Nix aan het handje!!
Gewoon verkeert gelezen
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een leuk paard (niet 1 van mezelf natuurlijk!) zonder te vragen uit stal ga halen en een rondje Zaanse schans ga doen!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dozo schreef:Dames, dames, rustig maar![]()
Nix aan het handje!!
Gewoon verkeert gelezen![]()
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een leuk paard (niet 1 van mezelf natuurlijk!) zonder te vragen uit stal ga halen en een rondje Zaanse schans ga doen!
dozo schreef:Dames, dames, rustig maar![]()
Nix aan het handje!!
, maar dames:
LATEN WE HET HIER GEZELLIG HOUDEN!!!

sjorsie schreef:durf het bijna niet te zeggen, maar dames:
LATEN WE HET HIER GEZELLIG HOUDEN!!!
![]()
figuren............
nu jij nog 
Hackie schreef:zit in de huiskamer...nu jij nog
En wie is ook al weer Shenavallie ??
Hackie schreef:Offline
Hackie schreef:Kep het over Shenavallie
Hackie schreef:Ben net terug! Het was weer mega! We waren om 2 uur vannacht vertrokken en hebben er van 04.15 uur tot 10.45 uur gelopen!!!! Een hele leuke Bels gezien, nog bijna aan m'n broek hangen ook! Ik toonde interesse en er werd meteen handjeklap met me gedaan. Startbedrag 600 Euro, dus ik kon hem voor stukken minder meenemen! Ongelooflijk he. M'n vader lag helemaal in een deuk toen hij mijn gezicht zag, dat die boer ging "handjeklappen". Hij zag het nog echt gebeuren ook, ha ha! Dat zou dan lopen worden van Zuidlaren naar Zaandam
sjorsie schreef:Hackie schreef:Ben net terug! Het was weer mega! We waren om 2 uur vannacht vertrokken en hebben er van 04.15 uur tot 10.45 uur gelopen!!!! Een hele leuke Bels gezien, nog bijna aan m'n broek hangen ook! Ik toonde interesse en er werd meteen handjeklap met me gedaan. Startbedrag 600 Euro, dus ik kon hem voor stukken minder meenemen! Ongelooflijk he. M'n vader lag helemaal in een deuk toen hij mijn gezicht zag, dat die boer ging "handjeklappen". Hij zag het nog echt gebeuren ook, ha ha! Dat zou dan lopen worden van Zuidlaren naar Zaandam
duurt effe dat lopen maar ja een dan heb je ook wel veel paard voor je geld![]()
Ik had het er nog niet gevraagd, maar ben nu best beledigd hoor, haha
daarom ga ik niet naar dat soort markten, dan weet ik zeker dat ik er straks 3 heb!
Hackie schreef:Maar heb je wel gePBt hoe ze het had gehad ?? ikke wel
en op m'n werk had ik vandaag niet echt de mogelijk om te bokken.
lacht zich rot
* micky schreef:dozo schreef:Dames, dames, rustig maar![]()
Nix aan het handje!!
neem Orambo maar dan hoef ik niet te komen hahahahahahahahaha
.
maarja daar ben ik inmiddels aan gewent hihi,
ben trots op der, net der veulentje weggehaald, zijn weer lekker aan het opbouwen gaat helemaal de goede kant op:) Hackie schreef:Zo, ik had even een luchtig gesprekje met god
ik ga eten!
, maar ben de link kwijt kan je me die nog een keer pb-en? thanks
.