Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Abaigeal

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 21:11

Veel plezier Krista! Lachen

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:00

dus er is droes op jullie stal? waar elly en sprite zijn? nou op zich kunnen zij het virus bij zich dragen maar hoeven niet ziek te zijn maar dan kunnen ze wel andere paarden aansteken. ik weet niet of ze wel of niet terug komen ik weet niet wat de situatie daar op stal is en hoe snel ze allerlei maatregelen hebben genomen.. ik kan er niks over zeggen, ik zal het wel even vragen aan paps van de week.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:47

yihoee! ik heb de rooster vandaag binnengekregen van school en volgens die rooster ben ik na al die boeken terug brengen en rapport ophalen: dinsdag 10 juli vrij Haha!!
Vandaag pw over natuurkunde, nederlands en GS.
Natuurkunde ging echt slecht, en ik was 2 opdrachten die nog op de achterkant stond, vergeten te maken Boos!. Ach ja, ik ga er toch niet mee door.. Gelukkig ging Nederlands en Geschiedenis wel goed Lachen Morgen bio en wiskunde... nou hoop dat ik wiskunde een beetje goed maak....Tong uitsteken

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:50

lekker al zo snel vrij Haha! ik heb dan mijn diploma uitreiking Haha!
hopen dat de volgende toetsen wel goed gaan Haha!

Krista hoe was je weekend bij lc?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:21

Wij hebben alleen tot 2de bio, ik heb het wel volgend jaar bio door m'n profiel. Ik had vandaag m'n eerste 2 toetsen NL & eco, NL ging wel goed maar economie was echt moeilijke toets ! Bijna niemand was klaar toen de tijd voorbij was dus we zien wel. Morgen wiskunde & Engels tekst.

@Esther succes met je andere toetsen ! Ik heb woensdag 4juli al vakantie Tong uitsteken dan boeken inlev. & eindfeest. Eigenlijk moet ik 19juli rapport ophalen maar ik doe gewoon alsof ik dan al op vakantie ben en dan sturen ze het op Schijnheilig.
Wil je trouwens nog afspreken voor Divoza een xtje want moet nog dingen halen enzo ! & Dan misschien bij jou daarna.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:32

Volgensmij is de droes en griep nu goed onder controle op de manege, volgensmij is het bijna over. Er zijn geloof ik geen paarden meer echt heel ziek. Dus denk dat het geen problemen zal opleveren.

Ik heb lekker al vakantie! Tong uitsteken
Officieel pas de 6e.
Moet alleen de 4e boeken lozen en jaarsluiting.
Rapport halen weet ik eigenlijk niet eens wanneer dat moet.
Vandaag moest ik cijfers halen, dus weet het meeste van het rapport toch al.

Never ever kom ik nog in contact met frans en geschiedenis, yeaaah. 8)

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 17:32

Ik ga vrijdag naar les chevaux Haha! Wat zijn de kosten van een rit ook alweer??

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:04

GISTER NAAR DE RED HOT CHILI PEPPERS GEWEEST!
het was echt über koel!

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 19:05

Relaxt Elja Lachen
Staat dat niet op de site Bakstertje?

Ik heb pas 6 juli geen les meer. Nu nog 1 week les en dan volgende week alleen maandag en dinsdag nog, dan dinsdag nacht naar Londen, dan zijn we donderdagochtend heel vroeg weer terug dan zijn we vrij en dan vrijdag ook vrij en dan s'middags een barbeque. En dan de week daarna nog boeken inleveren en rapporrt halen enz Knipoog

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:02

@ vanny_ :

Ja oke, ik ben zelfs eerder uit als je t zo bekijkt. Eigelijk ben ik al na donderdag vrij Haha! Maar wanneer kan jij dan naar de Divoza? Ik ken EINDELIJK (na een jaar in Zoetermeer wonen Tong uitsteken) de weg naar de Divoza Haha!. Heb dr al lekker geshopt Lachen. Zeg maar gewoon een datum Lachen

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:05

Vandaag trouwens bio en wiskunde gehad.
Bio ging echt zo slecht. Te weinig tijd. en wiskunde ging voor de verandering eindelijk is een xtje goed Haha!.

Morgen heb ik eco en frans. Economie is niet zo moeilijk vind ik Lachen Tis ook dat ik daarmee door ga ... samen met frans, dus moet ffies goed me best doen Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:43

@Esther maakt niet echt uit wanneer. Zou leuk zijn als het weer wat beter werd ! Lekker zomer weer dit Rolleyes. Ik zal je het maar niet aan doen dat ik dan voor een broek ga kijken want dan sta je er 2 uur later nog Clown dat doe ik dan wel met m'n moeder ofzo ergens anders. Maar ik wilde ff kijken of ze nog wat leuks hebben enzo voor Bandit. & misschien nog ff bij jou daarna als het mag Lachen?

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:30

Hahah. nou, zoek maar een broek hoor, van mij maggie Haha!. ik heb voor de vorige keer bij divoza precies 2 uur en 3kwartier erover gedaan voor een paardrijbroek Knipoog whuhaha. Ik zoek ook nieuwe broek, en ik kan meteen ff kijken voor spullen voor Rica Lachen Misschien..uhm...vrijdag of zaterdag? Tong uitsteken

Gaat je moeder nog een xtje naar Antwerpen ofzo Tong uitsteken? Moeten we ook nog daarvoor afspreken he? Muhahah Tong uitsteken.

Vandaag nieuwe zwarte oma fiets gekregen! Yay Haha! ik had echt een hekel aan mijn ouwe fiets. Oef.
En vandaag ook nog eens een abbonoment op Hi gestart met LG shine Haha! Ik krijg m als t goed is morgen of overmorgen binnen!
Nog maar 3 dagen proefwerkweek en ik ben gewoon VRIJ! Pling

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:03

oeh.. vriendlief krijgt vrijdag zijn toetie zonder dak Haha! nou hopen op een beetje mooi weer kunnen we hem direkt uitproberen Tong uitsteken

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:37

Zoo, doe maar luxe!
Ik zal mee wensen voor mooi weer vrijdag, help jij mij dan met mooi weer voor zaterdag?
Moet de hele dag op de manege lopen proefjes voorlezen en friet bakken e.d. Clown (spelletjes-/wedstrijddag)

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 08:48

Ik zal ook voor jullie mee wensen, maar dan moeten jullie voor zondag mee wensen want dan hebben wij pas de deux wedstrijd Knipoog

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:43

nou ik wens dan voor jullie dat t vrijdag,zaterdag en zondag mooi weer wordt Haha!.

Van mij mag t vanaf morgen al mooi weer worden, want na de proefwerken op de donderdag heb ik gewoon geen school meer Pling *nu alleen nog even doorzetten voor scheikunde, wiskunde vaardigheid en duits voor morgen*

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:47

Pff ja vreselijk paardrijbroeken uitzoeken Gaaaap. Ik zie wel wanneer ik er weer een ga halen. Maar dit weekend zou ik met Carmen naar Zeeland gaan met de paarden maar als het slecht weer is gaat het niet door !

Dus ik hoop ook voor Renee Annemarie & Judith (ff op je profiel gekeken hoe je heet Schijnheilig) dat het beter mooi weer is van het weekend ! En ook suc6 met de pas de deux Haha!.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:47

oke, naja anders bel je me gwooon als t niet doorgaat Knipoog

x

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 06:18

Dankjewel Vanny Haha!
Gister had ik toch weer iemand gevonden om mee op pk te gaan, maar helaas was ook die week al vol Knipoog

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:24

je kan toch ook alleen>? genoeg andere ponykampers die de liefde voor paarden met jou delen, en er zit vast wel wat tussen waar jij je die week mee kunt vermaken... of zeg ik nu iets doms.. Clown

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:27

Rink, aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt: ik ben een keer alleen op kamp geweest en heb het best gezellig gehad.
Maar deze keer kon echt niet tippen aan de twee keer dat ik met vriendinnen geweest ben Knipoog

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:28

alleen is juist leuker, dan ga je sneller met de groep om en maak je meer nieuwe vrienden Haha!
echt waar hoor
ik ben altijd alleen naar les chevaux gegaan Haha! en ik ben daar nog nooooooit alleen geweest Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:36

ik had juist dat ik met vriendinnen meer vrienden had.. komt misschien omdat ik als ik alleen ben erg verlegen ben, en met vrienden een stuk minder Ja

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:44

tjah oke, kan... maar een ding is zeker, je bent daar niet alleen !!