Ik denk haast wel dat Tiesto bedoeld wordt. Ik ga zo even mijn bedje opzoeken. jock stond vanochtend om 0430 al aan de deur tekloppen dus ik ben aardig op!
4.30 al! Leer die hond eens uitslapen, dat is wel erg vroeg. Kaya wordt hoe ouder hoe luier. Ze vindt half 7 nog te vroeg, om vervolgens 's ochtends weer lekker verder te slapen. Paco was altijd wat lomp, al was er in Nw-Vennep op de manege een meid die Paco echt super kon rijden. Hij is onderling clubkampioen L2 geweest.
Jock is normaal gesproken ook van het uitslapen, ik denk dat hij niet zo lekker was want de oppas smste dat hij op de mat gepoept en gekotst had..... Nice!!! Sas wat loop jij nog laat in het bos
ik vind mezelf al zielig als ik meer dan 2 of 3 dagdiensten achter elkaar heb en mijn wekker dus om 6.00u gaat.....respect hoor, dat het elke dag lukt!
Ik heb er op zaterdagochtend altijd moeite mee, om 5.30 op. Doordeweeks kan ik meestal langer slapen. Je mag ook hier wel komen slapen, antoinet, hoef je niet zo ver. Met de 11 of 12 of de fiets is het zo'n 20 minuten naar CS.
Nee, ik werk in de beurzen. Op de Jaarbeurs en af en toe Ahoy en de Rai. Normaal gesproken werk ik van 0800 tot 1745 maar als de beurzen bouwen of afbreken wordt het 's avonds altijd later en 's ochtends vroeger. Dat komt niet zo heel vaak voor en ik blijf dan meestal bij een collega slapen omdat het toch wel een eindje reizen is..
Absoluut! Ik werk voor CEVA en wij verzorgen het logistieke proces rondom de beurzen. Erg leuk en divers!
Die heb ik nog is heeeel veel gebeld toen mijn collega 'alles' al had geregeld voor de beurs voor ze op vakantie ging en ik het alleen moest klaar zetten, niet dus . Was wel leuk om te regelen en de beurs zelf was ook erg leuk!