Bit:
Zijn er hier toevallig mensen die hun paard daarvoor vrijwilligen? Uiteraard kan ik daarna nog meer foto's maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

meneer staat al klaar ElizeVdS schreef:Oh, Fieke, dat ziet er lekker uit! Ze is helemaal de baas?
Dat bitje is lastig, qua maat, zo. Had ik toch voor de 13 cm moeten gaan, zo te lezen.
Halsters zijn beide wel tot cob te verstellen, trouwens. Stormie vind ik qua kleur wel erg leuk om een keer te doen (mag ook in zijn eigen hoofdstel, heb ik ook iets anders een keer)
, en Yes moet hem ook wel passen denk ik.....Serada schreef:Heeej ik zie mijn grote kanjer weer voorbij komen. Hij ziet er goed uit!![]()
Fiek, ze ziet er toch relaxed uit ondanks dat ze de anderen nog niet echt in haar buurt wil hebben. Zo te zien was het land lekker nat...
, is natuurlijk ook niet een klein beetje water gevallen......het voorste stuk is flink kapot gelopen, achter is het een stuk beter. Serada schreef:Ja het voorstuk is inderdaad het ergste. Nou over drie weekjes gaan we weer die kant en dan hopen dat alles weer wat droger is geworden. Hoe was het met Vien haar vacht? Het wordt de komende week aardig koud dus ik hoop voor haar dat ze al weer flink wat aanmaakt.
. Ze heeft niet zo'n bos als de andere paarden, maar leek het vandaag met die koude oostenwind niet koud te hebben. Zolang het droog blijft kunnen ze aardig wat hebben... Esther28 schreef:Haha dat zou zomaar kunnen, waarschijnlijk in het dezelfde wei als vorige week. Als het weer straks wat beter is, gaan wij ook weer richting Leende