Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:27

Mogguh Clown

Gisteren heeft Diddle zijn 1e NH les gehad. We hadden eerst een klein stukje paddock afgezet met lint, zodat we grondwerk konden doen... Diddle helemaal jolig, maar vond dat stukje veels te klein hoor.. Tong uitsteken ging paar rondjes goed en ja hoor.. Diddle er onder door Haha! Stoute Poonnie Pling Nadat hij het 2x heeft gedaan hebben we hem maar aan de lange lijn gezet en zijn we verder gegaan met andere oefeningen. Lopen over de balkjes, achteruit, en zelfs achteruit over de balkje stappen..maar dat vond'ie moeilijk joh.. je zag hem echt denken Ach gut Haha! Uiteindelijk deed hij het wel, maar kostte ons wel moeite. Cool
Helen vond het wel leuk zo'n kleintje, Diddle werkte ook goed mee!
Over 2 weken mag Diddle weer de les in Duivel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:31

Oh ja, en Diddle krijgt nu weer eens de schuld van een wondje Duivel Joeri is toegetakeld in zijn hals, net naast kaak (dader ligt op het kerkhof Clown ) en wie is volgens Aniet/Amanda de dader?? Juist, Diddle Tong uitsteken Nou Diddle kan er niet eens bij joh!!! Koe
Ik eis DNA test om Diddle onschuldig te verklaren Haha! Diddle doet zoiets niet hoor Schijnheilig Mijn lieve, kleine schatje doet helemaal niemand kwaad *LOL* hij laat het meestal opknappen door één van zijn andere vriendjes Extreme duivel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:42

haha je zegt zelf dat Diddle stoute poonnie is en natuurlijk kan die erbij ,hij dwingt hem eerst op zijn knieeen te gaan liggen en dan kan hij er echt wel bij hoor.Altijd maar die Diddle hihi.Als die zo doorgaat krijgt die geen extra hooi meer van mij hoor ,oh nee dat zou jij wel willen he Nous .Ik moet wat anders verzinnen,haha.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:43

Nee Anushka........ Diddle doet het wel altijd hoor Haha! . Altijd die kleine stoute Diddle-pony van jou......Ik heb het zelf wel eens gezien hoor Tong uitsteken
Trouwens zoveel vriendjes heeft hij niet.....hij gooit ze meestal eerst een paar keer op hun knieën. Knipoog en dan bijt ie zo in de nek.

Spetter is keurig achter de draadjes gebleven hoor.... Bloos .volgen en balkjes achteruit en vooruit lopen gingen prima. Alleen het omgaan (los) is nog heeel moeilijk maar dat komt nog wel. Brave pony heb ik toch hè Tong uitsteken ? Ik heb wel een lieve pony, jij hebt een stoute bijterige, onder draadjes doorlopende Diddle-pony Haha! Haha! Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:44

haha ik krijg steun van tante Kaar hihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:56

Nouhouh, 2 tegen 1 das niet eerlijk!! Huilen

Ik kan er toch niets aan doen dat jullie paarden te dom zijn om op hun benen te blijven staan!! Blauw oog Ze gaan al op hun knieën liggen als ze Diddle zien Rolleyes logisch eigenlijk, Diddle is natuurlijk wel de kroonprins van stal en die verdiend respect Party!!

Enneh, wie zijn ponies liepen van de zomer steeds los??? Schijnheilig De mijne in ieder geval niet hoor Zij zijn groot en ik is klein! Diddle had gisteren gewoon wat meer ruimte nodig Cool

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:02

Tuurlijk liepen ze los,als ze Diddle achter zich aan krijgen!!!!!!!!!!!wij begrijpen dan best dat ze onder de draad doorrennen.Zo'n zwart monster achter je aan krijgen pfffffffff
Ik denk dat Diddle maar bij Joepi in stal moet.Joepi eet erg traag,dan kan Diddle de hele dag eten en heeft hij geen tijd om allemaal stoute dingen te verzinnen.Misschien moet ik dat vanmiddag maar vast uitproberen haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:14

Goed idee Aniet........opvoeding van Joepie, hou er rekening mee dat Joeri dan niets meer te eten Vork krijgt hè van diddle. Missch Tong uitsteken ien dan ook eelt op zijn knieën!!!! Misschien moet je er nog maar even over nadenken over dat ideetje van je....... Tong uitsteken Kijk diddle wordt dan wel tonnetje rond en is dan misschien niet zo heel erg snel meer (hoeven onze paarden/pony's ook niet meer voor hem te vluchten natuurlijk) maar Joepi misschien erg mager. Diddle rollen we wel over het erf....... Schijnheilig

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:18

haha die Kaar altijd goeie ideeen,Diddle rollen we over het erf hihi.Maar ik zal er nog ff verder over nadenken .

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:19

Pas maar op, ik denk dat Joer zijn box uitspringt, uit pure angst natuurlijk Duivel Uitproberen is geheel op eigen risico, dus niet achteraf komen klagen over wondjes he Tong uitsteken

Ja leuk, Diddle over het erf heen rollen Rolleyes

ik vind het wel zielig dat jullie het kleinste ponietje van stal het meeste plagen, hij doet echt helemaal niets hoor Gestoord

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:23

Ik denk dat Diddle maar niet meer met jullie ponies los moet staan.. als het zo moet, tsss Verdrietig Ach gut Haha!
Jullie paardjes worden diep diep ongelukkig als ze niet getreiterd worden door kleine Diddle, zodat jullie dalijk weer smeken om met Diddle los te mogen Clown
Elk paard heeft een taak in zijn leven, die van Didle pestkop en die van jullie zijn de pineut Extreme duivel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:28

Moet jij niet eens een keertje gaan werken Nous of zit je daar alleen maar aanwezig te zitten.Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 10 uur en ga nu lekker filmpje kijken.Was vannacht laat thuis,had reunnie over weekend Parijs,erg gezellie.En vannacht merkte ik dat toen ik me omdraaide,Ruben een elleboog op zijn neus gaf en die zei gvd. au en toen kreeg ik zo de slappe lach haha .

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:29

Ja anoesh......het kleinste ponytje is hij niet meer hoor. Haha! Haha! .......wel degene die altijd de meeste schade aanricht bij de andere Knipoog .......hhhmmmmm ik weet niet of ik hem nog wel in het wandelgroepje moet laten van volgende week zondag Schijnheilig .......of hem wel naast Spetter moet laten staan......denk er nog wel even over na....... Nors opkijken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:34

Oooohhhh anita toch.....kan je toch niet maken naar Ruben toe.....Je kijkt ook weer veel te veel van die agressieve films hè ...... waarin ze elkaar altijd maar vermoorden of in wax gieten.......poehpoeh.....eigenlijk ben je wel gevaarlijk

Misschien moet jij maar even een paar nachtjes bij Diddle logeren....... Haha! Knipoog Haha! Knipoog Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:44

spettertjuh schreef:
Ja anoesh......het kleinste ponytje is hij niet meer hoor. Haha! Haha! .......wel degene die altijd de meeste schade aanricht bij de andere Knipoog .......hhhmmmmm ik weet niet of ik hem nog wel in het wandelgroepje moet laten van volgende week zondag Schijnheilig .......of hem wel naast Spetter moet laten staan......denk er nog wel even over na....... Nors opkijken

Nee niet de kleinste, wel de dapperste Cool

ja denk jij er maar over na Extreme duivel Je hebt toch al betaald voor het vervoer, maar denk wel dat je ruzie krijgt met Zaar en daarna met Jet.. nou dat laatste wil je écht niet hoor Sigaar

Leuk, Diddle is dol op logeerpartijtjes Tong uitsteken

Ik hang al ff in de wacht bij een bank, en die zijn heeeel goed bereikbaar Gemiddelde wachttijd 1 uur tot 2 uur, heel handig als je ze MOET spreken!! Nou ja kan ik tussendoor ff lekker bokken Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:44

haha ik ga echt niet bij Diddle logeren hoor kom ik liever bij jou slapen jij had toch al soort van hotel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:46

hebben ze voor mij ook baantje Nous,ik doe veel verkeerd blijkbaar ik heb op werk altijd stervensdruk.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:53

Nou ik heb het ook druk, maar ik moet af en toe wat hypotheken nabellen, probeer het al zo veel mogelijk samen te doen met collega, .. Maar het is gewoon belachelijk dat we zolang moeten wachten Boos! Tussendoor kan ik niet echt verder met mijn werk... Voorheen was de wachttijd bij die bank zo'n 10 minuten, nu ons record: bijna 100 minuten!! Stoom uit je oren

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:57

ben nu lekker uitsmijtertje aan bakken,heerlijk zo'n vrije dag

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:00

Haha opvanghuis ben ik meer geloof ik....... Verward
en ehhh........wil geen ruzie met Jet....en ehhh met Zara eigenlijk ook niet en spetter wil haar ook niet kwijt hoor als amazone......Nou ja dan moet Diddle maar mee. Als het niet anders kan dan moet het maar maar dan moet hij wel heeeelemaal achteraan lopen Haha! Haha!

Ach Anita je kan altijd de beveiliging nog in hoor.....heb je ook tijd om te bokken en spelletjes te spelen enzo....... Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:19

wel I keep my mind open.
Als ik straks naar stal ga zal ik al onze poonies een kusje geven ,dat is volgens mij wel veilig hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:20

Ja hoor dat kan wel......maar Diddle wel een muilkorfje omdoen hè.........Ik ben er vanavond pas.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:17

Ik laat het muilkorfje wel zitten ,kan jij vanavond ook verantwoord knuffelen Kaar

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:34

Hahaha ja dat zou wel fijn zijn. Alvast bedankt. Doe je het bovenluikje dicht van Diddle, misschien springt hij wel over zijn deurtje heen. Tsja....je weet maar nooit hè met Diddle......Heel gevaarlijk, bordje ophangen: Oppassen gevaarlijke pony, bijt, duikt onder draadjes door en legt paarden op de grond!!!!!!!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:41

Pas op voor Diddle!!!! Bij dreigend gevaar direct 112 Bellen!!!!!!

ooooooooooooooooooch diddle het is zo een schatje hoe komen jullie erbij dat hij gevaarlijk is Haha!