, je bent geslaagd!! Je hebt het diploma binnen
. Daar gaat het om!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, je bent geslaagd!! Je hebt het diploma binnen
. Daar gaat het om!! 
.
.
).
Mariet schreef:DankjullieweelllllIk had het echt niet verwacht, zo opgelucht!!!!
En het is zelfs zo erg... dat mijn Nederlands examencijfer het hoogste is van heel Havo in de hele regio............

.
.
. Ik zat op Nynke (was ook door iemand voorspelt
) en dat ging wel aardig... Op strand wilde nog wel eens dr oren in dr nek doen en paardjes aanvallen maar dan hoefde ik alleen maar nee te zeggen en been te geven en ze deed het toch maar niet
.
Hoe komen ze daar nu weer op?
Jammer dat we de andere 3 doelpunten hebben moeten missen!
.
. Toen ze zo vervelend deed naar de andere paarden had ik wel zoiets van owww jeej, maar naderhand had ik door dat als ik mijn stem gebruikte en been gaf er niks aan de hand was
.
. Ging er dichter langs als de rest... Okeej behalve Tsjimme dan.... Die zou er nog met zijn neus voor gaan staan als het moest
. 
ze zijn goed bezig.

. Dan mag Fenna de selectie gaan maken
.
. Het eindbedrag was alsnog 130 euro (en dat nog wel met korting, heb al een hele leuke opgespaard doordat ik gewoon te veel uitgegeven heb bij pas de deux...)
). Kon ze helaas niet in het zwart vinden....
. Echt schoenen die je gewoon niet meer uit wil doen!!
. (Murphy is noal een spring in het veld) 
We kunnen dus vaker eerst gezellig een boswandeling maken voor het paardrijden? 
. Ik mocht wel met chaps rijden zolang het maar leer was
. Maar iedereen waar ik tot nu toe dit aan verteld heb zit me echt raar aan te kijken
. Elk zadel krijgt gebruikssporen.... En een gladde laars kan nooit er voor zorgen dat het hard gaat slijten....
, en daar heb ik een hekel aan
. En ik zeg gewoon tegen Eline dat het suede chaps zijn, want dat was ook goed.... En als het dan nog schuurt tja dan rijd ik wel niet en stop ik dr mee omdat ik dr gezeik zat ben!!