Zo even omkleden en dan nog even naar de manege! Naar me ventje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Hij is echt zoo vooruit gegaan!. Ik denk dat jullie morgen de foto's pas krijgen want ik ben nu bij Anne en na het eten hebben we ook nog afgesproken 
vanuit Sam d'r huis! We gaan zo eten en daarna naar de manege! 
maar ook tegelijkertijd erg mooi.
.
Emmaa_ schreef:Het is mooi dat die mensen ze helpen, maar het is vreselijk hoe sommige mensen met paarden omgaan.
Ik heb trouwens héél goed nieuws
. En dan mogen we ook rijden ensoow. Máár, het is WAARSCHIJNLIJK, dus ik ga mezelf niet helemaal blij maken om iets wat misschien helemaal niet door gaat
Emmaa_ schreef:Nou, ik was vandaag met een vriendin mee naar haar verzorgpaardje die ik eerst ook een poosje heb verzorgd, en tegenover dat weitje worden nieuwe weitjes gebouwd. Daar was dus een vrouw, en we gingen helemaal met haar praten ensoow. Toen mocht Nous (paard) even in hun weiland en toen zijn we erachter gekomen dat zij een KWPN en een Haflinger hebben. Nou, als die er komen te staan, mogen wij die waarschijnlijk gaan verzorgen. En dan mogen we ook rijden ensoow. Máár, het is WAARSCHIJNLIJK, dus ik ga mezelf niet helemaal blij maken om iets wat misschien helemaal niet door gaat
![]()

!
echt smerig 
zij hebben ze toch niet al wel gezien he
Annie_ schreef:oow okeej![]()
zij hebben ze toch niet al wel gezien he
![]()

..