Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jilletje

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:14

jeej ik heb ff met mn ma zitten msnen( ouders gescheiden en woon bij mn pa) en ze is ondertussen alweer 8maanden inverwachting van een zusje!! jaa dat heb ik vandaag losgepulkt Duivel gnagnagna...naja eigelijk hoeft het voor mij niet zo hoor nog een zusje ik heb tog niet zo'n super band met mn ma Bloos ...maarja ik gun het haar wel hoor Tong uitsteken ze heeft iig lekker dr mond voorbij gepraat hahaha Koe

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 15:11

Dat heeft ze dan goed verborgen weten te houden. Nagelbijten / Gniffelen

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:52

silas!!! je bent beroemd!!!(geloof ik Tong uitsteken ) op de stal waar ik regelmatig help en ook de paarden heb verzorgt is het 3e veulentje geboren, een tinker natuurlijk Tong uitsteken ik werd vanochtend gebeld...ja echt vanochtend...het was kwart over 6....JIIL MOET JE HOREN!!...de rest kan je wel verzinnen Tong uitsteken maar iig, ik vroeg en en en hoe ziet ie dr uit nou bruin met witte benen en zwarte manen en staart en ik hoop dat ie op silas gaat lijken...ken je die?????ja, die ken ik van bokt die zit sinds kort op het manege topic....dus je werd helemaal de hemel ingeprezen van die kant Tong uitsteken

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 06:05

Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:14

Doei!

Ben zooo strontchago, vorige week niet gewerkt dus aan de supervisor gevraagd of ze het koffieapparaat schoon wou houden, nu heeft blijkbaar een van de floormanagers 't gedaan en 't is een takkezooi. Melk, chocomel en koffie ligt gewoon overal in het apparaat, ik had een poosje geleden al een briefje opgehangen dat ze uit moesten kijken met de tuutjes want die hangen ze niet goed terug waardoor dat ding hartstikke smerig werd maar nu bleken ze nog nieteens in staat om het apparaat fatsoenlijk na te vullen...

Heb vanacht een uur of 4 geslapen dus ik was al niet te genieten... Nagelbijten / Gniffelen Had een minimeeting met Sani @ bokt, we zijn naar de PotC marathon geweest (deel 1 tm deel 3 dus *LOL* ), was ontzettend gaaf maar we waren pas om kwart over 4 weer bij Sani thuis. Nagelbijten / Gniffelen

Pff, om kwart over 't koffieapparaat maar schoonmaken en een zeer onvriendelijk briefje ophangen voor iedereen die aan het apparaat durft te zitten en er toch een takkezooi van maakt...

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:23

aaaa sla ze!!!!!! wat een stinkerds zeg!!!!....ik ben btw sinds 10uur vanochtend officieel school loos!!!!! echt geweldig Haha! nu lkkr n jaar werken en dan zie ik wel weer

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:26

Nee zo onaardig ben ik niet, ik heb een lekker onaardig briefje in de keuken opgehangen zodat iedereen het kon lezen. Haha!

Schoolloos is leuk! Haha!

Btw, Stace is bij deze officieel ondankbaar, ik d'r gewassen tot je haast een zonnebril nodig had om ernaar te kijken (moet toch wat verzinnen met dit warme weer Nagelbijten / Gniffelen ), gaat ze rollen. Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:19

Doei!

Heb m'n nieuwe hoofdstel gebruikt op Jers, hij staat koel Lovers , rijden ging lekker ondanks dat ze een beetje onrustig was, we hebben een heel mooi spingat achtergelaten en ook een aantal nette stops gemaakt. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:49

Fijn dat het rijden zo goed ging, maar een kinketting met een riempje hoort niet op een trens...

Jongens, ben weer terug van een aantal dagen Dresden, het was echt geweldig, veel gezien en ik ben helemaal verliefd op die streek. Wat een rust en wat een ruimte!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:58

Echt? Dat wist ik niet? Heb nog een foto van Charm waar 't hoofdstel op staat en daar zit volgens mij zo'n zelfde kinketting aan, vandaar. Bloos

Goed dat je van je vakantie genoten hebt, ben je al bij de dames geweest? Ik kreeg een heel zielig hinnikje van Rejoice toen ik de stallen in kwam, volgens mij heeft ze heel hard een paar knuffels nodig. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 18:00

Natuurlijk ben ik op stal geweest, ik heb even gelongeerd om te kijken of ze nog hoestte, en ik kreeg welgeteld een kuchel, verder hebben ze nog een halve dag in de paddock gelopen. En ja, ook ik kreeg die hinnik Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 18:04

Heb je 't nieuwe lespaard ook gezien? Ze liep vandaag met ons mee in de les, ze kan best leuk lopen. Vingers aflikken

Super dat 't hoesten dus zo goed als over is, wel arme poownie, straks heeft ze tegen iedereen die de stallen in kwam lopen staan hinniken. Nagelbijten / Gniffelen

Btw, vorige week was d'r een vriendin van m'n ouders mee om te kijken, was in eerste instantie om een keertje te proberen (ze had vroegah Engels gereden en daarna heel lang niet meer), vandaag was ze d'r weer, ze vond 't wel errug leuk. Schijnheilig

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:02

Ik heb Gentle idd gezien, lijkt me een erg snel paardje, maar misschien moet ze nog even wennen, of was dat de wisselwerking met de ruiter....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:06

Oeh op EA CO staat een hele mooie hengst uit HDI Vingers aflikken

Er werd wel van tevoren gezegd dat ze erg vlot is, maargoed misschien is 't inderdaad wennen voor d'r, ze heeft overigens wel een lief koppie. Lachen

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:45

heeej daar ben ik weer Tong uitsteken...tis alweer 2 hele dagen geleden!!!! Tong uitsteken ik heb gister ochtend voor het eerst een stukje met boni gereden!!! eigelijk alleen maar gestapt en n paar pasjes draf Tong uitsteken want ze heeft 2jaar bijna helemaal stil gestaan, ze was dus lekker bezweet na dat kwartiertje Tong uitsteken en gister avond met een vriendin naar ernst van der pasch geweest, zn laatste show van dit seizoen!!!....wij dus mooi op tijd in het post theater in arnhem, wassie ziek!!! die arme ernst!!! hij kwam nog even in de foyer om zn excuus aan te bieden nou die arme jongen was ook echt ziekjes!!!....maar.... ik heb wel n cd bij m gekocht....kan ik iig nog naar m luisteren Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 10:58

Doei!

Jammer dat de show niet doorging, wel leuk dat je met Boni hebt gereden.

Ik wordt echt gek, ik besluit Stace een weekendje mee te nemen naar Starnmeer en d'r gebeuren allemaal trailerongelukken. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:15

Doei!

Geen zin Gaaaap

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:09

vanavond weer op Rejoice gereden, nadat ze haast drie weken stil heeft gestaan. Het is gewoon echt een superpeerd. Opstappen en wegrijden, ook als ze een tijd stil heeft gestaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 07:52

Hehe eindelijk kan ik weer even op internet!Wat leuk dat er een nieuw lespaardje is! Zijn er ook foto's van hem?

Wat goed dat je weer op Rejoice kan rijden Trudy, dat is erg fijn om te horen. Je hebt idd maar geluk met haar! Tof dat je met je nieuwe hoofdstel hebt gereden Suus. Foto's van hoofdstel incl paard? Haha! Cool dat je met Stees naar Starnmeer gaat! Als je in de halter start dan win je vast en zeker *LOL* Wanneer is de wedstrijd? Mss dat ik dan probeer om dat weekend thuis te zijn om te kunnen kijken.

Hier gaat alles goed, had vorige week alleen even een hysterisch moment toen mijn moeder me belde om te zeggen dat ik op 400ste punt gezakt ben voor mijn 3e school jaar. Ik stond een 5,46 dus eigenlijk moest dat naar boven worden afgerond. Maar zo scheef als die k*tschool van mij is hebben ze het voor de verandering naar beneden afgerond. Fijn dat ze ook je rapport pas opsturen als je al in het buitenland zit Scheve mond

Maarja, nu nog lekker stage doen! Het werk is echt te gek, ik doe receptie en manegewerk door mekaar. Dus het is helemaal mijn ding en ik doe ook nog wat vermaak ertussendoor. Zoals nu zijn er autisten op ponykamp, een moeilijke groep maar als je eenmaal doorhebt wat ze leuk vinden op het paard dan zitten ze helemaal te glunderen Lachen Het weer is alleen niet zo geweldig, vannacht is het maar 2 graden geweest... brrr. Maar nu is het zonnetje er weer, hopelijk word het nog lekker warm ook Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 08:12

De wedstrijd is op 8 Juli, maar ik zal er waarschijnlijk niet bij kunnen zijn. Wel jammer, ik had met Rejoice eindelijk een keertje aan een rijonderdeel mee willen doen.

Je hebt echt een achterlijke school Beau, moet je nu dit derde schooljaar overdoen? Ik zou toch echt knokken dat ze het naar boven afronden hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:24

Idd, ik heb ook echt spijt dat ik voor deze school heb gekozen. Ik zit in belgie dus kan niet veel doen. Maar mijn moeder en zelfs mijn vader zijn echt woest. Ze doen er op dit moment alles aan om het naar boven af te ronden. Mijn vader heeft zelfs een mail gestuurd naar een inspectiedienst voor scholen, kijken of die kunnen helpen. Ik kan het jaar niet overdoen, ik heb als ik mijn stage afrond een niveau 2 diploma maar dat is echt niets waard. Dan zou ik nog een regeling kunnen doen om de toets opnieuw te maken voor €75, maar dat zou betekenen dat ik na 10 maanden weer in de boeken moet duiken en meteen een examen moet maken voor datzelfde vak. En dat zie ik totaal niet zitten en al zeker niet omdat ik maar op 400ste ben blijven zitten

Jammer dat je niet bij de wedstrijd kan zijn joh! Het is altijd zo gezellig! Ik zal kijken of ik dan 2 dagen kan opnemen dan kan ik woensdagavond al naar Nederland komen. Ik hoop dat het kan!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:30

sla je school!!!!! ik ben voorige week gestop met school omdat ik het spuuuuug zat was!!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:14

Jeutje da's echt k*t Beau, stinkschool...

Bij ons wordt ook eenmaal afgerond, alleen eerste cijfer na de komma en de rest wordt afgekapt.. Scheve mond

Maargoed, fijn dat Rejoice goed gaat! D'r zijn zat paarden met wat opstartproblemen na 3 weken vakantie. Tong uitsteken

't Weer is hier lekker maar ze zeggen dat 't gaat regenen... Moet maar vroeg in de middag naar Stace gaan misschien kan ik dan nog wat leuke foto's maken. Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:02

Ik heb leuke foto's gemaakt vandaag, zo te zien zijn 2 galopfoto's daadwerkelijk gelukt! Daarna wou Ans met haar 'halteren' en daar heb ik ook wat lieve foto's uit kunnen krijgen. *LOL*

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:12

ik heb n foto met mn foon gemaakt vandaag Tong uitsteken ik had n nieuwe avvie nodig Tong uitsteken