Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 15:54

meelen schreef:
Doen jullie wel allemaal voorzichtig als je de straat op gaat? Sommige wegen zijn al afgesloten vanwege de gladheid.

het lijkt wel steeds erger te worden, doordat hier in de straat de sneeuw met pekel wat de auto's meenemen, een losse boel aan het worden is komen er steeds meer auto's vast te zitten. Ik zat ook even vast, kon gelukkig achteruit rijden en vaart maken waardoor ik er wel doorheen kon, anders was het scheppen geweest.....

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:10

LIQUITA schreef:
YEAH...we hebben de Kia Sorento gekocht. Hij ziet er super mooi en luxe uit. Hij krijgt nu een grote beurt, kunnen hem waarschijnlijk volgende week ophalen! Spannend, maar ga m'n Terrano'tje wel missen hoor.

Nu weer opweg naar huis. Als het beetje opschiet meteen door naar de mange.

Gefeliciteerd enneh.....week is zo om hoor. :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:11

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
YEAH...we hebben de Kia Sorento gekocht. Hij ziet er super mooi en luxe uit. Hij krijgt nu een grote beurt, kunnen hem waarschijnlijk volgende week ophalen! Spannend, maar ga m'n Terrano'tje wel missen hoor.

hee toppie nou we hebben wat te bekijken bij jullie op 2 {:) kerstdag hahahahahahaha
word geen spellen spelen :+

Is het bij jou volgende week pas kerst dan?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:13

winnitou schreef:
Heb Rowan maar even naar bed gestuurd. Hij is zo moe, gisteren niet vroeg naar bed en vanmorgen er heeeeeeel vroeg uit. Hij was als een ijsklompje toen hij vanmorgen in bed kroop. Maar voor hij weer in slaap viel waren we een uur verder en we moesten ook weer op tijd eruit omdat ik een afspraak had bij het UWV.
Eerst Rowan naar mijn ouders gebracht en daarna door naar het UWV. Denk dat ik in mijn handje mag knijpen voor de werkcoach die ik heb. Een pittige tante.... die weet waar ze het over heeft. Had er ook een bij die de opleiding voor werkcoach doet.
Wou nog voorstellen of ik ook meteen in het traject mee kon doen....als wekcoach

Wek-coach? :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:15

winnitou schreef:
meelen schreef:
Doen jullie wel allemaal voorzichtig als je de straat op gaat? Sommige wegen zijn al afgesloten vanwege de gladheid.

het lijkt wel steeds erger te worden, doordat hier in de straat de sneeuw met pekel wat de auto's meenemen, een losse boel aan het worden is komen er steeds meer auto's vast te zitten. Ik zat ook even vast, kon gelukkig achteruit rijden en vaart maken waardoor ik er wel doorheen kon, anders was het scheppen geweest.....

Misschien handig om twee matjes in de auto mee te nemen, die je dan achter je wielen kunt leggen om weg te kunnen komen?! TIP voor allemaal hoor :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:22

meelen schreef:
winnitou schreef:
Heb Rowan maar even naar bed gestuurd. Hij is zo moe, gisteren niet vroeg naar bed en vanmorgen er heeeeeeel vroeg uit. Hij was als een ijsklompje toen hij vanmorgen in bed kroop. Maar voor hij weer in slaap viel waren we een uur verder en we moesten ook weer op tijd eruit omdat ik een afspraak had bij het UWV.
Eerst Rowan naar mijn ouders gebracht en daarna door naar het UWV. Denk dat ik in mijn handje mag knijpen voor de werkcoach die ik heb. Een pittige tante.... die weet waar ze het over heeft. Had er ook een bij die de opleiding voor werkcoach doet.
Wou nog voorstellen of ik ook meteen in het traject mee kon doen....als wekcoach

Wek-coach? :+

freudiaanse vertyping denk ik

Tytje

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:23

OOOOOOOO wat gaan jullie hard!!!!!!!!!! Hoop dat je snel leuk werk hebt Win.
Mijn autootje heeft alleen lakschade à 500 euro. Moet ik de dader bellen en een afspraak maken om formulieren in te vullen, blehhhhhhhhhh
Zelf heb ik gelukkig niks, het viel allemaal wel mee, ik schrok alleen.
@Liquita gefeliciteerd met de nieuwe auto.
@Win, ik heb heerlijk gereden in de carrouselles.
@Meelen, super tip van die matjes!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:24

meelen schreef:
winnitou schreef:

Misschien handig om twee matjes in de auto mee te nemen, die je dan achter je wielen kunt leggen om weg te kunnen komen?! TIP voor allemaal hoor :D

heb lossematjes, karton(nen)dozen en zo'n platte sleemat liggen (kan ik ook mee scheppen).
ben een beetje voorbereid. Volgens mij ligt de schep in de caravan, dus daar heb ik nu niks aan

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:24

LIQUITA schreef:
Wij gaan opweg naar Schiedam, eindelijk het proefritje maken met de Sorento.

Iemand enig idee of er te rijden valt in de nieuwe binnenbak? Ik zag vrijdag dat het ook sneeuwde in die bak, en denk dat de bodem daar ook wel zal bevriezen. Misschien toch wel fijn al die bak dicht gemaakt wordt. Al vind ik het weer jammer voor de zomer, maar juist in de winter kan je vaak geen kant op. Vandaag zal er de hele dag geen ruimte zijn om in de "oude" binnenbak te rijden i.v.m. spel-verzorgdag. Behalve 's morgens vroeg of 's avonds heel laat. En dat gaat mij nou net niet lukken. Er is ook geen tussen uur meer??? Beetje jammer dus.....

Ik heb er vanmorgen in gereden en hij was goed te doen hoor! Beetje een heuvellandschap, maar verder wel netjes in de hoefslagen gevlakt. En met de sneeuw valt het reuze mee! Ligt meer op de bakrand dan in de bak! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:25

meelen schreef:
He he, ik heb eindelijk gedouched. (mocht eigenlijk nog niet van de dokter, moest 5 dagen wachten) Vond het wel eng hoor met die lijm hihihi, maar t is goed gegaan. Ben wéér een beetje meer toonbaar hahaha

Heerlijk! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:26

LIQUITA schreef:

Gefeliciteerd!!!! Heb je je andere auto erop ingeruild?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:29

wel al een oudje, maar wel leuk voor nu......

Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.
Plotseling stopt er een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen: "Hallo meneer, ik ben Linda...En u verliest uw lading!" ,maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen en de chauffeur geeft gas.
Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. "Meneer, ik ben Linda.. En u verliest uw lading !" , maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te Letten.
Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes.
Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto, stapt uit en roept naar de chauffeur: "Dit is nu al de derde keer... Ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..."
Waarop de chauffeur zijn raam open draait en roept: "Ja, stomme trut...Ik ben Theo en ik strooi zout!!".

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:33

meelen schreef:

Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.
Plotseling stopt er een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen: "Hallo meneer, ik ben Linda...En u verliest uw lading!" ,maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen en de chauffeur geeft gas.
Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. "Meneer, ik ben Linda.. En u verliest uw lading !" , maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te Letten.
Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes.
Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto, stapt uit en roept naar de chauffeur: "Dit is nu al de derde keer... Ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..."
Waarop de chauffeur zijn raam open draait en roept: "Ja, stomme trut...Ik ben Theo en ik strooi zout!!".

+:)+ := ik kon hem niet

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:33

oja a.s zondag is het al kerst ships

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:38

ATE schreef:

Nee Jo.........Zaterdag is het al kerst. {:)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:39

Hoe gaat het met je? Heb je de griep of heeft t niet doorgezet?
Ik hoop voor jou het laatste.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:35

top liquita.
met die auto moet er heel wat gebeuren hoor. voordat je de matjes nodig hebt.
neem aan dat t 4x4 is.
tot nu toe ben ik nog niet in de problemen gekomen,.
veel veilige kilometerers....

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:36

tytje balen hoor.
altijd weer een geregel.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:37

xan ben beneiuwd wat je van carre vond. haha.
san ben je al het knippen zat. nog ff volhouden bijna kerst...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:41

meelen schreef:

Ik kende hem nog niet, maar vind het hilarisch goed!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:42

ATE schreef:

Eh, volgens mij zaterdag al..... ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:43

meelen schreef:
ATE schreef:

Nee Jo.........Zaterdag is het al kerst. {:)

Oeps, twee keer....! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:46

@ ATE: Nou, je raadt het nooit! Wesley heeft al z'n spaargeld bij elkaar geraapt, kwam zelfs nog in een verdomhoekje een potje met geld tegen, en heeft dit in één keer uitgegeven bij Mini Cars in Zaandam. Oftewel meneer heeft voor 60 Euro aan racebaan-spullen gekocht, ha ha! Nog eens twee autootjes erbij (dus nu heeft hij er geloof ik 7, terwijl je volgens mij maar met twee tegelijk kunt rijden... ;) ) en nog wat uitbreidingen voor de baan. De man in de winkel vond het zo schattig dat hij al zijn geld aan het uittellen was, dat hij spontaan nog twee baan-delen cadeau gaf! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:14

Nog even een berichtje voor ATE: Je kunt aan Linda doorgeven dat de applicaties binnen zijn! Kunnen we na de vakantie lekker knutselen! ;)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:31

mntj schreef:
top liquita.
met die auto moet er heel wat gebeuren hoor. voordat je de matjes nodig hebt.
neem aan dat t 4x4 is.
tot nu toe ben ik nog niet in de problemen gekomen,.
veel veilige kilometerers....

Kan iedere auto gebeuren. Vrachtwagens komen soms ook niet meer weg.