Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Fijn weekend in wolfheze.
Je kunt daar ook goedkoop eten in restaurantpaviljoen van psychiatrisch centrum Wolfheze (bij de spoorwegovergang in het dorp).
Heerlijk rijden daar, lekker in rengalop over de militaire ovenbaan.
Heb daar verschillende keren gereden, alleen de spoorweg even aan wennen (of de tunnel)
. Spoorweg en tunnels geen probleem, zelf de stieren niet
. Nicole1995 schreef:Hoop dat het deze keer wel lukt om de foto`s te plaatsen![]()
We kregen nog wat regeltjes door van onze juf!!
Na 2 uur gereden te hebben,gingen we een uurtje ff rusten en eten en de paardjes laten drinken en ze kregen hooi.
Mijn paardje Dusty,iets groter dan Nicole.Me billen deden al beetje zeer![]()
2e van rechts ben ik![]()
Latersss!!! LIQUITA schreef:Hmmm...het gaat nog wel ff duren voor dat Erik Terug is. Auto wordt naar een garage in A'dam Noord gesleept. Daar krijgt hij een leenauto. Arme Erik, hij ging Cloë meteen ophalen zodat hij vanavond lekker op de bank kon hangen.
Ik heb ondertussen alles al uitgeplakt en de vuile was gesorteerd. Peesbeschermers en singel gewassen en m'n zadel en hoofdstel helemaal uit elkaar gehad om schoon te maken en in te vetten. lekker hoor, kan dat er weer een tijdje tegen aan.
Tytje schreef:Super dat jullie het leuk hebben gehad!!
Valentino is nu verhuisd, gaat goed met hem. Ik reed vanmiddag naar hem toe en toen zag ik Hans rijden met de trailer, het bruggetje over. Ik heb gereden met Valentino en hij was super braaf! Hij vond alleen de geiten spannend.