Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

djoontje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:32

Ja helaas, die carnavals pas de deux zal er wel niet meer komen. Ach, degenen die zin hebben kunnen as. zaterdag wel helemaal verkleed komen knolhobbelen Clown. Dat hebben wij voorheen wel gedaan hoewel het vooral gedaan werd door kindjes onder de 10 Tong uitsteken . En als je helemaal fanatiek was moest je knol er ook nog aan geloven Haha!.
Ik ben nog aan het bedenken of ik daar dit jaar weer aan mee zal doen of dat ik Paac deze beschamende poespas dit jaar zal besparen Duivel .

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:28

Vind het erg jammer dat die Pas de Deux niet meer komt Boos!
Vandaag voor men stage een paard gelongeerd.. super mooi beestje van Rousseau van 1.85 hoog.. En die dacht eventjes.. zal ik er eens een bokpartij geven.. en hij kwam voor me uit en er was geen houden meer aan toen ik met men tenen voor een hoopje zand kwam te staan(waar dus men laarzen in bleven haken Haha! ) ik VLOOG gewoon letterlijk.. en bam lag ik daar in de modder Haha! toen wel men paard weer verder gelongeerd.. wat is een longeercirkel dan toch fijn lijkt me Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:14

Zo vandaag Silvano al uitgeprobeerd.. Vanaf vrijdag mag ie er aan geloven:P Zondag, woensdag donderdag en vrijdag mag ik ook Legend rijden, dus toch nog iets om te rijden gelukkig Lachen zo heb je er geen en dan ineens 2

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:19

Ga je geen carnaval vieren dan?
Of gewoon heel brak vroeg opstaan Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:21

Moet vanaf maandag gewoon werken en zaterdag en zondag gaak wel weg, maar maandagavond moet ik oppassen dus en disndag gewoon weer werken.. Dus hoef er maandag maar 2 te doen en dinsdag maar 1..

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:21

mag jij Legend ook al doen ik mag van f ook al rijden als ik zin heb

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:11

nou jij mag ze van mij ook doen.. heb ik geen problemen mee hoor

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:09

Oww maar ik heb het alleen over deze vakantie.. omdat F. dan weggaat.. anders doe ik ze niet hoor

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:39

Ben naar de hengstenkeuring in den bosch geweest gisteren Lachen was echt leuk om te zien, zaten een stel goeie springers tussen.. Er was er eentje die viel tot 2x toe in de balken maar is toch door naar de 3e bezichtiging.. Verder kunnen jullie me nu echt voor barbie uitschelden.. want ik ga als barbie met carnaval en heb gisteren bij de hengstenkeuring een knalroze zweetdeken gekocht Haha!

Ook ben ik nu aan het werk met een kür op muziek voor een kampioenschap in het Z2 voor iemand die mijn werk goed vond dat ik tot nu toe heb gemaakt Lachen

Ik zal hem dadelijk even showen.. we hadden vrij weinig tijd want ze moet woensdag al oefenen. dus het niet zo perfect als dat ik wil Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:50

Gister ook Legend gereden, en dat ging wel lekker.. Hopen dat ze die 6 dagen met mij volhoudt haha..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:41

Joyce het ging vandaag met de pony toch ook goed, ondanks niet zo;n fijn zadel.
De tank liep super vandaag moest hem steeds onder zijn tempo rijden dat was werken voor beiden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 00:23

Haha toch wel (ik hoorde je een paar x vloeken:P)
Ja silvano heeft zich voorbeeldig gedragen, en de pijn in mijn rug viel mee, maar ik ging ook wat voorover zitten, maarja als het dan minder word blijf ik maar een beetje voorover zitten

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:30

Ja maar in mijn geval is het regelmatig hoe harder ik vloek hoe beter het gaat.
Vandaag ging hij in het begin met me aan de haal, meneer had geen zin om voorwaarts en recht te lopen en met mijn linkerbeen was hij het helemaal niet eens.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:18

Nieuwe foto's van Sem op 21 weken voor t eerst in de sneeuw (en dat was leuk)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sneeuw op der neus
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op 14 weken
Afbeelding
op 16 weken
Afbeelding
op 21 weken
Afbeelding

Kijk die kraag haren ook echt al he.. Tword steeds meer hond.. (logisch Tong uitsteken)

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:44

Vandaag zat ik eigenlijk op Versace, maar ik ben echt niet gek (en ook gewoon een bange schijterd Tong uitsteken) dus mooi geregeld met M. dat ik daar niet op hoefde. Om 10 uur liep ze ook niet helemaal zuiver dus ze werd sowieso uit de andere lessen gehaald. Mocht kiezen uit alle paarden die maar 2 uur moesten en uiteindelijk weer even een keer op Paloma gekropen. Wilde ik alweer een tijd een keer op en nu had ik daar de kans voor.
Ging best lekker alleen jammer dat dat paard links witte haren op haar spoorplekken heeft zitten. Met wat wijken/ voltes openen sluiten luistert ze ook echt wel naar je linkerbeen. Maar dat zal voor sommigen wel te lang duren schijnbaar.
Rechtsom ging ze wel nog stukken beter als linksom, rechts is echt haar fijne kant. Kon haar mooi wat lager instellen en lekker verruimen en verkorten. Gaat ze een stuk beter van draven Ja.
Moest wel weer wennen aan dat zeikerige gekijk, ge-ren en de rest van dat merrie-gedoe. Geef mijn dan toch maar liever zo'n lekkere droogkloot-ruin als Paco Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:44

Arme Paco een droogkloot!!!!.

Geweldige foto's weer Joyce.
De oren van Sem staan regelmatig in dezelfde stand als haar poten.
Moet ze weer een live zien.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:48

Na gisteravond naar de hengstenkeuring te zijn geweest en veel leuks gezien te hebben mochten we vandaag gelukkig zelf weer. Heb mezelf vooraf nog afgevraagd of ik wel moest gaan rijden deze week. Heb toch besloten te rijden, maar als het hetzelfde ging als vorige week dat ik dan af zou stappen. Gelukkig ging het vandaag iets beter, met iets minder pijn. Heb best lekker gereden uiteindelijk. Ik hoop dat het zoals vandaag iedere week weer een stukje beter gaat, want mijn oude fysiotherapeut begint al te roepen dat ik moet stoppen met paardrijden. Sigaar

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 09:45

Toch is het best vreemd, ze zeggen dat paardrijden goed is voor mensen met rugproblemen, nu ligt het er natuurlijk wel aan welk probleem.
Hoop voor jou dat ze snel met een oplossing komen.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:49

Wat een schatje die Sem.
Ik heb vandaag ook weer gereden, ging wel lekker, alleen af en toe effe spanning. Er ligt namelijk een hoop sneeuw op het dak en dat valt dan er ook af , en dan horen ze wel iets maar zien niks, en dat is altijd effe schrikken.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:13

Amarie: ja dat zeggen vaak ook mensen tegen mij.. alleen dokters,artsen,fysiotherapeuten wijzen mij het dus af.. Mijn zus die gehandicapt is heeft een scheef groeiende rug en word door het paardrijden een beetje gecorrigeerd en ook zijn paarden goed voor haar geestelijke handicap. Dus ja ligt inderdaad aan welke problemen Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:19

Zie je wel dan zijn het toch geen onzin verhalen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:35

Nou ik heb vandaag Legend gereden, en de eerste 20 minuten is ze niet te genieten (of ze was mij aan t uitproberen) en ik had er ook best wel last van gekregen in mijn rug, aangezien sjalique legend ook rijd ligt t niet alleen aan haar?

Ook Pebles van J,M en M gereden..M vond het zelf een beetje spannend, maar bij mij liep ze braaf.. Ook een leuk paard..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:03

Amarie schreef:
Arme Paco een droogkloot!!!!.

Geweldige foto's weer Joyce.
De oren van Sem staan regelmatig in dezelfde stand als haar poten.
Moet ze weer een live zien.

Ja ze blijft ook echt mooi zitten als ik een foto wil maken..
Vandaag toevallig begon T over pootje dus ik zeg pootje en die gaf ze ook nog Lachen nou als ik t zeg geeft ze t gewoon dus ze snapt t Haha!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:56

Slim dier die Sem dat komt helemaal goed.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:58

NL is meestal de eerste minuten niet te genieten, maar als ze eenmaal los is sjouwt ze heerlijk. Die rugpijn zou best kunnen komen van NL ja aangezien dat ze in het begin alles vast zet en dan zet je zelf ook alles vast.