Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Marion, Richard en Lydia, fijn dat jullie op een waardige manier afscheid van een mooie merrie konden nemen. Katrichta, rust zacht.
Heel veel sterkte voor alle vrienden van Katrichta.
,appeltjes,peentjes en andere slechte dingen....
sybje schreef:Goedemorgen!!
Sterkte Marion!
Jeetje aniet ik word wel een beetje jaloers hoor.. ik zou het ook wel willen haha lekker niks doen en alleen maar wat je leuk vind. Helaas gaat et er hier heel anders aan toe alhoewel ik waarschijnlijk niet echt veel te klagen heb als student zijnde.
Ik moet maar weer gaan freestylen en grondwerken met siebie want mevrouw vindt luisteren maar lastig! heb ik weer een doel voor de komende weken![]()
Ga je inderdaad nog wat leuks doen morgen Nous? Ik heb donderdag vrij!
nu nog ff afwachten hoe dat gaat aflopen
.
voor het verlies van katrichta!
Ik ga vanavond weer even hobbelen op Ves denk ik
moskaichamp schreef:Hallo allemaal,
naar aanleiding van wat vragen heb ik geinformeerd wat vrijheidsdresuur les kost als we met meerdere zijn. Het zou op 40 euro per persoon uitkomen en dan is ze een uur lang bezig met alleen jou en jouw paard. Ze heeft Moskai binnen een dag al laten buigen dus ik vind haar goed! Ik hang wel een lijst op in de kantine om te kijken hoeveel mensen ik ongeveer heb misschien doet ze dan nog wat met de prijs en dan wil ik ergens in mei als het mooi weer is weer een afspraak maken.
Vrijheidsdressuur, klassieke dressuur.. allemaal een pot nat
Steffi vond sieb net een mooie bruine andalusier en wil graag dat siebje hier in groeit zodat ik er heel rijk mee kan worden!
)