hoop het niet. heb geen zin in ziek zijn. heb vanochtend hoestdrank en paracetamol genomen, geloof dat dat wel iets helpt. nu nog uit zien te vogelen hoe ik alle nieuwe prijzen in ons adm.systeem krijg
Zo vandaag even naar rijswijk geweest naar knaagdierenopvang Knaagspoor... We hadden met de fooienpot wat geld verzameld en daarvan hooi, stro, voer en snoepjes gekocht... Ze vonden het heel erg leuk ... Daarna heel de middag al bezig met de caviaflat...die gaat morgen voor een opknapbeurt en moest helemaal leeg en schoon..zo nog klein stukje doen
Ja hoor het is feest. Ik ben ook weer ziek. Eerst met de kerst en nu weer. Lig met koorts op bed. Net als mar, hoesten keelpijn enzo. Echt heel fijn. Voor alle zieken: beterschap!! Voor degene die ik niet heb gezien: nog een gelukkig nieuwjaar.
vind er niks aan hoor, ziek zijn. ben echt nooit ziek. lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld. hopelijk zijn we allemaal weer snel beter. Lies, heeft lovis zich een beetje gedragen vanavond?
voel me nog net zo beroerd als gister. spierpijn is aardig te onderdrukken met paracetamol, maar de koorts zakt nog niet echt. Ben er ook nog eens verkouden bij geworden dus behalve hoesten is het ook snotteren. En hoofdpijn. Ben het ziek zijn nu wel zat. Zit er bij Joyce al verbetering in?
Pff vandaag weer op zoek gegaan naar een goede draadloze camera..wil voor mijn cavia's er graag 1 om de bevallingen te volgen als ik er niet ben... maar kan nergens echt goede uitleg vinden pff
Ik heb trouwens super lekker gereden gister! Ik rij al 2 maanden ofzz alleen maar op Magus en het gaat steeds beter. Ik was niet zo'n fan van Jan-Willem, maar meer omdat hij ons en de paarden nog helemaal niet kent. Maar gister was een goede les en hij heeft ook echt dingen gezegd waar ik wat aan had, dus miss duurt het toch geen half jaar voordat het allemaal weer loopt... Maar toch mis ik Leone