Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hahah nee madam had weer wedstrijdje
voorlopig kan ik gaan sparen voor halsters

Maar gelukkig was de chauffeur heel aardig en was hij bereid om even te wachten, want Jeroen en Tijl kwamen net naar buiten 

Zoi2003 schreef:Wat wou ze doen dan? of juist niet?
Kan he niet helemaal volgen, geloof ik

Scheelt wel halsters als ze op de groeneweg ineens een auto tegenkomt 

Gelukkig kon ik hem aan het eind van het pad terugnemen en gingen we weer verder in een normale draf
) Ik was mijn beugels ondertussen kwijtgeraakt en lag op zijn hals. Ik hoorde Marjolein nog heel hard roepen "blijf zitten, achterover, zitten!" en ik kon net met mijn handen op het zadel mezelf omhoog duwen en zo weer rechtop gaan zitten en Levi die ondertussen was gaan galoperen weer terugnemen. Pff kantje boord zeg maar 

en nu Wystan nog... Spannend, zou ze het redden zonder straftijd?
Altijd leuk om te horen!

Uprica schreef:Nou een leren halster doet ook niet altijd zijn werk hoor. dan moet je er wel een nemen die echt van dik leer is, dat werkt wel, want valko deed het ook weleens regelmatig.....
Ik ga starkies een klein buitenritje maken.... lekker ff uitwaaien op het weggetje, hihihihi
Maar je heb wel gelijk
Liesje89 schreef:Probeer gewoon een leren halster ofzo, dat breekt niet zo snel.
Of zo'n halster met elastiek van Kavalkade.
Vera heeft 'm ook geloof ik.