Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb nu -1.75 en het is dus echt wel nodig
ik heb wel een bril maar was veel te koppig om die op te zetten
dus ben benieuwd hoe het morgen gaat
wordt wel ff wennen eerst.

), leuk ook dat je met Donna mee doet!
Bah!
. 5 mei om 8.30 uur mag ik weer naar haar toe en dan gaan we voor het volgende gedeelte. Maar ze zei al, we gaan maar voor maximaal een uur in de stoel en ik word volgespoten met verdoving haha!

josewoos schreef:Hallo!
Irene, gelukkig valt het mee!!
Xandra, graag gedaan hoor en ook namens Michel (die heeft al bijna de helft van de merci opgegeten), leuk ook dat je met Donna mee doet!
Anneke, zal wel wennen zijn voor je! Lijkt me echt doodeng om ze in te doen!
Gisteravond weer veels te laat van de manege weg, maar het was ook weer erg gezellig! Lekker tot laat buiten gezeten met z'n allen! Wij gingen ook buitenrijden, Ziack voorop, draf ging lekker relaxed, maar eenmaal de galop, dat ging erg hard! Maar ik vroeg of iedereen nog leefde en iedereen zei heel blij JA, dus we gingen maar door in dat tempo
Ik geloof wel dat ik minstens 20 vliegjes heb ingesliktBah!
Vanmiddag ook weer de tandarts gebeld, ze wist gelijk wie ik was haha, ze was heel erg trots op me en had het stiekem niet eens verwacht dat ik naar de kaakchirurg ben geweest. 5 mei om 8.30 uur mag ik weer naar haar toe en dan gaan we voor het volgende gedeelte. Maar ze zei al, we gaan maar voor maximaal een uur in de stoel en ik word volgespoten met verdoving haha!
heb morgen daar instructie over, duurt 3 kwartier dus volgens mij verwachten ze dat het niet gelijk zal lukken
Huh ik snap hem even niet.