manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:58

Eerst ikke er ff op:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen Cis:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna nog ff een fotoshoot bij de brug, iets wat Nous erug leuk vond Clown
Afbeelding

Hier is Nel door Anne weggewerkt! (sorry Nel!)
Afbeelding

En het bewijs dat Nel er was Lachen
Afbeelding

Volgende keer gaan we voor het ruiterbewijs oefenen he Cis, laat ik je alle onderdelen doen: springen, zonder beugels.... Knipoog Ben je er helemaal klaar voor!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:24

gave foto's! zeker nummer 3 thirz Lachen

Nous krijgt wel een buikje hoor Wow! we moeten echt minder kuil/hooi geven en na het rijden maar 1,5 - 2 bakjes zemelen!

@ cis: vond je nous lekker rijden? Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:32

Haha, ik stouw dr altijd helemaal vol met eten Knipoog
Maargoed, ze krijgt ook best wel wat kuil in de band overdag, dus we kunnen best wat minderen!
En de benen en staart moeten echt een keer schoon gemaakt worden Lips are sealed

Je nieuwe profiel is leuk Kim Ja

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:33

*mariekje misschien is dat best een slim idee word bokt iets leuker ook op :p mrgen pakken halen voor de show en dn show oefenen we hebbn ng steeds geen muziek maar ja :p

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:59

hallo dan daar allemaal!
Ik vond het heel leuk om op Nous te rijden, ze rijdt erg lekker en was erg rustig dus dat vond ik ook wel fijn. Eh...ik ben even totaal inspiratieloos moet ik eerlijk toegeven hahah.
Oja, ik wilde nog even meedelen dat ik niet op de indoor kom kijken want ik ga zaterdag alweer naar Leeuwarden. Ik verwacht natuurlijk wel een kleine reportage hier op bokt, zodat ik weer op de hoogte ben.
Ga toch kijken of ik in Leeuwarden weer lessen kan nemen dus daar horen jullie wel meer van.
Tot later!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 20:27

Hellloooo girlz! Ik ben terug van het logeerpartijtje bij mn oma en het was erg gezellie!
Jullie hebben zo te zien een leuke meeting gehad! Nous ziet er goed (rond) uit... jammer van die staart en vieze benen Boos!...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 20:33

leuke foto's! en idd Kim, 3 is mooi!
*Nous blijft een sjieke pony hoor zo kaal. En t dekje staat ook nog steeds super! Én jullie hadden een lekkr zonnetje Haha!
Thirz schreef:
Haha, ik stouw dr altijd helemaal vol met eten

En als dank; een heerlijk voedend haarmasker! Knipoog

Citaat:
Hier is Nel door Anne weggewerkt! (sorry Nel!)

Ach gut Nel..

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 22:13

Thirz, hoe heette ook alweer de leuke buschauffeur uit de beekse bergen, met zijn gewei..........?????? Hebben net de foto's bekeken, ohja, handig om te vermelden dat ik nu met Bianz op bokt zit.

Maarre, leuke foto's hoor van jullie met Nous, maar waarom is Nel dan gefotoshopt, ben nu wel erg benieuwd....? Bianz maakt zich zorgen dat Nous zo rustig is de laatste tijd, alhoewel ze er nu bij Ciska best wel wild uitziet hoor.......
binnenkort maar weer eens meten, met nieuwe laarzen natuurlijk.
Okee, gaan dr weer vandoor, nog niks verklappen over wie is de mol, want ben m aan het opnemen.....
doei doei

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 22:37

Heette die niet Ernest ofzo? Clown
Mol was trouwens spannend!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 22:46

Ja Ernest volgens t verhaal in mn agenda Knipoog
*ook ik heb de mol nog nie gezien, tja vakantie dus paps thuis Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 12:18

Phoe net de mol gezien hoor.. Hihi, ook dit jaar gaat t me niet lukken om de mol te vinden Clown Vaag spel en vage mensen
Maar waarom, waarom moest nou net die éne persoon er nu al uit! Verdrietig

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 14:23

Leuk zijn ze de foto's!
Tja ik vergat even opzij te stappen toen thirz en nous een fotoshoot aan het houden waren.
Dus stond er op de achtergrond een beetje stom bij!
Het is je vergeven annemijn!

Ik vindt trouwens dat nous er goed uitziet!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 14:30

Gelukkig maar, hele geruststelling Lachen
*Het moest van Thirz, heeft me gedwongen en.. en.. en.. tja ik kon er gwoon egt niet onderuit! Clown Knipoog

Maar Nel stond precies tussen Thirz en Nous der hoofd (op dat nu stukje groen gras Vork ) Verder niet heel storend, of apart ofzo, maar ze stond er wel én nu niet meer Cool *Oeh, magic!*

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:30

Citaat:
Je nieuwe profiel is leuk Kim Ja

Dankjewel! mn oude profiel was ineens foetsie!

@ anne: je kan wel goed fotosjoppen! Ben er ooit aan begonnen maar snapte er geen bal van whaha.

Zien jullie op de foto's ook eens een rustige nous, gaat steeds beter! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 16:22

*checkt ook even Kims profiel*
Ja Jups een mooitje hoor! Staan ook egt leuke foto's in! (ik mis alleen wel de jongens met gif-groene "muts" en bijpassende kat Knipoog ) Ik vind die foto's bij de waterbak ook zo gaaf!
Kims schreef:
@ anne: je kan wel goed fotosjoppen! Ben er ooit aan begonnen maar snapte er geen bal van whaha.

thankx Haha! Duurde bij mij ook een hele poos voordat ik er wat meer mee kon dan alleen een tekst op een foto zetten hoor. Maar nu weet ik redelijk wat knopjes en functies te vinden (volgens mij zitten er nog zóveel meer functies op, maarja... Ik kan me uitleven op de verjaardagskaarten, dus voor mij is t goed genoeg zo Clown en anders Lang leve de Handleiding Vork)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:18

Anne_87 schreef:
*checkt ook even Kims profiel*
Ja Jups een mooitje hoor! Staan ook egt leuke foto's in! (ik mis alleen wel de jongens met gif-groene "muts" en bijpassende kat Knipoog )

Nick vond het 10x niks dat ie erop stond haha. "ik sta er als een complete randdebiel op" aldus nick Clown
Nagelbijten / Gniffelen Ik heb ineens een verdachte van het verdwijnen van mn profiel Bloos!

Citaat:
Ik kan me uitleven op de verjaardagskaarten, dus voor mij is t goed genoeg zo Clown en anders Lang leve de Handleiding Vork)

Heb je de originele versie? Ik kan online geen handleidingen vinden. Heb het boek 'fotoshop voor dummies' aangeschaft, maar daar stond helaas alleen in hoe je de kwaliteit van foto's kan verbeteren (daar ging mn 35 euro). Ach, misschien eens een lesje aanvragen bij mn om (fotograaf)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 20:03

Uhm, ik heb de gekopieerde versie van een kennis Clown Photoshop Elements 2 (middeleeuwse versie volgens bepaalde personen, dat wel) met originele Snelgids (die boekjes zijn idd niet egt goedkoop)
Maar in die snelgids staat ook een hoop niet hoor. Dat "kopieren" van onderdelen van plaatjes/foto's en daar 1 kaart van maken, staat er volgens mij niet eens in uitgelegd. Zo'n trucje zoals bijv bij jouw kaart Nel (voice en kindje), het rondom een geselecteerd gebied vervagen staat er wel in. Het is vooral lekkr veel prutsen en proberen, zo doe ik het iig Haha!

Kims schreef:
Ik heb ineens een verdachte van het verdwijnen van mn profiel

ooh! Zou hem tog eens onderwerpen aan een strenge ondervraging hoor! Nors opkijken
Hihi, nou ik vond het wel een leuke foto Clown En kleurden zelfs mooi bij de poes Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:32

Pff, ik was gewoon ziek vannacht... Scheve mond Overgeven, diarree. Ik beschuit eten en diarreremmers innemen. Rond half 8 ging het wat beter, kreeg ik een smsje van Mariek: ook ziekjes! Maar we konden het toch aan om nog even naar Paardoes te gaan. Alle spulletjes zijn klaargezet en we hebben voor ieder paard een halster mét bont. Stud een paarse en Flaxy een roze Clown (was t enigste halster met maat full). Alleen Emma en Lonely vallen buiten de boot, die passen de halsters helaas niet! Toen het tijd was om de paardjes te wassen vonden we het weer mooi geweest en zijn we (in de regen!) naar huis gegaan. Hopen dat we morgen weer wat beter zijn. Heb nu alleen nog maar last van mn keel, dus als ik niet kan brullen bij t proefjes voorlezen neem jij t wel van me over he Anne? Knipoog

Jij nog wel gereden Bianz?
Nou, vanavond nog ff x-factor kijken en dan hups mn bedje in!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 16:41

Ah Thirz en Mariekje ziekjes Ach gut Beterschap hoor! Jullie móeten mee nl morgen Ja (je hoort t trouwens wel meer, ziekerige mensen. Zal wel iets heersen zeker?)
Citaat:
Heb nu alleen nog maar last van mn keel, dus als ik niet kan brullen bij t proefjes voorlezen neem jij t wel van me over he Anne?

*uche, uche, uche* Nee sorry, heb ook erge last van mn keel ineens. Had t heel graag van je over willen nemen, maarja wat nie kan dat kan nie hè Schijnheilig

Maar wel gaaf, alle paardjes een mooi bont halster (tja, emma en lonely.. Nou die zijn al mooi genoeg van zichzelf zullen we maar zeggen Haha!)

En dat wassen; er waren vast zat vrijwilligers die dat héél graag wilden doen, tog? Haha! Vind dat wij vorig jaar al hard genoeg ons best gedaan hadden op de staarten *Slurp* Clown én maar sjouwen met die hete emmers water...

Denk nie dat X-factor kijken erin zit voor mij. Vorige week trouwens wel X-factor gekeken met zn allen Wow! Tja er was verder niets anders dat geschikt was voor ons allemaal, dus zijn we maar overgeschakeld naar X-factor (hè wat jammer Tong uitsteken)

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:03

vanavond lkkr uiteten :p ben alleen moe gister naar laurens van lieren geweest Hyper!:) Haha!:D was heel leuk maar was pas half 1 thuis en vanvond word het ook weer laat en dn moet ik er mrgen om 6 uur uit Boos! maar ja is te doen.. het moet Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:20

hey meiden!
Heel veel succes morgen op de indoor. Met stressende mensen, opgewonden paarden en chagarijnige ruiters, maar ik weet zeker dat het weer een succes wordt.
Ik zit nu in Leeuwarden en draai me morgenochtend nog lekker een keertje om als jullie op weg gaan naar de manege.
Liefs Cis!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 18:51

Ladylada schreef:
Ik zit nu in Leeuwarden en draai me morgenochtend nog lekker een keertje om als jullie op weg gaan naar de manege.

Hoor ik daar leedvermaak?! Zij zijn groot en ik is klein!

Ben vooral benieuwd naar de nieuwe hal, de gang naar de nieuwe hal en hoe onze paardjes daar op gaan reageren Schijnheilig én hoe moe mn voeten dit jaar zullen zijn Clown
Máár we gaan we lekkr snoezelen hè Marieke! *LOL*
*Voelen jullie je al betertjes trouwens?

Enne heb je een nieuw idool gevonden denice? Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:59

Had je trouwens mn trouwens mn kerstkaartje nog gekregen Cis?

Belt mn moeder net (is naar Wiz geweest in Utrecht), stond ze op R'dam, rijden er geen treinen deze kant op. Moest ze weer terug naar Utrecht en dan over Den Bosch, van de zotte Gestoord Maargoed, die is voorlopig dus nog niet thuis!

Voel me ietsje beter, alles blijft er ten minste inzitten Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 19:39

Alwéér geen treinen vanuit R'dam deze kant op? Nagelbijten / Gniffelen Gaat lekkr dan.. (zo ff op de ns site kijken, ben nieuwschierig Haha! wil wel weten wat er nu weer aan de hand is)
Maar die is via Utrecht en Den Bosch voorlopig nog niet thuis nee... (volgens mij zou je qua tijd dan nog sneller thuis zijn als je de bus naar Bergen zou pakken. Maarja, tis nu natuurlijk ook donker, en je moeder heeft geen OV ofzo... Wél weer Geld terug bij Vertraging! Clown *positief blijven* )

Dat is altijd zo'n domper hè. Heb je leuk dagje gehad ergens, moet je terug met de trein en dan is er weer vanalles mis Boos! Geeft ook meteen een negatieve sfeer aan die dag.. Hopen dat je moeder tog redelijk vlot door kan reizen met de trein.
*lees t bericht nu nog een keer; was je moeder in Utrecht naar de Wiz geweest? Dan is t helemaal Balen! Sta je straks na een hele poos in Utrecht en dan ben je eigenlijk nog net zo ver als toen je na de vorostelling in de trein stapte..

Gelukkig dat jij je al weer iets beter voelt. En ook errug fijn dat t nu een beetje binnen blijft, is wel zo handig hè Lachen

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:07

tuurlijk annemijn :p