Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hahahaha. chyma schreef:jullie zijn allemaal te oud, ik werd toen geboren! eindelijk mag ik meebabbelen:) dankje tries:D hahha en oja, ik draag altijd dezelfde sokken en ondergoed:P hihihi

jomaro schreef:Heb mijn brein even aan het werk gezet en samen met kostolany hier van bokt hebben we behoorlijk wat namen.
Melodie, espoir,jolanda,bolleke, prutske,lummeltje,bambino,jolly,lambik,hassan,donald,penotti, rodem, worena,theus, patatje
Pension : ramon, papadopulus, amor, maroussia,scafaty,kantjes rinaldo,rakker,caramel,fanta,spirit,mickey
Veulens: Moestanou, makkenakkie.Zal vast niet alle namen goed hebben geschreven.
Die les gaven waren Riet, barbara en trea. Raoul was toen nog druk met vierspanrijden. Later ging hij wel weer les geven.
De rijhal was toen nog een tent.
jomaro schreef:Heb mijn brein even aan het werk gezet en samen met kostolany hier van bokt hebben we behoorlijk wat namen.
Melodie, espoir,jolanda,bolleke, prutske,lummeltje,bambino,jolly,lambik,hassan,donald,penotti, rodem, worena,theus, patatje
Pension : ramon, papadopulus, amor, maroussia,scafaty,kantjes rinaldo,rakker,caramel,fanta,spirit,mickey
Veulens: Moestanou, makkenakkie.
Zal vast niet alle namen goed hebben geschreven.
Die les gaven waren Riet, barbara en trea. Raoul was toen nog druk met vierspanrijden. Later ging hij wel weer les geven.
CielitoLindo schreef:jomaro schreef:Heb mijn brein even aan het werk gezet en samen met kostolany hier van bokt hebben we behoorlijk wat namen.
Veulens: Moestanou, makkenakkie.
Zal vast niet alle namen goed hebben geschreven.
Die kan ik me allemaal herinneren, en makkenakkie dubbeldik omdat ik haar heel lang gereden heb 7 dagen per week
Dan heb ik nog toevoeging
KlikKlak - Pirouette - Lavina - Trutebolleke - Symphonie

Ivon schreef:Ik heb les gehad van Trea, Riet en Barbera.
Jullie vergeten Allegro, Cindy, Jelle, Chipito, die Hackney (weet echt zijn naam niet meer), lovely boy ofzo, Dollar (die snelle schimmel), Fury, Polly, Wendy (de zwart-witte), Toko, Misty, Sabientje, de andere shetjes Suzy, Dondersteen en Oelewapper nog. Dit zijn volgens mij wel pony's die er niet altijd in de zelfde periode hebben gestaan (ik heb er ook zo'n 7 jaar rondgelopen).