Britt_Sisi schreef:hoe kunnen ze dat betalen vraag ik me af, bij mijn asiel hebben ze echt elke cent die ze krijgen nodig..
Tjah ik weet het niet, maakt mij ook niet uit, ik krijg er geld voor en klaaarr

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miejmoon schreef:Haay allemaal![]()
Weer een berichtje uit Oostenrijk.
Heb maandag dus een buitenritje gemaakt, op een bruin merrietje (klein paard) met een kol en amper een voorplukje. Genaamd Stella. Een beetje een paard met gebruiksaanwijzing. Zodra je haar terughield terwijl ze het er niet mee eens was ging ze in de achteruit. (gingen begin meteen galoperen werd niet aangegeven dus ik dacht WTF en ze hadden al gezegt pas op ze wil daar altijd galoperen dus ik haar inhouden(reed voor de leider) en madam dus vol in de achteruit. Later op een heel steil bergpad, ging ze heel sloom vanaf en de rest was al om een bocht wilde ze draven maar was echt te link dus hup achteruit de bosjes in(wat ook omlaag ging) en ze gleed ook half weg omdat het geregend had en modderig was. Maar ze kon hard in galop. Zijn keihard de berg op geracet
.
Ga morgen een rit van 7 tot 12 maken met tussen door een ontbijtje in een ***** hotel.
Ben ook nog van een berg van 1366m afgewandeld waren hele smalle steile bospaadjes. aftentoe liep er ook een watervalletje over het pad. Verder zowizo veel gewandeld en vrijdag gaan we nog een keer die berg af. En dan zaterdag op naar Kroatie
. Dat was weer een best verhaal
. Wanneer ik weer internet heb(is altijd een verrassing) zal ik nog wel wat typen. Vanavond is het straatfeest in Flachau
daar gaan we nog even heen.
![]()
![]()
P.s. hebben jullie wel is mozartküchelen gehad?? Die zijn zooo lekker. Zijn chocolade bolletjes met praline en marzepein
.
Dikke Kus