gnagnagna...naja eigelijk hoeft het voor mij niet zo hoor nog een zusje ik heb tog niet zo'n super band met mn ma
...maarja ik gun het haar wel hoor
ze heeft iig lekker dr mond voorbij gepraat hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gnagnagna...naja eigelijk hoeft het voor mij niet zo hoor nog een zusje ik heb tog niet zo'n super band met mn ma
...maarja ik gun het haar wel hoor
ze heeft iig lekker dr mond voorbij gepraat hahaha

) op de stal waar ik regelmatig help en ook de paarden heb verzorgt is het 3e veulentje geboren, een tinker natuurlijk
ik werd vanochtend gebeld...ja echt vanochtend...het was kwart over 6....JIIL MOET JE HOREN!!...de rest kan je wel verzinnen
maar iig, ik vroeg en en en hoe ziet ie dr uit nou bruin met witte benen en zwarte manen en staart en ik hoop dat ie op silas gaat lijken...ken je die?????ja, die ken ik van bokt die zit sinds kort op het manege topic....dus je werd helemaal de hemel ingeprezen van die kant

Had een minimeeting met Sani @ bokt, we zijn naar de PotC marathon geweest (deel 1 tm deel 3 dus
), was ontzettend gaaf maar we waren pas om kwart over 4 weer bij Sani thuis. 
nu lkkr n jaar werken en dan zie ik wel weer 

), gaat ze rollen.

, rijden ging lekker ondanks dat ze een beetje onrustig was, we hebben een heel mooi spingat achtergelaten en ook een aantal nette stops gemaakt.

...tis alweer 2 hele dagen geleden!!!!
ik heb gister ochtend voor het eerst een stukje met boni gereden!!! eigelijk alleen maar gestapt en n paar pasjes draf
want ze heeft 2jaar bijna helemaal stil gestaan, ze was dus lekker bezweet na dat kwartiertje
en gister avond met een vriendin naar ernst van der pasch geweest, zn laatste show van dit seizoen!!!....wij dus mooi op tijd in het post theater in arnhem, wassie ziek!!! die arme ernst!!! hij kwam nog even in de foyer om zn excuus aan te bieden nou die arme jongen was ook echt ziekjes!!!....maar.... ik heb wel n cd bij m gekocht....kan ik iig nog naar m luisteren

Cool dat je met Stees naar Starnmeer gaat! Als je in de halter start dan win je vast en zeker
Wanneer is de wedstrijd? Mss dat ik dan probeer om dat weekend thuis te zijn om te kunnen kijken.
Het weer is alleen niet zo geweldig, vannacht is het maar 2 graden geweest... brrr. Maar nu is het zonnetje er weer, hopelijk word het nog lekker warm ook

ik had n nieuwe avvie nodig