Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:Want Tibeau ofzo was ook niet echt dik... die was gewoon goed gebouwdkijk zo'n figuur lijkt me wel weer leuk in de les
dat is toch geen vergelijk? Tibeau kwam bij IJs uit het span, dus was getraind, Zorro en Zavier dus niet
Meerreell schreef:Nouja weetje, het is misschien wel een goeie manege.. Maar als je het goed bekijkt, is geen een manege goed..
Ik bedoel, de paarden mogen ook bijna nooit in de wei ofzo..
En als ze 1 keer kreupel zijn dan mogen ze meteen weg ..
Dat betekent dan ook weer niet dat Chardon super slecht is hoor, anders zou ik er ook niet rijden..
Meerreell schreef:Ja natuurlijk niet na 1 keer, maar ik weet wel paarden waarbij ze het best nog langer hadden kunnen proberen.
DJoysDesignz schreef:Musk gaat gelukkig wél naar een goed tehuis
DJoysDesignz schreef:Laten we gewoon maar weer gezellige berichten doen....
Jorine_Falco schreef:Ik ben het eigenlijk met beide kanten eens.
De paarden mogen wel wat vaker los en de wei op, maar er wordt vergeleken bij andere maneges niet heel slecht met de paarden omgegaan.
Zien er goed uit, en de meeste vinden het manegewerk wel leuk.
Ze mogen het inderdaad wat langer proberen met de paarden, maar dat kost hun alleen maar geld en dat is natuurlijk erg belangrijk voor een manege..
jeeeeej, Yorickje vanavond! Ik hoopte Thomars, maar geen probleem vindt hem ook leuk!