Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
. Ach ja, ik ga er toch niet mee door.. Gelukkig ging Nederlands en Geschiedenis wel goed
Morgen bio en wiskunde... nou hoop dat ik wiskunde een beetje goed maak....

ik heb dan mijn diploma uitreiking 

dan boeken inlev. & eindfeest. Eigenlijk moet ik 19juli rapport ophalen maar ik doe gewoon alsof ik dan al op vakantie ben en dan sturen ze het op
.
Wat zijn de kosten van een rit ook alweer?? 

Maar wanneer kan jij dan naar de Divoza? Ik ken EINDELIJK (na een jaar in Zoetermeer wonen
) de weg naar de Divoza
. Heb dr al lekker geshopt
. Zeg maar gewoon een datum
.
Tis ook dat ik daarmee door ga ... samen met frans, dus moet ffies goed me best doen
. Ik zal je het maar niet aan doen dat ik dan voor een broek ga kijken want dan sta je er 2 uur later nog
dat doe ik dan wel met m'n moeder ofzo ergens anders. Maar ik wilde ff kijken of ze nog wat leuks hebben enzo voor Bandit. & misschien nog ff bij jou daarna als het mag
?
. ik heb voor de vorige keer bij divoza precies 2 uur en 3kwartier erover gedaan voor een paardrijbroek
whuhaha. Ik zoek ook nieuwe broek, en ik kan meteen ff kijken voor spullen voor Rica
Misschien..uhm...vrijdag of zaterdag?
? Moeten we ook nog daarvoor afspreken he? Muhahah
.
ik had echt een hekel aan mijn ouwe fiets. Oef.
Ik krijg m als t goed is morgen of overmorgen binnen!
nou hopen op een beetje mooi weer kunnen we hem direkt uitproberen

(spelletjes-/wedstrijddag)
.
*nu alleen nog even doorzetten voor scheikunde, wiskunde vaardigheid en duits voor morgen*
. Ik zie wel wanneer ik er weer een ga halen. Maar dit weekend zou ik met Carmen naar Zeeland gaan met de paarden maar als het slecht weer is gaat het niet door !
) dat het beter mooi weer is van het weekend ! En ook suc6 met de pas de deux
.

en ik ben daar nog nooooooit alleen geweest