leuk dat lijstje met paarden, dat deed ik vrooooooooooooooooeger ook altijd, nu niet meer. Ik zal hem ook invullen maar alleen in als ik een keer een ander paard heb.....dat is namelijk minder werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het blijft een knappe merrie! (En als ik dat zeg over een merrie, is ze wel heeeeeeeeul knap hahaha
)
) even naar me zus.. Ben vrijdag weer terug, maar zaterdag en zondag ben ik al geboekt haha.
? Maar ik hoopte eigelijk dat we rond de ochtend/middag zouden gaan dan?
en Vainqueur loopt inderdaad weer half uurtjes.. dus ben benieuwd of het goed blijft gaan. Twinklebel schreef:Stef_Winston schreef:Wil je niet weten hoevaak in een jaar je op Gup rijdt dan
Eh, een gokje, 45 keer?
bij Zoetermeer dat die best op het laatste moment kon uitvoegen, hele uitvoegstrook houdt er rekening mee dat het glad is en past snelheid aan en hij rijdt gewoon over het ijs (kon een kind van een kilometerafstand ook zien) en gaat me toch tollen en neemt mij bijna mee. Gelukkig zag ik het op tijd aankomen, ik denk dat gaat nooit goed wat hij van plan is en was ik al naar links gegaan, maar het scheelde niet veel.
Ik heb tussenuur
gisteravond voor de eerste keer gesprongen met Collin en het ging super. Alsof het een echte springer is
ik heb 3 filmpjes
! Is het druk op je werk?
maar ik kan geen filmpjes van mijn telefoon op mijn pc afspelen. weet jij hoe dat werkt?