bedankt voor deze link maar das te ingewikkeld voor mij
Mootje
Geplaatst: 17-08-09 21:21
Neehoor, zo moeilijk is het niet! Horizontaal staat de tijd. De + standen zijn meters boven NAP en de - standen zijn onder NAP (Nieuw Amsterdams Peil = standaard waterhoogte)
Nou mensen ik kom helaas niet rijden. Baal er enorm van.
Ben net terug uit het ziekenhuis. Ben 3 dagen opgenomen geweest.
Groetjes Bettine
Mootje
Geplaatst: 17-08-09 21:29
@ Bettine,
Ojee, was je weer opgenomen? Hopelijk valt het allemaal mee!
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-09 19:28
mo_van_dijk schreef:
Neehoor, zo moeilijk is het niet! Horizontaal staat de tijd. De + standen zijn meters boven NAP en de - standen zijn onder NAP (Nieuw Amsterdams Peil = standaard waterhoogte)
ja dat heb ik wel begrepen maar weet niet hoe hoog het water moet zijn voor jullie feestje
Zo vandaag kwam de smid even langs op mijn verzoek want Ww zijn voeten worden nu toch wel kort voor het oog maar ik hoefde me geen zorgen te maken ze waren nog lang zat. Er kon nog wel een cm af slijten zonder dat het nare gevolgen zou hebben dus dat valt weer alles mee.
Sorry Lida ik typ niet zo makkelijk... En heb ook niets te melden eigelijk.
chanjelte
Geplaatst: 19-08-09 18:39
Zoo kom net lekker van het strand af... was lekker warm vandaag, maar ben wel vanmorgen vroeg geweest om te rijden want anders is het te warm.
Was het een beetje uit te houden op het werk? hebben jullie airco? Hoe zijn de lessen gegaan? Leuk Mo! Jeetje Bettien! Hoe is het nu met je?
betty_cham
Geplaatst: 19-08-09 18:46
Het gaat nu goed met mij. Had een week niet gereden zowat. Heb vanmiddag voor het eerst weer gereden op cham. Heerlijke bak bij ons ging prima met dit weer.
Op dit moment doen ze niks. Kan beter zo oud worden dan aan de ingreep overlijden
Groetjes Bettine
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-09 19:32
Sharon_Jims schreef:
Sorry Lida ik typ niet zo makkelijk... En heb ook niets te melden eigelijk.
nee dat snap ik sorry nou ik heb sinds vandaag een stijve nek GRRRR
@ Bettine, inderdaad, operaties zijn niet zonder risico en zeker met jouw 'achtergrond'!
Ik heb vanavond weer gelest... Jeetje was was het warm! Ik had meer last van de warmte dan het paard Echt leuk, met de week gaat het echt zo veel beter!
@ Chantal, Ik ben jaloers... Naar het strand geweest!! Ik heb gelukkig erg goede airco op het werk. Maar ik heb wel luchtige kleding aan hoor (rok tot op de knie, blote benen en een shirtje met mini-mouwen)
@ Sharon, Gaat het al weer een beetje beter met je vinger
Fijn Mo dat je les lekker ging hoop volgende week ook gewoon weer lekker mee te rijden. Tenminste ik heb mezelf NIET afgemeld dus ben er als mijn nek over is en paard niets nieuws oploopt maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit.