Niet klagen dan he kay als je ook niet gaat stemmen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(of ie het kan bijhouden) 
hahaha
(of ie het kan bijhouden)[/quote]
Aan het eind weer omgekeerd, Lay was het er niet mee eens.. Toen weer even gestapt tot dat we het pad over waren en toen weer aangedraafd... Ze was lekker druk, toch weer aangegaloppeerd.. Ik heb een paar mooie bokken en sprongen voor mijn kiezen gehad, maar ze bleef keurig bij me.. Daarna toch maar weer laten draven... Toen zag ik Nous&Ko en Soof&Sieb aankomen... Laytje terug genomen naar stap, wat dribbelen werd en aan het begin van de laan begon ze een snelle stap.... Dus ik was weer erg strots op mijn meisje!

twijfelde of er een hechting in moest, dus da gebeld. hoefde gelukkig niet gehecht te worden, marley heeft wel prikje tegen zwelling gehad, oogzalfje en wondzalfje
Zijn kwpn-ers van die leeftijd zijn stukkie kleiner en hebben verwachting van 165-170
maaaaar Job zei ook dat t wel moeilijk is omdat je niet weet hoe lang de groeispurten duren.. nou hoop maar dat die nu ff stopt met dat harde groeien

hij is een lkkre stoutert haha.