Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marlis schreef:Voor Sem willen we als die is uitgegroeid een stoer breed legertuig![]()
En bevalt het bij de nieuwe stal?
Ik hoop binnenkort ook te kunnen komen erheen.
Leuke mensen 

Misschien als ik een prijs win 

DeadxStar schreef:Marlis schreef:Voor Sem willen we als die is uitgegroeid een stoer breed legertuig![]()
En bevalt het bij de nieuwe stal?
Ik hoop binnenkort ook te kunnen komen erheen.
Ja het bevalt nu al! Gelukkig maarLeuke mensen
Ben ook naar mr ed geweest, longeerlijn gehaald, longeerzweep, 1 set peesjes, manen elastiekjes, rijzweep, en 2 nieuwe dekjes
Zag trouwens een heeeeel mooi zadel voor pup, dressuur zadeltje, 16,5 inch, fijne dikke kniewrongen, van RD (had ik nog nooit van gehoord, ruiz diaz)
Ging even vragen wat ie kostte.. Nou laat maar![]()
Misschien als ik een prijs win
[edit] had t verkeerde plaatje

horsii schreef:Mijn haf is ook super
Stronteigenwijs maar je kan er alles mee.
![]()
gingen op mn vorige stal regelmatig naar de appelboom, moesten we over de weg.
MAar een vriendin der pony was kreupel dus met zn 2 op peeps zonder zadel met halster en lekker over de weg en daarna nog stukje door het park.
Paardje vind alls goed

Die kon ook heel erg drammen maar zou er echt nooit met je vandoor gaan of zich losrukken ofzo. Ireen_ schreef:Ja haffies zijn zeker leuk, fjordjes ook maar je moet ze beide wel een beetje opvoeden wil je er echt veel mee kunnen. Merries zijn wel een stuk makkelijker heb ik het idee, de echte (vervelende) fjorden/haf draken die ik ken zijn allemaal ruinen. merries kennen meestal wel grenzen