Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 14:35

Jorine_Falco schreef:
Falcoo was líef gister. Lovers Hij liep weer zo netjes! Echt netjes naar beneden, ben echt trots. Haha!

Alleen wel met zijn mondhoeken haast onder z'n oren (zo zag het eruit) Tong uitsteken het zag er niet ontspannen uit.. vond ik.
Maarja, dat is mijn mening.
Laatst bijgewerkt door JustJoyce op 29-11-08 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 14:35

Ik moest op Koetsier vandaag Boos! nu mega last van me rug.... Boos! het is er weer ingeschoten...

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 15:43

Hoe is het mennen gegaan Lisa

Lisa_Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:19

Hallo allemaal!

Mennen is goed gegaan vandaag, we gingen weg met Musketier. Het was alleen wel KOUD Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik heb wel weer veel geleerd van Kees, en heb een fotoshoot van Stefanie gekregen haha Tong uitsteken Ben super benieuwd naar het resultaat.

En Flurk, ik laat z.s.m weten wanneer ik een keertje kan!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:58

DJoysDesignz schreef:
Alleen wel met zijn mondhoeken haast onder z'n oren (zo zag het eruit) Tong uitsteken het zag er niet ontspannen uit.. vond ik.
Maarja, dat is mijn mening.

Ik vond het er zo uitzien... Ik heb ook jaren op hem gereden en nooit deed die dat als die iets moeilijk vond. "dus zoals jezelf weet" klopt niet echt...
Maar ja, maak er geen problemen van, mensen hebben verschillende meningen, ik zeg alleen wat ik zie.
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 01-12-08 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privécorrespondentie verwijderd.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:06

oja ik zou me protecol nog inscannen van Trix Haha! ben ik vergeten... Haha! zal het is doen Haha! misschien hebben jullie tips

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:15

http://i34.tinypic.com/wje8g4.jpg

**Commentaar: "Sporen heb ik echt niet veel gebruikt, maar misschien heb ik onbewust minder op me hakken gelet, dus te ver opgetrokken"

Iemand tips? Zodat ik daar goed op kan letten ?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:29

LISAAAA

ik ga ze nu op de computer zetten!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:37

Stef_Winston schreef:
LISAAAA

ik ga ze nu op de computer zetten!

Ik ben benieuwd steef Haha!:D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:37

Ook die van Kariq he!!! Haha!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:38

In iedergeval in de les op je hakken gaan letten joyce Lachen
@ Jorine, ik heb je zelf niet zien rijden, maar het allerbelangrijkste is dat je paard voorwaarts gereden wordt en licht in je handen wordt, dat die zich gaat ontspannen in z'n hals. Ik rijd mallow nu al 1,5 jaar en hij heeft bij mij nog nooit aan de teugel of naar beneden zoals jij dat noemt, gelopen. Wel loopt hij ontzettend ontspannen, en netjes zijn rug gebruiken, en zijn benen onder z'n buik. Ik denk dat je aan die punten veel meer aandacht moet besteden dan een krul in z'n nek Lachen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:40

Inderdaad Eev, een paard moet gaan nageven omdat hij scherp aan je been en actief loopt, niet omdat hij aan de voorkant in de krul getroken wordt. En dat is niet op elk manegepaard even simpel, die hebben meestal de foefjes wel om niet aan het werk te hoeven.
Laatst bijgewerkt door Twinklebel op 29-11-08 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:41

Nee hoezo?
Hahahahah,grapje ja heb m al verbeterd.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:42

Mallow Haha! is zo'n schatje Haha! en ondeugend Knipoog Volgens mij rijd hij heel relaxt.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:46

Heb zo'n zin in volgende week al op Nico, hij zit lekker (heb 1 keer ereronde erop gereden).

Als die zich dan ook lekker gaat ontspannen Haha! dan zit die helemaal relaxt. Als alles goed gaat ga ik misschien op hem wedstrijd Knipoog anders kleine Trixje Haha!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:48

mijn instructrice zegt altijd ; mallow heeft er een flinke kop op zitten, hij is ontzettend ondeugend, maar dat ben ik gelukkig ook Tong uitsteken. In de bak rijden we niet zo vaak ivm zijn benauwdheid, maar ik les altijd zonder zadel en hoofdstel, dus ik vertrouw hem wel echt gigantisch. Alleen echt werken doet die pas als ik het hem overduidelijk vraag. En als ik echt kwaad op m wordt denkt die ' OH ze wil wat van me Tong uitsteken ' Maar hij kan echt prachtig lopen. En hij heeft er een draf op zitten waar je u tegen zegt! Helaas doet die het alleen allemaal niet zo vaak Tong uitsteken
En buiten rij ik altijd zonder zadel, en eigenlijk bijna altijd met een losse teugel, alleen de laatste tijd wat minder. Omdat meneer iets te enthousiast is over het koude weer Tong uitsteken

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:49

Zo steef! Vandaag ging je echt super goed op Manno... zeker voor zijn 1e uur. aan het begin nog wel beetje met een lange nek... maar hij ging daarna lekker ontspannen Tong uitsteken

Ik krijg dat nooit voor elkaar bij hem. Maar denk dat mijn benen minder stil zijn dan de jouwe

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:49

DJoysDesignz schreef:
Heb zo'n zin in volgende week al op Nico, hij zit lekker (heb 1 keer ereronde erop gereden).

Als die zich dan ook lekker gaat ontspannen Haha! dan zit die helemaal relaxt. Als alles goed gaat ga ik misschien op hem wedstrijd Knipoog anders kleine Trixje Haha!

Jaaa cool hor Haha!. Wat voor paard is nico?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:52

een stom paard Huilen van het lachen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:53

Eevj schreef:
mijn instructrice zegt altijd ; mallow heeft er een flinke kop op zitten, hij is ontzettend ondeugend, maar dat ben ik gelukkig ook Tong uitsteken. In de bak rijden we niet zo vaak ivm zijn benauwdheid, maar ik les altijd zonder zadel en hoofdstel, dus ik vertrouw hem wel echt gigantisch. Alleen echt werken doet die pas als ik het hem overduidelijk vraag. En als ik echt kwaad op m wordt denkt die ' OH ze wil wat van me Tong uitsteken ' Maar hij kan echt prachtig lopen. En hij heeft er een draf op zitten waar je u tegen zegt! Helaas doet die het alleen allemaal niet zo vaak Tong uitsteken
En buiten rij ik altijd zonder zadel, en eigenlijk bijna altijd met een losse teugel, alleen de laatste tijd wat minder. Omdat meneer iets te enthousiast is over het koude weer Tong uitsteken

Wel super gaaf zonder hoofdstel en zadel Haha! je vertrouwd dat beessie helemaal Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:53

Ik heb trouwens weer manno gereden Haha! Ging lekker!, voorwaarts, later ook nageeflijk enzo. Eerste kwartier nog niet echt. Daarna wel. Wijken ging ook goed Knipoog Ik ben tevreden over vandaag Lachen
Laatst bijgewerkt door Steef op 29-11-08 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:53

Geen enkel paard is stom Lachen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:54

Eevj schreef:
DJoysDesignz schreef:

Jaaa cool hor Haha!. Wat voor paard is nico?

ik heb wel een foto
Afbeelding

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:55

Eevj schreef:
Geen enkel paard is stom Lachen

Haha Nico bij mij wel Tong uitsteken Gaat alleen maar stilstaan en bokken enzo Scheve mond Net als Falco Tong uitsteken Ik vind hem gewoon niet zo leuk Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:55

Mijn foto *LOL*