Jorine_Falco schreef:Falcoo was líef gister.Hij liep weer zo netjes! Echt netjes naar beneden, ben echt trots.
Alleen wel met zijn mondhoeken haast onder z'n oren (zo zag het eruit)

Maarja, dat is mijn mening.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Falcoo was líef gister.Hij liep weer zo netjes! Echt netjes naar beneden, ben echt trots.
DJoysDesignz schreef:Alleen wel met zijn mondhoeken haast onder z'n oren (zo zag het eruit)het zag er niet ontspannen uit.. vond ik.
Maarja, dat is mijn mening.
Stef_Winston schreef:LISAAAA
ik ga ze nu op de computer zetten!
DJoysDesignz schreef:Heb zo'n zin in volgende week al op Nico, hij zit lekker (heb 1 keer ereronde erop gereden).
Als die zich dan ook lekker gaat ontspannendan zit die helemaal relaxt. Als alles goed gaat ga ik misschien op hem wedstrijd
anders kleine Trixje
Eevj schreef:mijn instructrice zegt altijd ; mallow heeft er een flinke kop op zitten, hij is ontzettend ondeugend, maar dat ben ik gelukkig ook. In de bak rijden we niet zo vaak ivm zijn benauwdheid, maar ik les altijd zonder zadel en hoofdstel, dus ik vertrouw hem wel echt gigantisch. Alleen echt werken doet die pas als ik het hem overduidelijk vraag. En als ik echt kwaad op m wordt denkt die ' OH ze wil wat van me
' Maar hij kan echt prachtig lopen. En hij heeft er een draf op zitten waar je u tegen zegt! Helaas doet die het alleen allemaal niet zo vaak
En buiten rij ik altijd zonder zadel, en eigenlijk bijna altijd met een losse teugel, alleen de laatste tijd wat minder. Omdat meneer iets te enthousiast is over het koude weer
Eevj schreef:DJoysDesignz schreef:Heb zo'n zin in volgende week al op Nico, hij zit lekker (heb 1 keer ereronde erop gereden).
Als die zich dan ook lekker gaat ontspannendan zit die helemaal relaxt. Als alles goed gaat ga ik misschien op hem wedstrijd
anders kleine Trixje
Jaaa cool hor. Wat voor paard is nico?
Eevj schreef:Geen enkel paard is stom