Net op Loen gereden, wat een k-les! Op stal was ze al niet op haar best, beetje happerig en heel onrustig, ook toen ik er net op zat, alsof er een kanon in haar reet zat. Probeert aad me ook nog een zweepje aan te smeren terwijl ik haar maar aan het inhouden was en proberen haar rustig te krijgen. Met aandraven kon ze even haar energie kwijt dus toen ging het allemaal goed, galopje 1 ging ook heel netjes en het gebroken lijntje in galop ging super. Toen moesten we een linksomkeert maken in galop, ik reed als 4e in het rijtje ofzo. Kind 1 snapte het niet, kind 2 ook niet en kind 3 en 4 volgde natuurlijk. Dus ik dan maar voorop, Luna draaide braaf en zat dus in de goede "verkeerde" galop
Opeens staan daar kind 1,2,3 en 4 weer, vlak voor Luna's hoofd, dat beest (&Ik) schrok zich rot, daar ging mijn goede "verkeerde" galop. Aad riep dat je in een rechte lijn moest aanspringen, ik dat proberen op een volte, maar het was alweer verpest voor mevrouw, alles moest gehaast en ze luisterde ook weer niet best. Bowie nog bijna onthoofd
en dan was het einde.Ik was net zo blij dat ze braaf ging doen, maar helaas moest het weer zo eindigen. Volgende keer hopelijk beter

Maar goed, hij was toen wel lekker actief. Daarna ging het eigenlijk wel mwa. Hij was stiekem weer braaf geworden. Liep niet aan de teugel, maar hij liep wel fijn op zich. Achterwaarts wilde hij echt niet en ik ergerde me dood aan Kimberly. De kleintjes huppelde weer leuk mee verder.
)
moet echt bij jullie in de les. 
Ziet er goed uit!