land vrijdag. Onno komt en Biz krijgt weer nieuwe ijzers en sillicoontjes!! Die silicoontjes moeten uitharden Ach gut

ikke in iedergeval niet ,moet werken vrijdag.Volgens mij Johnnie.EN WOENSDAG HEB IK JOU OP DE LIJST GEZET MET BINNENHALEN,HADDEN WE AL AFGESPROKEN HE. eN NIEUWE LIJSTEN LIGGEN KLAAR,NEEM IK MORGEN MEE.
haha zit aan de wijn ben weer in de war met hoofdletters en gewone letters.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:34

Met Wicky heb je geen last van grote en kleine letters hoor Cool

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:36

Binar schreef:
Met Wicky heb je geen last van grote en kleine letters hoor Cool

nee dat kan ik nog net zien haha.Ik ga er denk ik zo nog 1 nemen,als afsluiting van mijn weekje vakantie.Ben benieuwd wat voor letters ik dan ga krijgen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:46

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.... Dromen morgen weer een vermoeiende dag (gelukkig maar een halve dag Clown )

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:47

truste

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:06

Binar schreef:

Biz zn ijzertje linksvoor zat best los Ja En de les ging echt goed Haha! Was er zo blij mee. Had nieteens door dat ie boos was, alleen een beetje drammerig Bloos

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 23:28

Marieke jouw les zag er idd netjes uit, heb nog even gegluurd Bloos

Arme Anous.....het typetje komt me zo bekend voor Haha!
Je baas gaat nog spijt als haren op zijn hoofd krijgen Knipoog

Mijn les ging soms hard, soms goed, soms iets minder en afentoe best wel komisch Haha!
Maar er zaten goede stukken tussen en het ging beter dan de laatste keer dus ik hou het op overwegend goed Haha! En we hebben twee gelukte rechtergaloppen gehad (Par der moeilijke kant) en aan tijdens het uitstappen ben ik lekker strenk geweest tegen Anita en Marieke, je mag niet galoperen in de bak als iemand aan het uitstappen is toch? Haha!
Anita besloot trouwens halverwege mijn les dat ze een ZZ dressuur proefje aan het voorbereiden was, en kwam netjes galoperend naar de bak toe, ging hardstikke goed, alleen Par stond meteen stil en keek alsof ze indianen uit de stallen zag komen lopen Haha!

Voor de vroege vogels die van kwarktaart houden, er staat nog wat in de kantine, als jullie dat nou morgen even op eten kan de schaal weer naar mijn oma toe Duivel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 07:07

Haha, als Biz zo drammerig/dribbelig loopt dan is hij vrij pissed!! Je moest na dat halthouden?, wegdraven en galopperen op rechts.. Hij maakte echt zo'n megasprong naar die galop!! Moet'ie gewoon ff ontladen Clown Hihi, was wel leuk om te zien, en ben blij dat hij het dus niet alleen bij mij heeft Haha! Haha!

Nu ga ik weer fijn naar het werk, pfff hihi Sigaar Heb er echt zin an

O als het dit weer blijft, dan hoeven Biz en Ko in de wei geen dekentje op hoor!!

tot vanmiddag/vanavond!!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 08:01

Hey allemaal, ben al een tijd niet op bokt geweest dus denk laat ik er eens wat opzetten want mijn moeder vondt hetook niet leuk Lachen
Gister het eentje gered wat mijn moeder al verteld had, heb hem naar de vogelopvang gebracht en die zeide dat hij het wel zou redden. Ga ze van de week even bellen hoe het met hem gaat.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 08:47

Nou Aman ik sluit me bij je aan.... ook al lang niet meer op bokt geweest en ook niet op stal overigens, dus ik dacht... laat eerst wat van me horen voordat jullie me vanavond ineens tegenkomen Haha! !! Ben dit weekend bij mijn allerliefste opa geweest in België en weer heerlijk verwend!! Haha!

Nou Anous, jij leeft naar de 21ste toe en ik zie het als de grootste verschikking. Huilen .. moet de 22ste nl mijn scriptie inleveren. Heb gisteren nog commentaar gehad en ik moet zo'n beetje mijn hele scriptie omgooien Ziek !! Wel mag ik op gesprek komen bij een heel leuk bedrijf... dus ik hoop dat dat wat wordt Knipoog

Maar goed... vanavond ben ik er weer eens en vanaf de 22ste is alles weer vrij normaal Knipoog

Tot vanavond!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:55

O was Biz boos hahah... heb gewoon heel lekker gereden en hij deed goed zn best Lachen
Enne Sil, meegluren mag, maar galopperen tijdens het uitstappen mag wel hoor, gewoon terugrijden op je zit Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:33

Ik ben er ook weer, was al ff thuis, maar nog geen kans gehad om ff te bokken Knipoog
Het was weer een zware ochtend en mijn collega's zijn de nieuwe nu al zat (en dan hebben ze er nu nog geen last van ivm inwerken, straks wel hihi)
Ze snapt er echt niets van....en dat terwijl ze volgens de baas álle ervaring had enzo... had t kunnen weten, want zo gaat dat meestal bij hem Clown Ze is er dus al dik 2,5 jaar uitgeweest en weet gewoon helemaal niets meer Sigaar

Woensdag heb ik trouwens mijn 1e werkdag bij Dennis!! Zal ík ook zo lastig zijn tijdens het inwerken Tong uitsteken

Ga me omkleden en lekker naar stal toe

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:40

Hallo allemaal

Biz, Ko, Joepie toch maar dekentje omgedaan voor de zekerheid. De rest die een deken omhad gewoon maar met deken en al in het land gezet. We kunnen geen zieke paardjes meer gebruiken hoor.

Amanda je bent een lieve meid hoor dat je beestje redt. Die eigenschap heb je zeker van je moeder? Knipoog

Spetter heeft zijn halster nog om in het land en laat die ook maar om als hij het land ingaat, staat ook op de lijst. Eventueel een worteltje kan er ook gepakt worden uit mijn kastje.

Verder hebben Fallon en Madje geweldige foto's gemaakt van mijn dressuur Blando en een hele luie Blando. Blando heeft vandaag een hoofdstel ingehad en een zadel op. Haha! Jahhhh echt waar Ja . Het was het zadel en hoofdstel van Donna (even voor de maat van het bit enzo). Zadel was helemaal geen probleem en het hoofdstel was wel lachen want hij dacht ....... hé Vork eten!!!!!!!!! Maar het was geen eten, het was een hoofdstel met bit. Geen probleem was het hoor.....hap.....bit ...... hoofdstel in......We moeten nog even wachten op de foto's maar die komen er aan. Cheese!

Ik denk dat ik toch ook nog even aan Onno ga vragen of hij nog tijd heeft voor Blando....ik vind zijn stralen er erg slecht uitzien, net alsof het rotstraal is, alleen stinkt het niet en komt er geen rommel uit ofzo. Ik kan ook gewoon zijn hoeven uitkrabben zonder dat hij erop reageert.