Ik word echt depressief van het nadenken over mezelf.. Moeten voor levensbeschouwing een levensvisieboek bijhouden, en we moeten morgen laten zien wat we er al aan gedaan hebben. En aangezien ik, en de rest van de klas, er nog niks aan gedaan hebben, ben ik het nu allemaal aan het maken..
Hoe denk jij over mooi en lelijk? Hoe komt je toekomst eruit te zien? Hoe ben jij over 20 jaar? Wat is mijn visie op ziekte? Wat zijn mijn ervaringen met de dood? Hoe denk ik over mijn eigen dood?
Echt, ik haaaat dat soort vragen! Alsof mijn docent dat wat aangaat!
Dewi dat zijn idd belachelijke vragen ik denk dat ik hetzelfde denk als jou zou ook zoiets hebben van dat gaat jou niet aan. Maarja als je dat erneer zet gaan ze er al helemaal opin dus meesten banketstaaf ik maar wat
Faya__
Geplaatst: 30-01-11 19:52
Hmm oke, succes ermee ! ik zit nu in 4V3 en alle bijbehorende clusters
Laatst bijgewerkt door Faya__ op 30-01-11 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Be happy Bij ons kwam die man 2 weken voor de toetsweek ja jullie hebben binnen nu en 2 weken het hele boek samengevat handgeschreven. Natuurlijk hadden wij slim gedaan en via de computer alles doorgestuurd en overgeschreven van elkaar. Maar we zouden er een cijfer voor krijgen. Had ik 28 kantjes , kreeg ik alsnog geen cijfer En van 1 hoofdstuk had ik maar een kwart van de sv overgeschreven, zegt die man wat een perfecte sv, terwijl echt de helft miste. Ik voelde me zoooooo genaaid want ik kreeg niet eens een cijfer, had alles voor niks gedaan :S