ik gaat beneden nog n kopje warme (choco) melk drinken (van dat hot chocolate mix, maar dan met melk ipv water want k lust geen warme melk maar slaap dr wel lekkerder van... (omdat ik dr morgen zo vroeg uit moet :S) dus dan maar choco dr door ) truste
Ik ga ook slapen...morgen weer invallen voor een klasje van 7 leerlingen omdat de rest CITO heeft. Tja nog een paar daagjes Lucy dan is er weer dooi voorspeld. Ga ik die dikke pony van mij ook maar weer eens uit het weiland trekken.
smorgens ik ga zo mee naar de verloskundige,om naar het hartje van mijn neefje te luisteren. Daarna kleertjes voor hem kopen. Vamiddag nog even naar Rajah
Zoo ik had het ook chill, we moesten eig vanmiddag weer die vmbo'ers begeleiden maar niemand had er zin in dus hoefte het niet Die man is zo relax! En toen was ik dus al om 12 uur thuis, toen heb ik eindelijk me boek uitgelezen! Kan nu dus beginnen in Awakened! En nu de hele middag niks te doen, heb morgen een toets(je) van bedrijfsadministratie maar dat is heel simpel...
alle leraren liepen er vandaag netjes bij, en iemand was de fietsenstalling aan het vegen, ik dacht al, wat is hier aan de hand xD maar het is opendag vanmiddag we waren ook de enige op school
Oh en we gingen vanmorgen bevruchte eieren die uit de koelkast kwamen bekijken. Dan zie je dus in verschillende stadia hoe de kip in het ei is. En dr waren ook 2 eieren die al bijna uitkwamen in de vriezer gedaan en toen konden we dus helemaal zien hoe de kip in het ei lag als die er bijna uit kwam. Klinkt misschien zielig maarja kan ik ook niks aan doen.
_Lucy
Geplaatst: 02-02-11 14:11
ieuw, dat vind ik idd wel zielig..eieren die bijna uitkomen bevriezen.. maarja anders kan je t natuurlijk ook niet leren..