Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:46

Binar schreef:
Serada schreef:

Pff kwam de hele ochtend niet op bokt, maar ineens lukte het me (na 3 uur ofzo) dat was even afzien Ach gut Haha!

aah Anous ik miste je al, dat zullen idd 3 hele zware uren voor je geweest zijn Slapen Nou we gaan eind van het jaar verhuizen naar Woerden. Ik denk dat je reistijd wel meer dan je werktijd zal worden Nerd

Thanks Marieke, ik wacht het even af....

H_surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 14:13

Serada schreef:
Nou dat is maar beter ook. We weten allemaal wel zo'n beetje waar dit vandaan komt dusse.... Gaaaap Wat is het móói weer, we gaan vanmiddag heerlijk in de tuin zitten genieten....Thomas heeft vandaag echt een dag vrij Ja

Jatuurlijk ik ben weg en nou is het makelijk om iemand de schult tegeven toch >hat al zo iets gehoort gisteren avond van maike maar het zegt al weer genoeg niet !

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 14:51

H_surprise schreef:
Serada schreef:
Nou dat is maar beter ook. We weten allemaal wel zo'n beetje waar dit vandaan komt dusse.... Gaaaap Wat is het móói weer, we gaan vanmiddag heerlijk in de tuin zitten genieten....Thomas heeft vandaag echt een dag vrij Ja

Jatuurlijk ik ben weg en nou is het makelijk om iemand de schult tegeven toch >hat al zo iets gehoort gisteren avond van maike maar het zegt al weer genoeg niet !

Het feit dat jij hierop zo heftig reageert zegt mij genoeg hoor........

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 15:30

he hoi,

Zo dat was me het dagje wel.
eerst gewerkt en toen les E achter B nou wat een toestand zeg.
maar goed nu maandag nog effe en dan ook maandag examen en ik zou als ik jullie was niet in mijn buurt komen rijden dus vermijd rijswijk okey hihi is veiliger voor jullie.
nou geniet maar van het heerlijke weer he allemaal.

doei doei

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 17:25

H_surprise schreef:
Serada schreef:

Wat een onzin allemaal zeg! Maak alles toch niet groter of erger dan dat het is.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 17:33

Halloa allemaal, op onderstaande link heb ik 3 fotootjes van Tamara gezet en ook nog eentje van het veulen van Alex toen ie net geboren was! Gisteren weer een paardje bekeken, een schimmel, echt een lieverd maar dat gaat helaas niet door. We zoeken verder, vrijdag naar een zwarte merrie kijken! Duim maar voor me!!!!!! Ja

http://eef-k.magix.net/

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 18:08

Ik ga voor je duimen!!!! Spannend hoor!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 21:30

Marieke, ze heeft me gebeld hoor! We hebben voor maandagochtend een afspraak, bedankt voor je medewerking Kusje

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 07:42

Zo, hèhè! Mijn internet deed het niet de laatste dagen, maar kijk! Helemaal zelf weer aan de praat gekregen......er was iets met mijn LAN instellingen..... Bloos

Nou mensen, wat en heerlijk weertje weer! Moet ik vanmiddag werken! Maar goed, het is wel interessant, een bijeenkomst met alle betrokkenen over de kindervoorzieningen (rolstoelen, revalidatiehulpmiddelen) in Rotterdam. Kan ik lekker mij tetter opentrekken, want je krijgt nooit wat er nodig is!!! >;)

Kees (voor outsiders: dat is mijn echtgenoot Vingers aflikken ), komt vrijdagochtend weer thuis!

Dan nog even doorwerken en daarna een heerlijke vakantie! Dit jaar gaan we naar de franse Alpen en trekken dan verder naar noord Italië.
Bergvakantie, dus! Wandelen, fietsen(ikke niet!), paardrijden, raften, lezen, lezen, lezen (weet nog niet hoeveel boeken er dit jaar meegaan), lekker kamperen. Warenko mag dan drie weken uitrusten Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 07:44

Ik wil wilde roddels!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 08:50

Neej jet, ff geen roddels (alhoewel.... Tong uitsteken )
Krijgen vanmiddag de uitslag van Vollaerts

Gisteren is Ko 13 jaar geworden, was zijn verjaardag bijna vergeten Bloos 13 is wel een ongeluksgetal Ach gut maar we gaan er weer vol goede moed tegenaan Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 08:53

Ik hoor vanavond de uitslag wel! Wedden dat ie goed is?
Ko! Ik zou gewoon weglopen als ze je verjaardag nog eens vergeten!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:11

Hoi,

oooooooo ben ik toch niet de enigste die de verjaardag van het paard bijna vergeten was.

nou ko alsnog gefeliciteerd joh

gr

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:15

Ko, nog van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:17

ik ben zelfs een soort van zenuwachtig voor de uitslag.. Nagelbijten / Gniffelen wil zooo graag met het wagentje rijden!
hihi nog gefeliciteerd Ko Knipoog

en dat gezeur, moet dat in dit topic? laten we het even gezellig houden zeg, flauw dat je maaike haar naam hierbij moet noemen.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:28

Tong uitsteken haha eindelijk pffffffffffffffff na veel kletsen mag ik wat zeggen joepie.
nou hier even wat van mij ehhhhhhhhhh. wahahahah heb ff niks te zeggen enkel maar dat ik blij ben dat ik nu mee mag kletsen hier.
(of iedereen daar zo blij mee is weet ik niet hoor) Knipoog . he lin hoe is het op je werk meid? en bij jou mir? ook alles kids met die vervelen wahahhahaha

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:36

Peet, welkom op het roddeltopic!!! Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:38

ja gaaf he eindelijk kan ik mee roddelen whahahahahahhahaha

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:41

hoi,

welkom joh en ehm hebje een roddel te melden??
Alle roddels zijn welkom hier. haha

gr

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 11:03

Hee allergrootste kanjer van me, nu kan je eindelijk gezellig mee praten Haha! Het heeft even geduurt maar oke..! Ik zit idd op mijn werk, heb totaal geen fut door dit weer en ik probeer onder een afspraak uit te komen zodat ik vanmiddag eerder weg kan Schijnheilig

Ik ben tussendoor even een "gebruiksaanwijzing" van Max aan het maken. Lijkt me heel handig voor als ik dingetjes vergeet te vertellen (die achteraf misschien wel handig waren geweest)... Ik hoop dat onze paardjes op het land het allemaal een beetje vol kunnen houden met deze hitte want het is wel weer bloedheet hoor Wow! Hoe gaat het bij jullie allemaal, is het nog een beetje te doen ????

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 12:15

Heee peet, welkom Haha! De kids hebben net even het legermuseum onveilig gemaakt.
En pffff wat was het warm zeg...Nu even in mijn saunakantoor aan het werk. Ik wou dat ik vroeger weg kon, maar dat zit er niet in. Heb een vergadering en vanavond drie oudergesprekken, dus de stal kan ik wel vergeten vandaag Boos!
Morgen ben ik er ook weer niet. Dan werk ik heel de dag en heb ik daarna een bruiloft van een collega Verdrietig

Is de uitslag er al?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:11

wat ik weer meemaak.

Na een lange dag gisteren van werken en zelf lessen kon ik uiteindelijk naar mijn broer en schoonzus waar mijn ventje met jarno en mijn pa en ma zaten te wachten om te gaan bbq 'en. Vingers aflikken
Ik zat heerlijk op mijn stoel uit te rusten en op mijn bord een heerlijke hamburger, wat stokbrood erbij en wat zagen we.
een hele zooi mooie grote vogels overvliegen.
Ik weer met mijn hoofd gericht op mijn eten (ik had bereveel honger)
en wat gebeurde er een hele grote kwak strond op mijn benen en vooral veel op mijn hoofd echt mijn haar zat helemaal onder.
de rest van de bbq genoten konden het niet meer houden van het lachen, mijn moeder en schoonzus zaten dus ook geknield op de grond van het lachen en ik ik kon wel janken bah wat was dat vies zeg. Huilen

Toen ben ik maar gaan douchen (voor de 2de keer die dag)
en toen weer gaan eten.
al konden we wel het brood en meloen weggooien want die stomme schijtlijster had daar ook wat achtergelaten.

nu lach ik er wel om maar gister nou nee ik voelde me zo smerig.

Nou gr van hier en ik hoop dat niet nog een keer mee te maken ik kan je wel vertellen dat dit erg vies is bah.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:15

A jakkes...moet er niet aan denken.
Jammer dat de bbq in het water...euuhh...poep is gevallen, hopelijk de volgende keer beter.

Ik blijft waarschijnlijk zitten op 200ste. HEt is niet te geloven.
Een 5,48 voor economie...ik hoop zo dat ze me willen matsen Huilen

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 16:58

he lin lieve vriedin van me lekker he werken hihihihi.
nou in huis en op stal is het ook niet om uit te houden hoor.
en ja paardjes hebben het ook heet zeker weten.
en het is zeker makelijk een lijst te krijgen bij max ieder z'n hondje is anders he.
zo mir dus het legermuseem is verhuist wahahahah met al die gekke.
en je hebt zeker lange dagen meid maar ja nog ff dan heb je zoveel weken rust.
he shir wilde je er een sausje bij had wel kunnen zeggen hoor dan had hij het op je hamburger gegooit.
nou ik kom vanavond nog ff op stal kijken als het wat afgekoelt is

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:06

Vreemde barbeknoeisaus heb jij, Shir. Mijn vader heeft het wel is gehad dat we uit eten gingen. Het laatste stukje van de tram naar het restaurant liepen we, en kwak, op zijn goede overhemd. En we hadden gereserveerd, dus geen tijd om naar huis te gaan.

Elady, dat is balen. Ik hoop dat ze je toch over laten gaan, dit is wel heel l*llig.

Hebben jullie de uitslag al? Weet ik tenminste of ik weer is kan komen buurten. Ik hoop dat het meevalt voor jullie.