Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:winnitou schreef:
ik had vandaag op het werk een aan de telefoon, moest de groetjes van zijn vrouw hebben etc etc. Geen idee wie het was.... had een schoonheidsgebeuren. oh was dan een vergissing van hem zei ie. Heb gezegd dat ik wel eens kennis kom maken, verjongingskuur van 8 jaar.......
????????????????????????????????????
meelen schreef:ATE schreef:????????????????????????????????????
????????????????????????????????????
meelen schreef:xan schreef:Goedemorgen allemaal.
Of zijn jullie nog niet wakker![]()
![]()
Dat was ouderwets laat Meelen en Ate.
Winnitou lag hopelijk eerder in haar bed want die had het zaterdag ook al laat gemaakt![]()
Ik ben weer bijgelezen
En het werd voor mij nog veeeeeeeeeeeeel later, ik had weer eens een snurker naast me![]()
Ben pas om een uur of drie gaan slapen.

winnitou schreef:ga ik naar zo'n farm om me te laten verjongen tot een leeftijdscatergorie van die andere boer (die met die paarden). Die is 8 jaar jonger dan ik ben...... (Wietse, geloof ik)
Nou wil ik best naar zo'n beauty gebeuren maar dan om lekker te ontspannen.
Kan ik rustig een dagje nadenken op welke boer ik nou ga schrijven, wietse of jos of geen van hen beide
Nicole1995 schreef:Was gister heel leuk naar me collega kijken.Hijw as heel verrast.Hij had zoiets van JEETJE WAT EEN PUBLIEK ZEG.dat ie ons zag.Maar vond het heel leuk had zelfs een sprongetje gemaakt in de les.Hij had ons eerst helemaal niet door.We hebben hem stiekum gefilmd dat krijgrt nog een vervolg natuurlijk.
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:goed tegen de spierpijn, je mag als je wilt deze week ook nog wel hoor
THANXXXX. Maar deze week wordt niks meer. Hadden we nou wat afgesproken voor a.s. donderdag?
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Was gister heel leuk naar me collega kijken.Hijw as heel verrast.Hij had zoiets van JEETJE WAT EEN PUBLIEK ZEG.dat ie ons zag.Maar vond het heel leuk had zelfs een sprongetje gemaakt in de les.Hij had ons eerst helemaal niet door.We hebben hem stiekum gefilmd dat krijgrt nog een vervolg natuurlijk.
knusse manege he, de schimmelkroft! je kunt er zo de duinen in rijden. alleen jammer dat ze geen land en paddocks hebben. dus je paard los zetten is geen sprake van. zondag zijn er trouwens op manege de delft carrousel wedstrijden, van 8.00 tot 20.00 uur op zeer hoog niveau. helaas kan ik niet hee, wij hebben schriktraining. heb er erg zin in!!! ben erg benieuwd hoe mijn paardjes erop reageren !!! dat wordt crossen door de bak hihihihi