Hoop dat je het naar je zin gaat hebben.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Wilde met Mos gaan rijden in de bak.. haal ik hem van zijn uit loopje.. Ijzer kwijt..
En hij liep ook een beetje moeilijk.. hs gebelt.. Komt morgen ochtend.. Toen dacht ik.. Dan ga ik wachten tot de paarden het land op mochten.. Eerst de merrie groep.. Allemaal dribbel naar het land.. Daarna de ruinen.. Nou die ging niet dribbelen naar het land.. Maar als een stel dwazen in het land..
Die bleven maar rennen bokken en stijgeren.. Toen moest ik effe met Opa Heli lopen.. want die liep ook niet helemaal gezond.. Mijn vriend weet trouwens hoe het komt.. Hij heeft er even over nagedacht.. En het komt doordat het paard van Sinterklaas altijd over de daken moet lopen.. En Madje heeft dus toch een beetje gelijk.. Alleen heeft hij geen ongelijke benen.. maar is hij scheef gegroeid!!
En daarna kwam Jet en die was helemaal alleen voor de ruinen.. Dus ik Jet helpen.. Eerst alle dekens op.. Toen had ik caram buiten vast gezet en ging ik Joepie halen.. Hoor ik ineens Tessa haar vriendje.. He hier staat een paard los.. hij keek er ook een beetje verward bij.. haha..
Ik met Joepie en Caram naar het land.. Jet had haar eerste skiles al gehad met Kolientje.. Die was effe lekker uit ze dakkie.. (Die wilde bewijzen dat hij echt een merrie was.. die wilde het merrie land in..)Die Ging ze met Biz voor mij uit.. Wilde Biz ook al rennen met Jet eraan.. Jet effe strenk doen.. Maar Joepie had ook geen tijd meer om nog langer te wachten die moest rennen en eten.. Ik effe strenk doen.. Ik Joepie effe aan Jet gegeven in het land zodat ik Caram zijn halster los kon maken en Jet Joepie zijn halster.. Maar Joepie ging met zijn hoofd in de hemel dus moest Jet weer effe strenk kijken.. En toen kwam hij weer op aarde en kon zijn halster af.. En toen moest ik nog mesten.. en Toen ging ik naar huis..
geworden hoor hier op stal. Ik weet niet wat Johnie ze te eten geeft 's morgens en 's avonds.
Gisteren met binnen zetten waren ze ook al niet goed in hun bovenkamer hoor.......Caramba, Guco en Spetter wilde al helemaal niet gepakt worden die hebben Jet, ik en Zarah maar opgejaagd uit het land en dan maar laten doorlopen tot aan de bak. Jet en ik hebben wel drie keer het halve ruinenland door lopen rennen. Uiteindelijk Guco en Spetter door de opening gekregen maar Caramba niet hoor die hebben we laten staan. Caramba besloot toen maar dat het in zijn eentje niet echt leuk was en ging alle draadjes onderdoor. Toen tante corrie overgenomen van Richard want die werd zowat gesandwicht door Kola en tante Corie omdat er een rennende Caramba langsliep. Toen liep ik met een dansende grote tante Corrie. Was wel gaaf. Staart erop en al dansend meelopend, liep eigenlijk best wel lekker zo'n groot dansend paard naast je hahahaha......
Doen ze anders nooit hoor
Ik heb het gelukkig volgehouden om haar de hele dag naast me te hebben, maar hoop dat ik de rest van de week dat ook ga redden
1 ding scheelt, na vrijdag ben ik er vanaf, want maandag de 21e ben ik er maar een paar uurtjes en hoeft zij niet te komen
ik loop alleen de benen uit mijn lijf hihi
En de micky mouse blouse en de oma schoentjes zijn ook gewoon erg fout
Bizje gaat echt weer lekker
Verder heb ik niet veel van de andere lessen gezien, behalve gehoord dat Sil meer moet lachen tijdens het rijden
spettertjuh schreef:De paarden zijn allemaal gekgeworden hoor hier op stal. Ik weet niet wat Johnie ze te eten geeft 's morgens en 's avonds.
Gisteren met binnen zetten waren ze ook al niet goed in hun bovenkamer hoor.......Caramba, Guco en Spetter wilde al helemaal niet gepakt worden die hebben Jet, ik en Zarah maar opgejaagd uit het land en dan maar laten doorlopen tot aan de bak. Jet en ik hebben wel drie keer het halve ruinenland door lopen rennen. Uiteindelijk Guco en Spetter door de opening gekregen maar Caramba niet hoor die hebben we laten staan. Caramba besloot toen maar dat het in zijn eentje niet echt leuk was en ging alle draadjes onderdoor. Toen tante corrie overgenomen van Richard want die werd zowat gesandwicht door Kola en tante Corie omdat er een rennende Caramba langsliep. Toen liep ik met een dansende grote tante Corrie. Was wel gaaf. Staart erop en al dansend meelopend, liep eigenlijk best wel lekker zo'n groot dansend paard naast je hahahaha......
Maar ik wil jullie dan toch bij deze bedanken voor het buitenzetten van de paardenbeestjes.
Daar stond ie 5 minuten later nog steeds als een klein kind te wachten... JOEHOE, IK MOET OOK NAAR BEDJE TOE....hahahahahahaha, gekke poownie! Toen kon ik hem zo het halster omdoen en meenemen... Heb hem nog wel een dikke knuffel gegeven toen ik het halster eindelijk om kon doen
Binar schreef:o o ik schaam me voor mijn paardenbeestjesDoen ze anders nooit hoor
![]()
Ik kan over vandaag maar 1 ding vertellen!!! Die nieuwe collega is echt een verschrikking!!!![]()
Ik heb het gelukkig volgehouden om haar de hele dag naast me te hebben, maar hoop dat ik de rest van de week dat ook ga redden
1 ding scheelt, na vrijdag ben ik er vanaf, want maandag de 21e ben ik er maar een paar uurtjes en hoeft zij niet te komen
![]()
Ga me nu omkleden en naar stal want ik heb strakjes les!!!
sybje schreef:en dat heb ik allemaal weer gemist!
maar kop op anous, nog twee en een halve dag even op de tandjes bijten en met die geweldige les kun je er minstens weer een halve dag tegen aan.
Of je meld je vrijwillig ziek
Binar schreef:sybje schreef:en dat heb ik allemaal weer gemist!
maar kop op anous, nog twee en een halve dag even op de tandjes bijten en met die geweldige les kun je er minstens weer een halve dag tegen aan.
Of je meld je vrijwillig ziek
Ja idd met die les kan ik er wel weer tegenaan![]()
Ziekmelden ga ik niet doen, dat kan ik gewoon niet, en wil de boel wel netjes achterlaten...
Bah nu regent het weer![]()
Ik weet trouwens ff niet wie er voor vrijdag op onze lijst staat om in het land te gooien, maar Biz mag niet op het land vrijdag. Onno komt en Biz krijgt weer nieuwe ijzers en sillicoontjes!! Die silicoontjes moeten uitharden
Binar schreef:Met Wicky heb je geen last van grote en kleine letters hoor
morgen weer een vermoeiende dag (gelukkig maar een halve dag
) Binar schreef:Ik weet trouwens ff niet wie er voor vrijdag op onze lijst staat om in het land te gooien, maar Biz mag niet op het land vrijdag. Onno komt en Biz krijgt weer nieuwe ijzers en sillicoontjes!! Die silicoontjes moeten uitharden
En de les ging echt goed
Was er zo blij mee. Had nieteens door dat ie boos was, alleen een beetje drammerig
En we hebben twee gelukte rechtergaloppen gehad (Par der moeilijke kant) en aan tijdens het uitstappen ben ik lekker strenk geweest tegen Anita en Marieke, je mag niet galoperen in de bak als iemand aan het uitstappen is toch?
Hihi, was wel leuk om te zien, en ben blij dat hij het dus niet alleen bij mij heeft
Heb er echt zin an
!! Ben dit weekend bij mijn allerliefste opa geweest in België en weer heerlijk verwend!!
.. moet de 22ste nl mijn scriptie inleveren. Heb gisteren nog commentaar gehad en ik moet zo'n beetje mijn hele scriptie omgooien
!! Wel mag ik op gesprek komen bij een heel leuk bedrijf... dus ik hoop dat dat wat wordt
Ze is er dus al dik 2,5 jaar uitgeweest en weet gewoon helemaal niets meer
Jahhhh echt waar
. Het was het zadel en hoofdstel van Donna (even voor de maat van het bit enzo). Zadel was helemaal geen probleem en het hoofdstel was wel lachen want hij dacht ....... hé
eten!!!!!!!!! Maar het was geen eten, het was een hoofdstel met bit. Geen probleem was het hoor.....hap.....bit ...... hoofdstel in......We moeten nog even wachten op de foto's maar die komen er aan.