Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:Zo Nous en ik mochten gister mee met Karin naar stal Verboon waar Miranda de vroegere merrie van Kaar staat om te bevallen.Prachtige koffievos kleur.Ze zag er ook goed uit.Natuurlijk ook de trainingsruimte en de rest van de stallen ,losgooibakken,longeercirkel en weet ik veel bekeken.Moet zeggen dat het er goed uit zag.Vooral de trainingsruimte was ik wel van gecharmeerd,maar ik blijf lekker toch op onze stal haha,betere uitrij mogelijkheden en natuurlijk goedkoper en last but not least:VEEEEEEEEEEEL GEZELLIGER.
En een goede sfeer....ik kan niet oordelen over een andere stal, maar bij ons is die zeker aanwezig
En natuurlijk het uitloopje aan Warenko's stal, dat is voor mij luxe in de blubber of in het stof, voor Warenko broodnodig!

Binar schreef:Speciaal voor Karin![]()
![]()
Haha zie je Spettertje al gaan in 1 van deze geweldige sets??![]()
Xeen schreef:nee blauw
. En we hebben van de week voor het eerst samen gespeeld! dat was echt stoer ging ze me na rennen en speels steigeren (heel klein beetje) was leuk!
Anyway, fijn dat de paardjes weer op het land hebben gestaan vandaag. Vanmiddag heb ik mn spullen naar Amsterdam verhuisd. In een half uur is mn kamertje veranderd van een kaal hok naar een paleisje
Ben er echt super blij mee.
heeeel veel plezier daar
* heb het naar je zin en ik hoop je nog te zien op stal ondanks je in a'dam woont
Jullie zijn zeker nog niet van me af
! Binar schreef:Speciaal voor Karin![]()
![]()

spettertjuh schreef:Binar schreef:Speciaal voor Karin![]()
![]()
Ze hebben deze set in drie kleuren.....roze, fucsia en lichtblauw!!!!!!
Vantaggio Funny pinokkiozadels heten ze....ben ook even wezen spitten op het internet.
Ze kosten 99,95 inclusief beugels, singel en verstelbare kussens. Volgens mij zit er ook voor die prijs een bijpassend hoofdstel bij maar dat is me nog een beetje onduidelijk. Heb maar even een mailtje gestuurd en wacht nu op antwoord.......
Ik vind ze wel helemaal geweldig hoor........
Als ik er eentje koop wordt het de fucsia of de roze......er moet tenslotte een klein meisje op gaan rijden......