Manege Bruin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:09

Melis en ik hebben gister foto's van Flair gemaakt gehe;

Afbeelding

Afbeelding

toch wel jammer dat m'n bluetoothdingetje het niet meer doet..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:47

Lalala, ik ga naar Paradiso!!

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:02

Leuke foto's allemaal.
Wanneer maken ze een progamma genaamt "vrouw zoekt rijke boer"

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:07

vind het trouwens echt leuk dat flair weer gereden kan worden.
Is er trouwens al eens wat aan haar box gedaan dat ding begind van ellende uit elkaar te vallen.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 23:10

Nee, ik vraag me ook af wanneer ze dat eens gaan doen... Ik heb het al een aantal keren gevraagd en steeds zeggen ze er wat aan te doen. Af en toe zit die deur er weer een dagje goed in maar de volgende dag is hij weer uit z'n voegen. Of dan doen ze de mededeling dat ze er al wat aan gedaan hebben... ga ik kijken en zitten er alleen een zootje strotouwtjes omheen gebonden...

Geloof dat ik mw. Bruin maar eens ga inlichten, denk dat er dan wel wat schot in gaat komen.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 23:12

Trouwens Kimberley... kan je ook zo'n avatar ding voor mij maken maar dan van Flair? Foto's staan wel in mijn profiel

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 23:26

ja want ik zag dat dat tussen schot van robin en flair ook al uit zn voegen gaat

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 00:39

Ik heb de laatste keer dat ik op de manege was nog samen met dieuw het schot er terug ingezet bij Flair. Vond het zo eng, kan precies een paardenvoet tussen klemraken
Maar het bleef een beetje gammel...

Llover: ik wil morgen graag dat geld hebben, ik blijf er niet om vragen. Ik heb het zelf voor moeten schieten en bij mij groeit er ook geen geldboom in mijn slaapkamer...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 09:28

heee Gomir: ja ik snap het, maar ik was gisteren de heele dag aan het werk! En daarna was ik bij Luc en dan kom ik thuis en zie ik een smsje, aangezien ik dan mijn foon pas aanzet!! Vnadaag ben ik vrij, dus zeg maar wanneer. Had al eerder gezegt dat ik vandaag vrij was.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 13:46

Maargoed ik begrijp nu waar het vandaan komt, daar kan jij niets aan doen, dat is gewoon heel diep triest van die andere persoon dat ide zich er mee gaat bemoeien. Zulke mensen hebben gewoon geen leven joh, anders zouden ze zich daar niet mee bezig houden zullen we maar denken he
Ik ga lekker rijden straks, wel zin in!!! Deedejee ga je ook nog?? we moesten nog het 1 en ander bespreken na je opmerking he van zondag whihi

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:46

ik heb vanochtend een rondje huisduinen gedaan met Laaf. Linda liep er wel naast hoor. En het ging echt goed ben echt trots op hem. Hij schrok alleen een beetje van een vrachtwagen.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 14:47

Flair haar boxprobleem is opgelost
Ik heb gewoon gevraagd of ze in de box tegenover Robin mocht, die staat toch leeg. Die box is veel lichter, nog in zijn voegen en is in een hoek zodat Flair rustiger staat. Beter hoor! Flair was ook erg blij met haar nieuwe plekje

Llover verklaar je nader? Ik begrijp helemaal niks van je laatste berichtje maar word er wel nieuwschierig van

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:48

zat je er echt op ook joh?? gaaf, is ie weer helemaal goed?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:53

maakt niet uit joh kim, dat hoor je nog wel, zal t verder er niet op bokt over hebben, ik pm je wel

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 15:50

Dat heeft er helemaal niets mee te maken llover, ik wist tot jouw sms niet eens waar het over ging en dat boeit me ook niet.
Ik vind het alleen wel normaal om binnen een week te betalen als je een afspraak maakt...

Dat is helemaal super Flair!

En fijn dat Laaf zo braaf was Denise

Ik ben rondje gevangenis(jeugdinrichting ) geweest met Cheeka(alternatief voor rondje huisduinen ). Ze was best braaf!
En Otje liep ook fijn vandaag

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 16:35

Ik heb vandaag lekker 2 paardjes gereden.

Nik was braaf en U.K. uiteraard ook

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:01

Nou net betaald ( dus we kunnen we over op houden in principe)
Maar dan nog weet ik van mijn zus dat je dat wel weet van diegene, maargoed maakt niet meer uit inderdaad. En je heofde niet zo spastisch te doen verder, ik betaal echt wel, je zei zelf ook: komt wel , vandaar. We hadden geen afspraak van binnen een week, misschien moeten we dat dan duidelijker afspreken Ik had het de dag zelf al willen betalen remember, en ik wou t meteen overmaken ook, maar dat wou je niet. Nu zal ik er echt over op houden, vooral omdat je t nu hebt.

Wauwie zeg, rij je nikki ook!! wist ik niet, ik d8 dat Deedejee er niemand op liet hihi, kan je zooo goed rijden dan? dan willen mensen je er meestal voor hebben toch.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 19:00

Zo jammer dat je vanuit de "gevangenis" niet naar buiten kunt kijken Nou ja.. je kan wel naar buiten kijken maar ziet niet meer dan een roodachtige muur... Ik heb ook nog steeds geen idee waar ik ben als ik op "mijn groep" aan het werk ben

Hoe laat ben je morgen op stal Carina? Ik moet om half 2 aan het werk dus dan ben ik vlakbij.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 19:04

Llover schreef:

Wauwie zeg, rij je nikki ook!! wist ik niet, ik d8 dat Deedejee er niemand op liet hihi, kan je zooo goed rijden dan? dan willen mensen je er meestal voor hebben toch.

Het was eigelijk meer omdat doortje geen tijd had hoor

Hihi.. Maar wel leuk dat je dacht dat ik goed kan rijden Erg egostrelend! *o/*

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 19:25

Zal het proberen kim Nu heeft ze btw nog meer licht in dr stal, ik en melis hebben dr ramen ff schoongemaakt vanmiddag haha.. Ik die grote, ranzig was dat, allemaal schimmel..
Nu kan ze lekker mvr. Bruin begluren gehe

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:22

Om aan de prangende vraag van Niekie te voldoen, even een fotosessie van mijn lieve merriemeisje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo, genoeg!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:42

wauwwww wat een mooie foto's!!
Ja niekie het zag er wel goed uit!! laatst met je eigen ukkie dan he
Gomir is evengoed wel erg lief/aardig!! ze wil me wel helpen met Luukie als ik ga skieen ( dus ik zeg neits meer over the kwestie money hihi)
Ze zal er wel moe van gaan worden,.....

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 23:49

Als je het mij vraag maak jij je drukker dan Carina hoor

Maar idd ben ik ook erg blij dat ze mij en Flair wilde helpen en ik vond haar super betrouwbaar rijden met de trailer! Dat kan je ook niet van veel mensen zeggen.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 00:14

wel van mijn pappie en ik hoop ook van mij later

Ik zal maar snel wat leuke fotos van mijn stoere pony gaan uitzoeken, jullie hebben allemaal zo jullie best gedaan (Y)

En dankje be Terwijl het toen eigelijk dus niet zo goed ging omdat de buitenbak heel erg eng is schijnbaar

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 00:50

Nou hier zijn dan eindelijk een paar foto'tjes... Jullie zaten natuurlijk met smart te wachten hè

Hier was ukkie net 1 dag van mij en het is echt een beertje
Afbeelding

Veulenkoppie
Afbeelding

Afbeelding

Hier (inmiddels bij bruin) lag ik in het ziekenhuis (door meneer zelf) en had een vriendin wat fotos gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onze eerste wedstrijd:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier nog wat 'zomaar' fototjes:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

die vage witte achtergrond is het strand toen er sneeuw lag.
Afbeelding

Zooo... overdosis Ukkie gehad??

Mooi